מלון ענבל. שלומי אמסלם,
מלון ענבל/שלומי אמסלם

פסטיבל מרקים ללא תחתית

3.11.2019 / 12:58

פסטיבל מרקים בקונספט אכול כפי יכולתך בירושלים, פסטיבל שקשוקות בבנדיקט, ארוחת ערב מיוחדת לצד שמפניה יוקרתית באלנה, קטיף פלפלים לילדים בסופי שבוע, והמבורגר ארגנטינאי חדש, מי אמר ששגרה זה רע?

seperator

פתיחת עונת המרקים במלון ענבל, ירושלים

הטמפרטורות צונחות לאט לאט ובירושלים כבר קר. זה בדיוק הזמן למסורת ערבי המרקים של מלון ענבל. מדובר במאורע מחמם שחוזר על עצמו מדי שנה ומציע ערב של אכול כפי יכולתך עם שישה סוגים שונים של מרקים מדי ערב. ערבי המרקים יתקיימו בימים ראשון עד חמישי בין השעות 12:00-22:00, החל מהשבוע ועד סוף החורף, במחיר של 69 שקלים לאדם, ומדובר כאמור במרקים ללא תחתית. יהיו שם מרק מינסטרונה איטלקי, מרק בצל צרפתי, מרק עלים ירוקים של תרד, מנגולד וסלרי, יהיו גם מרק פלפלים קלויים, מרק ירקות וגריסים, מרק חומוס ותרד, מרק שעועית וירקות שורש, ועוד. לצד המרקים יוצעו מגוון לחמים ומטבלים ותוספות למרק כמו קרוטונים, שקדי מרק וברוסקטות בטעמים.

מלון ענבל, זאב ז'בוטינסקי 3 ירושלים, 02-6756666

בנדיוקט. שרית גופן,
שקשוקות בבנדיקט/שרית גופן

פסטיבל שקשוקה בבנדיקט, כל הארץ

בנדיקט ממשיכה את המסורת של חודש נובמבר עם קולקציית שקשוקות מיוחדת לכבוד הסתיו. החל מיום שני ה-4 בנובמבר יוגשו במסעדות הרשת 8 שקשוקות בואריאציות שונות כמו שקשוקה בורדלייז (פטריות)- 2 ביצים עלומות מוגשות על תבשיל פטריות ביין אדום, שום ועשבי תיבול, רוטב הולנדייז ועירית. מוגש עם ברוסקטה ריבת בצל (71 שקלים); שקשוקה שרימפס תאילנדית- 2 ביצים בתבשיל קארי צהוב, ג'ינג'ר, שום ותפוחי אדמה צלויים, שרימפס, בוטנים קלויים, שומשום שחור ובזיליקום (79 שקלים); שקשוקה קרנה מקסיקנית - 2 ביצים בתבשיל מקסיקני של בשר אונטריב בבישול ארוך, פלפלים צבעוניים ושעועית שחורה, גבינה מלוחה וכוסברה. מוגש עם שמנת חמוצה, אבוקדו טרי ושאטה (75 שקלים); שקשוקה צהובה- 2 ביצים עלומות על פולנטה תירס, בייקון צלוי, תירס צרוב, פרמזן ושמן בצל ירוק (72 שקלים) ועוד.

במסעדות בנדיקט ברחבי הארץ, 03-6868657

מסעדת אלנה. נועם פריסמן,
לכל מנה תוגש שמפניה תואמת במסעדת אלנה/נועם פריסמן

ארוחת שף באלנה עם מותג שמפניה יוקרתי, ת"א

ארוחה ייחודית המשלבת תפריט שמפניות נדיר מבית Moët & Chandon במסעדת אלנה של שף ברק אהרוני, הממוקמת בחלל הכניסה של מלון הנורמן. הארוחה תתקיים בימים שלישי ורביעי ה-5 וה-6 בנובמבר ב-19:00 בערב, ותהיה בת ארבע מנות ופתיח, כשלכל מנה תותאם כוס שמפניה. הארוחה תלווה בנוכחותו של Pierre-Louis Araud, שגריר מותג השמפניה, שהגיע ארצה במיוחד מצרפת, בה הוא יקדיש כמה מילים לכל טעימה של בקבוק שמפניה ועל הההתאמה למנות השונות שיותקנו במטבח, ביניהן מתאבן ברוסקטה דג נא וקוקטייל; מנה ראשונה של כבד אווז צרוב בחומץ חרז עם אגסים בשמפניה; טורטליני גבינות עזים בחמאת מיורכוס מואט; צלע טלה כפולה צלויה בציר עוף כהה וכרישה או פילה לוקוס עם פסטה 'שערות מלאך', תירס לבן ופסטו עשבים; טארט לימון או פנקוטה פירות אדומים (450 שקלים לסועד).

אלנה, נחמני 25 תל אביב, 03-5435400

BBB. גליה אבירם,
המבורגר אסאסדו צ'ימיצ'ורי ב-BBB/גליה אבירם

BBB משיקה קולקציית המבורגרים ארגנטינאית, כל הארץ

רשת BBB משיקה שלוש מנות המבורגר חדשות המבוססות על מסעדות ההמבורגרים המובילות בארגנטינה, אשר יוגשו במהלך חודשים אוקטובר עד דצמבר בכל מסעדות הרשת. ההמבורגרים החדשים מושקים במסגרת סדרת הרשת "בורגר טריפ - חגיגת בשרים ארגנטינאית" במהלכה נבחרו 3 המבורגרים ממסעדות מובילות בארגנטינה ועל בסיסם פותחו הגרסאות הישראליות, ההמבורגר הראשון שיושק הוא המבורגר אסאדו צ'ימיצ'ורי בורגר העשוי מבשר אנגוס שחור, בתוספת אסאדו מפורק, בצל צרוב וצ'מיצ'ורי ומוגש בלחמנית מרקו עם איולי אדובה וירקות לצד תוספת תפוח אדמה מדורה (74 שקלים), בהמשך יושקו יתר ההמבורגרים בסדרה.

ברשת מסעדות BBB ברחבי הארץ

משק קנטור. חני בן שושן,
קטיף לכל המשפחה במשק קנטור ברמת השרון/חני בן שושן

קטיף לכל המשפחה בערוגות משק קנטור, רמת השרון

שיתוף פעולה ייחודי בין אלי כהן, חקלאי וותיק מאזור כרם שלום בעוטף עזה ושני בניו, גיא וניר, יחד עם רמי קנטור הבעלים של משק קנטור ברמת השרון, הוליד את אחד משוקי האיכרים לתוצרת חקלאית הישר מהשדה ללקוח, בלב השדות של רמת השרון, ולכן קיבל השוק את הכינוי "אי ירוק בעיר". לאחרונה בעקבות הצלחת שוק האיכרים, משפחת כהן החליטה להרחיב את עסקיה והשיקה זה עתה אתר אינטרנט בשם 'ירק השדה', המציע סחורה חקלאית מגוונת, אשר מגיעה עם משלוח ישירות עד בית הלקוח. במטרה להחזיר לקהילה שפוקדת קבוע את המתחם החקלאי, החליטו אלי כהן ובניו, לעבד 100 דונם של אדמה מסביב למשק, במטרה לגדל בה גידולים מיוחדים המיועדים לקטיף עצמי וסיורי הדרכה של חקלאות לכל בני המשפחה. הסיורים החקלאיים, הקטיף העצמי וביקור בשוק האיכרים של משק קנטור ברמת השרון, יתקיימו בימי שישי ושבת במהלך חודש נובמבר בין השעות 10:00-13:00. בתוכנית קטיף פלפלים מ-7 סוגים בעלות של 35 שקלים לאדם ובתמורה מקבלים סלסלת פלפלים ססגונית, סיור לימודי על המסיק והכנת שמן וגם תוכלו לסייר באופן חופשי בין הערוגות בחממות.

משק קנטור רמת השרון, חובה להירשם מראש בטלפון 050-8134444

מסעדת הדגים נמל עין גב. בועז לביא,
מושט וצ'יפס בנמל עין גב/בועז לביא

שף חדש ועסקיות חדשות במסעדת הדגים בנמל עין גב, כנרת

במסעדת הדגים בנמל עין גב, על שפת הכנרת, מציע השף החדש והצעיר מנור זיתוני, ארוחות עסקיות חדשות. זיתוני מרענן את תפריט המסעדה עם חומרי גלם טריים, דגים טריים מהכנרת, סלטים מרעננים, רטבים חדשים ועוד. תפריט העסקיות כולל מנות ראשונות לבחירה כמו לחם פרנה, קרפצ'יו חציל, כרובית פריכה, סלט ירקות קצוץ, חומוס עם טחינה גרגירים ושמן זית, לאבנה עם עגבניות שרי ועוד. עסקית הדגל כוללת מנה עיקרית של דג מושט הבית, בין המנות העיקריות לבחירה יש דגים טריים כמו פורל, לברק ודניס, ויש פלטת דגי ים זוגית הכוללת נתחי פילה מושט צרובים בגריל, נתח סלמון צלוי בגריל ונגיסי דג מטוגן, מוגשים לצד ירקות אנטיפסטי טריים בליווי רוטב איולי, אריסה וטרטר (בשלוש רמות מחיר- 95, 120 או 185 שקלים לאדם). תפריט עסקיות מוגש בימים א'-ד' מהשעה 12:00 עד אחרון הסועדים, ביום ה' בין השעות 12:00-18:00. לא כולל ימי שישי, ערבי חג וחגים.

מסעדת הדגים נמל עין גב, 04-6658136

באשר פרומז'רי. ארז גולקו,
גבינת בוש עם דבש וטימין בבאשר פרומז'רי/ארז גולקו

ארוחת שף בבאשר פרומז'רי גרנד קניון, חיפה

בבאשר פרומז'רי סניף גרנד קניון חיפה ייערך ערב שף מיוחד עם ארז גולקו, אשר ירכיב ארוחת שרינג בת 10 מנות בשילוב מוצרים מהמעדנייה והשראה מהמטבח הים תיכוני - מקומי. הערב ייערך ביום רביעי ה-6 בנובמבר החל מהשעה 19:30, כשבין המנות שיוגשו באירוע ניתן למצוא למשל תבשיל עלים ירוקים עם גבינת גרוייר שוויצרית; גבינת בוש עם דבש וטימין בתנור ועוד. הערב ילווה בהרצאות קלילות בין המנות וביין חופשי (300 שקלים לסועד).


באשר פרומז'רי, גרנד קניון, דרך שמחה גולן 54 חיפה, 04-8268228

בראסרי Del Borgo. אלונה בורמן,
נתחים מיושנים ומעושנים/אלונה בורמן

1 ק"ג של בשר לזוג בברסרי Del Borgo, הרצליה

מדי יום שלישי, בראסרי Del Borgo בהרצליה מזמין לערב בשרים הכולל מגוון גדול של בשרים מהמשענה ונתחים מובחרים שעברו יישון. במסגרת הערב ניתן ליהנות מארוחה זוגית הכוללת כ-1 ק"ג של בשרים לצד תוספת, יין או בירה מהחבית, לחם פרנה וקינוח (390 שקלים לזוג).הערב מתקיים מדי יום שלישי החל מ-19:30 בערב וכדאי להזמין מקום מראש.

בראסרי Del Borgo, רמת ים 60 הרצליה (סמוך למלון דניאל), 09-7898181

בורגר סאלון. אגמדיה,
האסאדו המפורסם של לימוזין עכשיו בבורגר סאלון/אגמדיה

האסאדו של לימוזין בערבים חד-פעמיים בבורגר סאלון, חדרה וראשל"צ

ברשת בורגר סאלון יקיימו בתקופה הקרובה שני ערבי אסאדו מיוחדים מבית האחות הגדולה מסעדת הבשרים לימוזין. הערב הראשון יתקיים היום, יום ראשון ה-3 לנובמבר בסניף החדש בעיר חדרה והאירוע הבא יתקיים בסניף הוותיק בעיר ראשון לציון ב-11 לנובמבר. במסגרת ערבי האסאדו המיוחדים ייהנו הסועדים ממנת 300 גרם אסאדו המפורסמת של לימוזין שתגיע עם תוספת של תפוחי אדמה ושליש בירה ב-89 שקלים.

בורגר סאלון, 1700-705-715

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully