חדש על המדף. אילוסטרציה, מערכת וואלה! NEWS
חדש על המדף/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה

חם או סתם? טעמנו את כל מה שחדש על המדף

ביסלי וואסאבי, במבה במילוי אייסשייק תות, עוגיות שוקולד צ'יפס חדשות וטעמי שוקולד קייציים, טעמנו כל מה שחדש על המדף וחזרנו עם מסקנות

seperator

ריטר ספורט. יח"צ,
טעמי הקיץ של ריטר ספורט/יח"צ

טעמי קיץ של Ritter SPORT

על המוצר: מותג השוקולד Ritter Sport משיק שני טעמים חדשים במהדורת קיץ מוגבלת: שוקולד חלב במילוי מוס תות, ושוקולד לבן ממולא וופל עם קרם לימון.

שולפים כפיות: התרגשות רבה אחזה בנו לקראת הטעמים החדשים של ריטר ספורט. סך הכל אנחנו מחבבים מאוד את מוצרי המותג, והאריזות של הטעמים החדשים כיפיות ובהחלט עושות חשק לטעום. מילוי מוס התות לא היה מרגש במיוחד, השוקולד עצמו לא רע, וגם המילוי היה בסדר, אבל לא הרגשנו איכויות יוצאות דופן. טעם הלימון לעומת זאת עשה לנו את זה בגדול. השילוב של וופל הלימון נתן את קיק הנוסטלגיה, והשוקולד הלבן השתלב בהרמוניה נפלאה גם עבור מי שבדרך כלל לא חובב שוקולד לבן.

מחיר: כ-9 שקלים.

עוגיות שוקולד צ'יפס לחמי. ישראל כהן,
עוגיות שוקולד צ'יפס של לחמי/ישראל כהן

עוגיות שוקולד צ'יפס מבית לחמי

על המוצר: לחמי משיקים סדרת עוגיות שוקולד צ'יפס הכוללת 3 סוגי עוגיות פריכות המכילות חמאה בשילוב שוקולד איכותי: עוגיות שוקולד צ'יפס עם שוקולד מריר, עוגיות שוקולד צ'יפס עם שוקולד לבן ומריר, ועוגיות שוקולד צ'יפס קרמל עם שוקולד לבן.

שולפים כפיות: בלחמי יודעים לעשות עוגיות מוצלחות ומשחקים אותה גם הפעם. העוגיות בגודל אידיאלי, לא גדולות מדי, הן רכות ואווריריות, טעמן עשיר, והצ'אנקים של השוקולד נהדרים. לא נופלות מעוגיות טריות שמוגשות בבתי קפה רבים. אהבנו מאוד.

מחיר: 9.90 - 10.90 שקלים.

MOJO. יסמין ואריה צלמים,
הארטיקים החדשים של MOJO/יסמין ואריה צלמים

ארטיקים טבעיים MOJO

על המוצר: MOJO הוא מותג חדש של ארטיקים, עשויים מפירות טבעיים ורכיבים איכותיים. בקולקציה מוצעים 14 טעמים שונים אשר ימכרו בקיוסקים, מינימרקטים, מכולות שכונתיות וחנויות נוחות ברחבי הארץ. הסדרה כוללת 6 ארטיקים בטעמי פירות המבוססים על פירות טבעיים אמיתיים, ללא רכיבי חלב, ועם פחות מ 85 קלוריות לארטיק בטעמים: תות שדה, לימון, סורבה קוקוס, מנגו טרופי, פירות יער ותפוז, ומנגו-אננס ופספלורה, וכן 8 טעמים מפנקים עם נגיעה של ציפוי שוקולד מריר: פיסטוק טבעי מובחר עם שבבי פיסטוק, חמאת בוטנים טבעית, קפה ברזילאי מובחר, יוגורט ודובדבן אמרנה , שוקולד בלגי, קרם קוקוס, חלבה ויוגורט אגוזים ותמרים.

שולפים כפיות: זה לגמרי מורגש שהארטיקים של מוג'ו עשויים מרכיבים איכותיים ומפירות אמיתיים, זה בא לידי ביטוי גם בטעמים היותר נפוצים כמו מנגו, תות ולימון, וגם בטעמים היותר מעניינים ומקוריים כמו קפה ברזילאי בציפוי שוקולד, או יוגורט ודובדבן אמרנה. המרקם מעט קרמי, אפילו בטעמים שאינם מכילים רכיבי חלב, ובאופן כללי אהבנו את המוצר מאוד.

מחיר מומלץ לצרכן: 10 שקלים ליחידה.

שוקו טרה. הדמיית מוצר סטודיו,
שוקו אגוזים/הדמיית מוצר סטודיו

שוקו אגוזים של טרה

על המוצר: טרה משיקה משקה חלב שוקו-אגוזים ללא תוספת סוכר, המכיל 51 קלוריות ו- 2% אחוז שומן ל-100 מ"ל, אשר ישווק בבקבוקים בגודל 1 ליטר.

שולפים כוסות: כראוי למוצר מסוג זה, נתנו לילד ששותה שוקו מדי בוקר לטעום ולחוות את דעתו. הנסיין הכריז: יאמי. לדבריו זה מעט פחות מתוק משוקו ממוצע אבל טעם האגוזים מורגש מאוד ומפתיע, אך לאחר יומיים הוא ביקש לחזור לשוקו המקורי.

מחיר: בין 8.00 ל-13.90 שקלים, המחיר נקבע על ידי הקמעונאי.

במבה במילוי אייסשייק תות. סטודיו אסם,
במבה במילוי אייסשייק תות/סטודיו אסם

במבה במילוי אייסשייק תות

על המוצר: אסם משיקים מהדורת קיץ של חטיף הבמבה האהוב - במבה במילוי קרם בטעם "אייסשייק" תות- עם המלצה להקפיא לפני האכילה.

שולפים מזלגות: השדרוג החדש של במבה היה ללא ספק שנוי במחלוקת, קשה היה שלא להרים גבה נוכח השילוב המוזר. ובכל זאת מי שהיה אמיץ מספיק בשביל להקפיא ולטעום דיווח על חטיף קיצי ונהדר. גם הפעם, כמו בגרסת האייס קפה מהקיץ שעבר פעולת ההקפאה עושה פלאים והתוצאה היא חטיף קריר וקריספי (למרות ששימו לב יש לאכול ממש בסמוך למועד ההוצאה מהפריזר כי מספיקה דקה בחוץ והמוצר מופשר לחלוטין). טעם המילקשייק תות מתאים כמובן רק למיטיבי לכת, ולמרות שהמחשבה על החיבור לא מעוררת תיאבון, טעם התות משתלב מעולה בטעם הבוטנים המלוחים.

מחיר מומלץ לצרכן: 4.90 שקלים.

ביסלי וואסאבי. סטודיו אסם,
ביסלי וואסאבי/סטודיו אסם

ביסלי וואסאבי

על המוצר: עוד חידוש מבית אסם מגיע בדמות ביסלי וואסאבי - החטיף בצורת ביסלי גריל ענקי עם טעם של וואסאבי.

שולפים כפיות: זהו מוצר לחובבי וואסאבי בלבד, השאר מוזמנים לדלג באלגנטיות לפסקה הבאה. חובבי החריף ישמחו לגלות שחטיף הביסלי הצליח לשמר טעמים מדויקים של וואסאבי עם חריפות עדינה שעובדת טוב עם הפריכות. לא כולם יאהבו את זה, אבל ביסלי הצליחו לעלות על טעם שעובד טוב ומרגיש קצת כמו חטיף אקזוטי מיפן. ספרו לכל המכורים לאפונה עם וואסאבי שיש להם עכשיו אלטרנטיבה חדשה.

מחיר מומלץ לצרכן: 4.5 שקלים.

מיצים אורגנים השדה. הדס ניצן,
מיצים אורגניים של השדה/הדס ניצן

לימונדה אורגנית של השדה

על המוצר: חברת השדה מוצרים אורגניים משיקה סדרת מיצים אורגניים - תפוזים ולימונדה המכילים פירות סחוטים וטבעיים. התפוזים והלימונים האורגניים נקטפים בפרדסים שלא רוססו, ולכן המיצים לא מכילים שאריות חומרי הדברה. כמוצרים אורגניים, הם גם לא מכילים חומרים משמרים או צבעי מאכל מלאכותיים. כל בקבוק של ליטר מיץ תפוזים מכיל מיץ שנסחט מ-20 תפוזים אורגניים. מיץ התפוזים לא מכיל תוספת סוכר ואינו מרכז. הלימונדה האורגנית מכילה מיץ משלושה לימונים ומים טהורים, ומומתקת על ידי סירופ אורז מלא אורגני.

שולפים כוסות: טעמנו את הלימונדה בלבד. החזות שלה קצת מתעתעת, בקבוק הזכוכית מעניק לה מראה מהודר והמילה אורגני מוסיפה יוקרה, ולרגע היה נדמה לנו שזו הולכת להיות לימונדה נפלאה. אבל הלימונדה הזו מאכזבת מאוד, יש לה טעם חזק של מיץ לימון משומר ומתיקות מלאכותית לא נעימה. פייר, התאכזבנו.

מחירים: מיץ תפוזים 21.90 שקלים (1 ליטר), לימונדה 14.90 שקלים (750 מ"ל).

פריכיות פתית. יח"צ,
פריכיות פתית/יח"צ

פריכיות פתית

על המוצר: המותג פתית מתחדש ומשיק פריכיות על בסיס תירס או כוסמת, בארבעה טעמים: פריכיות תירס עם קינואה ובזיליקום, פריכיות תירס עם צ'יה ואורגנו, פריכיות כוסמת עם צ'יה ופריכיות תירס בתוספת תירס מלא. הפריכיות מגיעות באריזות אישיות, המכילות עד 99 קלוריות בלבד.

שולפים כפיות: הפריכיות החדשות של פתית פשוט נהדרות. הן דקיקות ופריכות בדיוק במידה הנכונה כדי להצדיק את שמן. הן פחות מרגישות כמו פריכיות מיושנות של פעם, והתירס הופך אותן לחטיף בוקר כיפי לנשנוש עם פחות רגשות אשם. אהבנו במיוחד את פריכיות התירס מלא, וגם את הקינואה עם הבזיליקום, ואםילו את הצ'יה - אורגנו, ובאופן כללי העדפנו את הסוג המבוסס על התירס ופחות את זה של הכוסמת.


מחיר יחידה: 3.90 שקלים, מחיר מאגדת 4 יחידות 10 שקלים.

גבינת תנובה דיפדופים. הדמיית מוצר יוסי מור,
דיפדופים/הדמיית מוצר יוסי מור

דיפדופים: מטבלי גבינה בטעמים

על המוצר: תנובה משיקה את "דיפדופים" - סדרת מטבלי גבינה לבנה בטעמים מיוחדים: אריסה ולימון, צ'טני עגבניות מיובשות וקארי ירוק למון גראס ואננס.

שולפים כפיות: אם חיפשתם משהו לנגב איתו את הפריכיות מהסעיף הקודם. אחד המוצרים היותר מקוריים שיצאו תחת ידיה של תנובה. זה נכון שאין דבר קל יותר מאשר להכין מטבל גבינה אבל תמיד יהיה מי שיעדיף לקנות אחד מוכן, ואנחנו כאן למענם. בעיקר אהבנו את הקארי ירוק, למון גראס ואננס, שמרגיש כמו קפיצה למזרח הרחוק עם קופסה של גבינה לבנה, אבל גם האריסה והלימון נחמד. הצ'טני עגבניות מיובשות הצליח קצת פחות להלהיב אותנו, אבל עבודה טובה סך הכל.

מחיר: 5.90-7 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully