דגים נאים. אנטולי מיכאלו,
דגים נאים/אנטולי מיכאלו

שתי מסעדות אהובות מאחדות כוחות

4.8.2019 / 14:55

שתיים מהמסעדות האהובות בת"א מאחדות כוחות לערב אחד, מסעדת השף של גדרה עושה הסבה לשיפודייה בצהריים, יובל בן נריה עושה המבורגרים למוזס ואורבן בייקרי בפופ אפ קונדיטוריה פולני מסקרן במיוחד, פותחים שבוע ראשון של אוגוסט, תהיו חזקים

seperator

מסעדת אייבי מגיעה להתארח במנטנטן, ת"א

מנטנטן שוברת שגרה בימי ראשון ומארחת כל שבוע שף ומסעדה אחרת. השבוע תתארח מסעדת אייביי עם שף אסף דוקטור שיחד עם השף ניסן אלחסוב יצרו תפריט המבוסס על דגים וירקות וישלבו את שני סגנונות הבישול השונים של שתי המסעדות- יפני ומטבח ישראלי מקומי. בין המנות יש קולרבי צלוי בפחם, רוטב פונזו, טוגראשי (38 שקלים); סשימי אלבקור, סלסה של תירס צלוי ויוגורט יבש (61 שקלים); טרטר בקר, פלפל סנצ'ו וגארום סרדינים, קליפות אבטיח מוחמצות (58 שקלים); גיוזה שרימפס וכרישה בחמאה (54 שקלים); אורז מאודה, בשר סרטנים וחלמון בסויה (49 שקלים); פורל במרינדה של מיסו סאקה ומירין צלוי בפחם יפני, קרם תפוח אדמה (61 שקלים); תמנון בטריאקי צלוי בפחם, חציל מאודה (67 שקלים) ועוד. זה קורה היום, יום ראשון ה-4 באוגוסט החל מהשעה 18:00.

מנטנטן, נחלת בנימין 57 תל אביב, 03-6725318

אברטו. אפיק גבאי,
שיפודים באברטו/אפיק גבאי

מסעדת אברטו עושה הסבה לשיפודיה בצהריים, גדרה

מסעדת אברטו שבגדרה מציעה תפריט חדש של עסקיות צהריים 'על שיפוד' המבוסס כולו על שיפודים ומנות מהגריל עם מבחר תוספות וסלטים. בארוחות "על שיפוד" כלולים לחם פרנה, מזטים וסלט שוק לפתיחת הארוחה, מנה עיקרית ותוספת לבחירה. בין האלטרנטיבות יש למשל צ'יקן קבב- קבב עוף ים תיכוני עם טחינה ירוקה (78 שקלים); כבדי עוף עם פטריות צלויות ופולנטה (79 שקלים); קבב נתח קצבים על קרם שעועית לימה (97 שקלים); סלמון על קרם בטטה (97 שקלים); דג ים וזוקיני צלוי על קרם תירס (121 שקלים)ועוד, וגם מנה טבעונית של ירקות קיץ על קרם בטטה סגולה (73 שקלים).
לצד המנות העיקריות מוגשת גם תוספת לבחירה כמו קוסקוס ירקות, פוטטוז, ירקות ירוקים ועוד. אתם מוזמנים לצרף את הילדים שלכם לארוחה הזאת כי יש לאברטו ארוחות עסקיות לילדים.

התפריט מוגש בימים א'-ה' בין השעות 12:00-16:00.

אברטו, שכביץ 5 גדרה, 08-6680066

אורבן בייקרי. גיל אבירם,
פלאקי זימניאזנה באורבן בייקרי לצד וודקה/גיל אבירם

קונדיטוריה פולנית למשך חודש באורבן בייקרי, יפו

החל מה-8 באוגוסט ועד סוף החודש יגישו באורבן בייקרי שבמתחם נגה תפריט זמני של מאפים וקונדיטוריה פולנית ולצדם קוקטיילים מבוססי וודקה בלוודר שיוכנו במקום. יהיו שם מיני לחמי שיפון, מאפים, כופתאות ממולאות וקינוחים המגיעים כולם מהקולינריה של פולין. לצד המאפים, יוגשו קוקטיילים קיציים וקרירים על בסיס הוודקה הפולנית מבוססת השיפון בלוודר. במסגרת שיתוף הפעולה התחקה צוות הקונדיטורים של הקונדיטוריה היפואית אחר ההיסטוריה וההווה של הקונדיטוריה הפולנית כך שמהתנור הלוהט יצאו מידי יום לחמי שיפון מלאים למנות כמו פרוסת לחם שיפון פתוחה עם גבינת פטה ובצל ירוק (19 שקלים); פרוסת לחם שיפון פתוחה עם דג מלוח (19 שקלים); פירוג'י- כיסונים מאודים במילוי תפו"א ובצל (32 שקלים); לביבות של תפו"א עם מטבל שמנת (32 שקלים); 'פשטציקי'- בצק עלים במילוי כרוב ופטריות (19 שקלים); בקונדיטוריה: Kremówke -בצק עלים פריך בנוי בשכבות עם קרם פטסייר, מסקרפונה וקצפת (28 שקלים); 'פלאקי זימניאזנה'- ממולאים בשמנת מסקרפונה עם ריבת פירות יער חמצמצה הנרקחת במקום (32 שקלים) ועוד.

אורבאן בייקרי, ניצנה 14 תל אביב, ‏03-5530404

אגאדיר. איתן וכסמן,
במקום המבורגר - פילה לברק/איתן וכסמן

תפריט דגים במיוחד לשומרי מסורת תשעת הימים באגאדיר, ירושלים ובני ברק

נשארו לכם חמישה ימים ליהנות ממנות ספיישל תשעת הימים של רשת אגאדיר. הקהל שומר המסורת מוזמן לאכול מנות ספיישל שהורכבו במיוחד לתקופה זו על טהרת הדגים וללא מוצרי בשר. למשל פילה לברק צרוב במחבת עם שמן זית שעועית ירוקה ובצל לבן וירוק (69 שקלים); פילה לברק בציפוי פריך מוגש בלחמניית המבורגר עם רוטב טרטר על בסיס מיונז, מלפפונים חמוצים ובצל סגול (64 שקלים); ועוד.

בסניפי אגאדיר הכשרים, אגאדיר ב.ס.ר 4 , מצדה 7 בני ברק ואגאדיר שדרות יצחק רבין 10 סינמה סיטי ירושלים, *5690

שישקו. אורי קרני,
מה שקורה בחדר הפרטי של שישקו/אורי קרני

סדנאות וויסקי ובשר מעושן בשישקו, ת"א

יוסי בוזנח, איש היין והאלכוהול והשף רוברט קלוגר עורכים לראשונה יחד סדנאות בשר מעושן וויסקי מיושן בחדר הפרטי של מסעדת שישקו הוותיקה במתחם הר סיני. בסדנאות תוכלו להנות משבעה סוגי וויסקי מתיישנים מרחבי העולם לצד 6 סוגי בשר שעושנו במעשנה על גג ביתו היפואי של רוברט. בין ביס ללגימה יוסי בוזנח ורוברט קלוגר ינעימו את זמנכם בסיפורים מרתקים על איך ולמה וויסקי הפך להיות המשקה האלכוהולי המשמעותי בעולם ועל יישון בשר ההולך ותופס תאוצה בישראל ובעולם. הסדנאות הקרובות שפתוחות לקהל הרחב יתקיימו ב-5 וב-12 באוגוסט (350 שקלים לאדם יש להירשם מראש).

שישקו, הר סיני 2 תל אביב, 073-7590001

מוזס. נועם פריסמן,
AVANG-ART בורגר/נועם פריסמן

קולקציית המבורגרים של יובל בן נריה במוזס, כל הארץ

רשת MOSES משתפת פעולה עם שף יובל בן נריה, מי שעומד בראש המסעדות טאיזו ויא-פאן, אשר יצר עבורה 3 מנות המבורגר שונות בהשראת מנת הדגל של מוזס הארטבורגר החוגגת בימים אלו 15 שנים. כל אחת מהמנות תוצע ללקוחות למשך כחודש ימים בלבד וניתן יהיה להשיגה בכל מסעדות הרשת ברחבי הארץ. ההמבורגר הראשון שהושק השבוע ויוגש עד ה-8 באוגוסט הוא ה-AVANG-ART, המבורגר של קציצת בקר עם צ'דר בלחמנייה אוורירית שמגיעה על צלחת שטוחה המדמה משטח קנבס ומסביבו 6 רטבים בצבעים שונים- מסקרפונה שחורה, קרם שום ותרד, ברביקיו הודי מעושן, מיונז יפני, חרדל דיז'ון, וקטשופ. פשוט מרימים את הלחמניות, מנגבים את הצבעים וסוגרים את הכריך. Ur-bun, ההמבורגר השני שיושק עבורו יצרו מין לחמניית אחיזה ייחודית בתוכה יוגש המבורגר "סמאשד" מ-2 קציצות בשר בקר ומעליו טופינג של צ'דר, טבעות בצל סגול וירקות (יוגש בין התאריכים ה-9 בספטמבר ועד ה-13 באוקטובר) ואחריו יוגש המבורגר בתוך גביע חסה אייסברג במקום לחמנייה וגם צ'דר, חמוצים, עגבניות וטבעות בצל סגול (יוגש בין התאריכים ה-14 באוקטובר ועד ה-17 בנובמבר).

להשיג ברשת מוזס

קאב קם. יהונתן בן חיים,
אפרטיבו בגרסה תאילנדית בקאב קם/יהונתן בן חיים

אפרטיבו בסגנון תאילנדי בקאב קם, ת"א

קאב קם, הבר ממשפחת בית תאילנדי, מזמין אתכם ליהנות מאפרטיבו של 30% הנחה על האלכוהול והאוכל, בימים א'- ה' בין השעות 18:00-20:00. המושג "קאב קם" מתייחס למנות קטנות, סטייל הטאפאסים של תאילנד וגם למפגש בין חברים, אלכוהול ומוזיקה. אפשר למצוא מנות כמו פלה קם, דג ים טרי שכובשים במקום עם שאלוט, ג'ינג'ר וחריף (32 שקלים); גאי יאנג, שיפוד כרעי עוף בקארי אדום תאי שעושים במקום לצד רוטב תמרינדי חריף (32 שקלים); מיאנג פלה, נתחי לברק צלוי בתוך שתי סירות חסה ועלי "שיאפו" לצד עלי ריח טריים נוספים, קשיו ותמרינדי (48 שקלים); ועוד. יש גם הרבה קוקטיילים בניחוח אסיאתי להשלמת האווירה.

קאב קם, לינקולן 11 תל אביב, 03-6889960

פיצה במתחם פסטיבל הקרון. אודי זילברשטיין,
פיצה במתחם פסטיבל הקרון/אודי זילברשטיין

מתחם משאיות האוכל של פסטיבל הקרון, ירושלים

במסגרת פסטיבל הקרון הבינ"ל שייפתח בירושלים ב-18 באוגוסט עם מבחר הצגות ומופעים מהארץ ומחו"ל, יהפוך גן הפעמון למוקד הפסטיבל עם פעילויות ואוכל לכל המשפחה. מידי יום, בין השעות 10:00 עד 23:00, ייהנו המבקרים מסדנאות חינמיות, בועות סבון, להטוטנים, משחקי מים וספורט והכי חשוב- במרכז הפסטיבל יוקם מתחם אוכל ובו מספר פוד טראקס עם תפריט מגוון וכשר למשפחות, כשבלילה יהפוך המתחם לבר פתוח למבוגרים עם מסיבת די.ג'יי ואלכוהול. במקום יפעלו 6 משאיות אוכל, למשל פוד טראק קרולינה שם יוגשו המבורגר, כריך מעושן ועראיס; פוד טראק ישראלי עם חומוס, פלאפל, שווארמה, שניצלונים, לחמניה ונקנקיה, מלבי, קפה ומאפה; פוד טראק ברלה עם בירה ויין ישראלי; פוד טראק מתוקים כמו וואפל בועות עמוס כל טוב וגלידה איטלקית; פוד טראק איטלקי עם פיצה איטלקית אפוייה על אבן; פוד טראק פירות עם מגוון פירות חתוכים ושייקים (10-35 שקלים למנה).

פסטיבל הקרון, ראשון עד חמישי 18-22 באוגוסט במתחם מרכזי גן הפעמון. פרטים נוספים באתר פסטיבל הקרון

ריבר. גליה אבירם,
רשת ריבר מתחדשת/גליה אבירם

רשת ריבר חוגגת 20 עם תפריט חדש, כל הארץ

רשת ריבר על 12 סניפיה חוגגת בקרוב 20 שנות פעילות עם תפריט מעודכן ובו מנות אסיאתיות כמו סלט סום טאם פפאיה, מנגו ירוק ודניס פריך (44 שקלים); באן פרגית בטמפורה עם כרוב וגזר מוחמצים באיולי צ'ילי (39 שקלים); פאני פורי במילוי דג ים קצוץ (36 שקלים); פאד סי יו עם אטריות חיטה ופילה בקר (67 שקלים); ובתפריט הסושי רול של סלמון צ'ימיצ'ורי סלמון, אבוקדו, צ'ימיצ'ורי פונזו (41 שקלים) ועוד. לכבוד חגיגיות ה-20 הסניף הראשון של הרשת בראשון לציון עבר מתיחת פנים ועוצב מחדש.

בסניפי רשת ריבר

עוד כמה קטנות

- רשת הקונדיטוריה מתוקה פתחה את הסניף הרביעי שלה, בקניון עזריאלי גבעתיים, והוא מצטרף לשלושת סניפי רשת מתוקה בתל אביב.

- קבוצת המסעדות מחניודה ובראשה השפים יוסי נבון ואסף גרניט נפרדת ממסעדת טלביה בירושלים שתיוותר בבעלות שף ניר לוי אשר ימשיך בהפעלתה במתכונתה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully