אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדות ידידותיות לילדים

10.8.2019 / 7:55

כשאנחנו כבר מתקרבים לאמצע אוגוסט, כל פעילות עם הילדים נשמעת כמו חבל הצלה, במיוחד אם כלול בה גם אוכל. קבלו שמונה אלטרנטיבות למסעדות שישמחו להאכיל את הילדים שלכם

אנחנו ממש מתקרבים לרגע שבו ייגמרו באופן סופי ורשמי הגנים, הקייטנות ושאר המסגרות (לחלקכם אולי זה כבר קרה), והילדים יהיו באחריותנו המלאה למשך 24 שעות, וזה אומר שמעבר לשמירה על בטחונם נצטרך גם להזין אותם ולדאוג להם לאוכל. בוקר, צהריים וערב, וזה מבלי להזכיר פירות חתוכים, חטיפים מלוחים, וארוחות ארבע. במיוחד לכבוד עונת הטנטרום איגדנו עבורכם שמונה מסעדות, מצפון ועד דרום, שרוצות שתביאו את הילדים שלכם לאכול ואפילו הכינו בשביל זה תפריט מיוחד, מנות מיוחדות, ולעיתים גם מרחב שבו אפשר להשתולל. אז אם נמאס לכם להיות השפים של הילדים שלכם, זה בשבילכם.

קפה גן סיפור. לינה מיארה,
הנה באה הרכבת בגרסת אצבעות הדג של קפה גן סיפור/לינה מיארה

קפה גן סיפור

תפריט הילדים בקפה גן סיפור הוא לא רק אוכל, הוא נכתב ומוגש בהשראת ספרי ילדים אהובים כחלק מהאג'נדה של המקום שתומכת בחדוות הקריאה. ארוחת בוקר לילדים מוגשת כל היום לצד ירקות חתוכים, גבינה לבנה ושוקו או מיץ תפוזים סחוט במקום עם הכוס שניתנת במתנה, ואפשר לבחור בין "הביצה שהתחפשה"- שזה חביתה, או "הצב של אורן" -חצי בייגל טוסט עם גבינה צהובה (32 שקלים). יש גם ארוחות צהריים של "הנה באה הרכבת"- אצבעות דג בליווי תפוצ'יפס ביתי, קטשופ וירקות חתוכים (32 שקלים) או אתי ספגטי- פסטה עם רוטב לפי בחירה של צבעים, לבן, אדום או צהוב, או בלי רוטב בכלל (29 שקלים). כל המנות מוגשות על צלחות מצוירות בצורה מגניבה, ויש גם קינוחים בהשראת עויגפלצת או הנסיך הקטן (19-29 שקלים).

בסניפי קפה גן סיפור בקריית אונו, חולון, ירושלים, הרצליה, ראשון לציון ואשדוד.

ביתא קפה. שרית גופן,
בביתא קפה אוהבים ילדים/שרית גופן

ביתא קפה

ביתא קפה, רשת בתי הקפה השכונתיים, לוקחת מאוד ברצינות את הסועדים הקטנים ומציעה אופציות בריאות שמתאימות גם לילדים חובבי השניצלונים האלמותיים (38 שקלים) או הפסטה-בלי-כלום (32 שקלים ואפשר כמובן גם עם רוטב לבחירה), אבל גם אופציות קצת יותר מתוחכמות כמו שיפודי עוף בוויניגרט עגבניות עם פסטה ושעועית ירוקה (38 שקלים) או שיפודי סלמון עטופים ברוטב מתקתק לצד אורז ואפונה ירוקה (44 שקלים). יש גם ארוחות בוקר (28 שקלים) או פנקייקים (32 שקלים רק בסופ"ש). עד שהאוכל מגיע כל ילד או ילדה מקבלים פלייסמנט מעוצב עם שלל חידות, משחקים ומבוכים שיעסיקו אותם עד שהאוכל מגיע.

בסניפי ביתא קפה ברמת אביב, צהלה, הרצליה וסביון.

מסעדת כרמא. גיל אבירם,
ספגטי של ילדים בכרמא/גיל אבירם

כרמא

מסעדת כרמא היא בראסרי מקומי בלב שכונת עין כרם הפסטורלית ליד ירושלים, אזור שלא מעט מטיילים בו או עוברים בו עם כל המשפחה. חלל המסעדה רחב ידיים ומתפרס על פני שתי קומות, ויש מרפסת המשקיפה לנוף, כך שהמקום משרת גם את הילדים שצריכים מרחב וגם את המבוגרים שצריכים שקט. תפריט הילדים לא מקורי אבל עשוי כהלכה עם מנות כמו שניצל ביתי שמוגש עם צ'יפס או פירה (48 שקלים); פסטה עם רוטב עגבניות, או שמנת או ללא רוטב בכלל (44 שקלים); ופיצה מרגריטה מטאבון האבן שממוקם במרכז המסעדה כך שאפשר לראות ממש איך מכינים אותה (52 שקלים).

כרמא, עין כרם 74 ירושלים, 02-6436643

קפה גרג. גליה אבירם,
ארוחות הילדים של גרג/גליה אבירם

קפה גרג

רשת קפה גרג, מציעה ב-140 סניפיה ברחבי הארץ תפריט לילדים אבל עם אוכל של גדולים שמוגש בכלים צבעוניים מגניבים, למשל ארוחות בוקר במגוון סגנונות כמו ישראלי כפי שאנו מכירים אותה, אמריקאי שזה פנקייק עם מייפל ופירות, סירופים וקצפת וגם שתייה או מקסיקני שזה טוסט טורטייה במילוי גבינות, ירקות חתוכים, ביצה קשה, שמנת, טונה ומיץ ושוקו (39 שקלים). תפריט הילדים ממשיך עם מנות שתמיד משודכים להן ירקות חתוכים, מיץ וקינוח כמו אצבעות דג ופתיתים או אצבעות מוצרלה ופתיתים (39 שקלים) או פילה סלמון ופתיתים (49 שקלים), ויש גם פסטה דובונים עם רוטב לבחירה או בייגל פיצה (29 שקלים). כל ילד מקבל פלייסמנט עם משחקים וציורים לצביעה. הרשת גם מציעה ארוחת תינוקות שכוללת מחית אפונה, אורז ועגבנייה קצוצה ב-10 שקלים.

בסניפי קפה גרג

המבורגר כביש 90. רעות סהר, רעות סהר
גלידות אמריקאיות בהמבורגר כביש 90/רעות סהר, רעות סהר

המבורגר כביש 90

אמנם תפריט הילדים בהמבורגר כביש 90 לא גדול, אבל הוא עשוי מעולה, ובזמן עונת הטיולים שמביאה הרבה משפחות אל הצפון, הוא גם יכול להיות לכם חבל הצלה. אז יש שם ארוחת המבורגר וארוחת שניצל, שנקראות ארוחת אנבורגר (42 שקלים) וארוחת שניצ'קה (42 שקלים), שתיהן מוגשות עם צ'יפס או תפוחי אדמה אפויים, ויש גם נתחוני עוף בברביקיו על הפלאנצ'ה (42 שקלים), שגם מבוגרים אוהבים. יש בחוץ חצר קטנה עם כדורים וטרקטורים לטובת הילדים שלא רוצים לשבת, וגם קינוח נהדר של גלידה אמריקאית עם כל מיני תוספות כמו סוכריות צבעוניות שילדים אוהבים.

המבורגר ובירה כביש 90, צומת מחניים כביש 90, 04-6160190

אורז מטוגן עם עוף של מסעדת ג'ירף. נמרוד סונדרס
ג'ירף- לילדים חובבי האוכל האסיאתי/נמרוד סונדרס

ג'ירף

ילדי ישראל כבר מזמן למדו לאהוב אוכל אסיאתי, ורשת המסעדות ג'ירף בהחלט מתאימה את עצמה לקהל הצעיר. תפריט הילדים של הרשת מציע מגוון שמתאים גם לילדים הפודיז וגם לאלו שאוהבים אוכל פשוט. כל המנות מוגשות לצד מיץ ענבים וכדור גלידה, זה מתחיל בשניצלונים קלאסיים לצד אורז, או שיפודוני עוף קטנים עם רוטב חמאת בוטנים מתקתק, אבל יש גם כיוון יותר אסיאתי כמו נודלס עוף או אורז מטוגן עם נתחי עוף (47 שקלים). לטובת הילדים שאוהבים סושי יש בג'ירף ארוחת סושי לילדים שכוללת רול של אינסייד אאוט עם סלמון מאודה, מלפפון וטריאקי וניגירי עם בטטה וטמאגו (47 שקלים).

בסניפי ג'ירף באילת, תל אביב, הרצליה, בני דרור, חיפה, פתח תקווה, ראשון לציון וקריית אתא.

שגב קיטשן גארדן. עידן ירדני,
השניצל בשגב קיטשן גארדן/עידן ירדני

שגב קיטשן גארדן

במסעדות שגב קיטשן גארדן של שף שגב משה אוהבים במיוחד ילדים ובסניף של קניון שרונים יש אפילו בית עץ מגניב ומדשאה ענקית להתרוצץ בה. התפריט מציע לילדים מבחר נחמד של פסטות, בינהן לא רק פסטה רגילה אלא גם רביולי וניוקי, ברוטב לבחירה של עגבניות קלאסי או שמנת (59 שקלים), ויש גם חזה עוף או שניצל , שמוגש עם תוספות שילדים אוהיבם ליד (49 שקלים) ויש כמובן גם המבורגר לילדים.

בסניפי שגב קיטשן גארדן בקניון שרונים ובקריון קריית ביאליק

אברטו. אפיק גבאי,
ארוחות שגם מבוגרים אוהבים באברטו/אפיק גבאי

אברטו

עסקית ילדים גם במסעדת אברטו שמתאימה במיוחד לילדים שאוהבים בשר, אבל לא רק, עם מנות כמו קבב עם תוספת של פוטטוס או קוסקוס צהוב (59 שקלים), או המבורגר עם תוספת של צ'יפס או פירה (59 שקלים). יש גם כמובן פסטה קלאסית שאפשר להזמין עם איזה רוטב שרוצים, שמנת פטריות, עגבניות או רוזה (55 שקלים), וגם נתחי עוף על הפלאנצ'ה עם תוספות (59 שקלים). יש בארברטו גינה רחבת ידיים שהילדים יכולים להתרוצץ בה, ולמרות שהמסעדה נוטה להיות קצת פנסי היא עדיין ידידותית מאוד לילדים.

אברטו, שכביץ 5 גדרה, 08-6680066

טוסט קטנטנים לנדוור. בועז לביא,
טוסט קטנקטנים בלנדוור/בועז לביא

רשת קפה לנדוור

ברשת קפה לנדוור מציעים גם כן מבחר של אופציות לילדים, כאשר לצד האוכל מקבלים הקטנים גם חוברת צביעה וצבעי פנדה. בין המנות תמצאו ארוחת בוקר קטנטנים הכוללת ביצה לבחירה, ירקות טריים חתוכים, גבינה לבנה, טחינה, ריבה, פירות העונה וטוסטונים, לצד שוקו הפתעות או מיץ תפוזים (32 שקלים), טוסט עם גבינה צהובה לצד ירקות טריים חתוכים (24 שקלים), פסטה ילדים עם רוטב עגבניות או שמנת לבחירה (29 שקלים), פיצה ילדים עם או בלי גלוטן (25/29 שקלים), שניצלונים עם צ'יפס (32 שקלים), צ'יזבורגר רגיל או טבעוני (32 שקלים) ועוד.

סניפי רשת קפה לנדוור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully