פרש דה מרקט. אנטולי מיכאלו,
פרש דה מרקט/אנטולי מיכאלו

פותחים שבוע

24.11.2019 / 15:20

העוגיות המחתרתיות ששיגעו את תל אביב קיבלו מקום משלהן לא רק במשלוחים, דלאל משיקה תפריט עם ניחוחות נוסטלגים, ליוצאת מאסטר שף יש מסעדה חדשה, וגם - מה אוכלים בצפון? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת בשבוע הקרוב

פרש דה מרקט, רשת חדשה בפריסה ארצית

המסעדנים שהקימו לפני כ-13 שנים בתל-אביב את רשת "פרש קיטשן" משיקים את "פרש דה מרקט", רשת מגה-מסעדות בפריסה ארצית ובפורמט של ארבעה מטבחים במסעדה אחת- איטלקי, ים-תיכוני עם מנות מהטאבון, מטבח אסיאתי ובר קוקטיילים עם שייקים וקינוחים. כל אחד מהסניפים מתפרס על שטח של כ-300 מ"ר ומתאים לבילוי בכל שעות היום. המסעדות הראשונות נפתחו במתחם "ביג" קריית גת, מתחם "מול החוף וילג'" בחדרה ובמתחם G בכפר-סבא. בקרוב תפתח מסעדה גם במתחם "ביג" בקריות. המנות המוגשות במסעדות גדולות במיוחד שמתאימות לחלוקה ולאכילה משותפת כשהתפריט הורכב על ידי שף אילן ברמלי. בשעות הבוקר, המסעדות מציעות ארוחות בוקר לכל המשפחה עם לחמים ומאפים טריים הנאפים בטאבון, בצהריים- מגוון מנות עיקריות ובערב המסעדות הופכות למוקדי בילוי עם תאורה, מסכים מיוחדים ומוזיקה. בין המנות הבולטות בתפריט יש ריפיאנה- בצק פוקאצ'ה פריך שנאפה בטאבון, ממולא גבינות ועלי תרד (45 שקלים); סמבוסק סביח- מאפה ממולא ביצה קשה וחציל קלוי, סלסת עגבניות וטחינה לצד סלט קצוץ וגבינת פטה, טחינה, ציזיקי וזיתים מתובלים (51 שקלים); מנה זוגית של פילטים של דניס צלויים בטאבון עם עגבניות ותפוחי אדמה, זיתי קלמטה, פרוסות לימון ושמן זית (149 שקלים); ניוקי בטטה ערמונים- ניוקי צרוב בחמאה ושום עם רוטב שמנת, בטטה צלויה, ערמונים, תרד טרי, שקדים קלויים ופרמזן (64 שקלים); אורז פיש קארי - רצועות דג דניס מוקפצות ברוטב קארי אדום עם חצילים, קישואים ואורז לבן מאודה, אפשר גם צמחוני (62 שקלים) ועוד.

פרטים נוספים באתר פרש דה מרקט

דלאל. יהונתן בן חיים,
קרואסון תותים ומסקרפונה בדלאל/יהונתן בן חיים

תפריט חדש בדלאל, ת"א

שף גולן גורפינקל ושף קונדיטורית תימור לביא משיקים בדלאל מנות חדשות עם גוון נוסטלגי ומחומרי גלם עונתיים. יש בתפריט למשל בוראטה קלאסית רכה ממחלבת עברי עם עגבניות, בלסמי, שמן זית צעיר, בצל סגול, צ'ילי אדום וסחוג ירוק תוצרת בית (46 שקלים); קטאייף, המאפה המסורתי, במילוי לחי עגל, שקדים וסומק בבישול ארוך על סלט עדשים שחורות, מוס חציל ויוגורט צאן (62 שקלים); ניוקי סורנטינה בעבודת יד עטופים בחמאת עגבניות, קציפת מסקרפונה ופרמזן (76 שקלים); המבורגר פריזאי מבשר בקר בלחמניית בריוש עם בצל מקורמל לצד קציפת כמהין ומח עצם (82 שקלים); פריז תות (בתפריט הבוקר בסופ"ש בלבד) מלא מסקרפונה ותותים בתוך קרואסון עם מייפל רותח מעל (46 שקלים) ועוד.

דלאל המסעדה, שבזי 10 נווה צדק תל אביב, 03-5109292

פאסטל של קובי בכר. עופר זמיר,
שורטריבס בפאסטל/עופר זמיר

יקב קסטל מתארח בפאסטל, ת"א

שף קובי בכר ומסעדת פאסטל חברו ליקב קסטל ואצרו ערב חד פעמי של קולינריה ויין ליצירת חוויה שלמה של פיין דיינינג. הארוחה אלגנטית ואיטית ומציעה חמש מנות אשר לכל אחת מהן תתלווה בהתאמה כוס יין. באירוע, שיתקיים ביום רביעי ה-27 בנובמבר, יוגשו מנות כמו קרפצ'יו ילו טייל בויניגרט תפוזי דם עם פומלה, פיסטוק קלוי ועלי טרגון מסוכרים לצד יין מגנום רוזה של קסטל; גלידת כבד אווז עם אננס ופקאן מסוכר לצד שרדונה; בר-ים קונפי בשמן זית, עגבניות, פטרוזיליה, צלפים, כמהין שחורות
לצד טעימת בכורה של יין רזיאל 2017; ראגו שורט ריב ולחי עגל עם ירקות שורש צלויים, דמי גלאס עגל, גרגר נחלים וצנונית לצד יין מגנום גראן וין; וקינוח של שוקולד לבן, תותים ויוגורט לצד יין מוסקט בציר מאוחר (375 שקלים לסועד).

פאסטל, שדרות שאול המלך 27 תל אביב, 03-6447441

נייט קוקי במוזס. גיל אבירם,
קוקילידה זוגית של נייט קוקי ברשת מוזס/גיל אבירם

העוגיות של NIght Cookie מגיעות לרשת מוזס, ת"א

העוגיות של NIGHT COOKIE שמגיעות במשלוח לכל תל אביב, יימכרו מעתה בחנות קטנה בתוך מסעדת מוזס ברמת החייל. רשת מוזס תציע ללקוחותיה את העוגיות גם במסגרת תפריט הקינוחים של המסעדה וגם במשלוחים, לאורך כל שעות היום. עד כה ניתן היה לרכוש את העוגיות באתר המשלוחים של נייט קוקי בלבד ורק בימים ספציפיים ובשעות הערב בלבד. בשלב הראשון יוצעו העוגיות במסעדת מוזס ברמת החייל (11 שקלים לעוגיה), ותוך מספר חודשים ישולבו בכל מסעדות הרשת ברחבי הארץ. חמישה קינוחים חדשים יכנסו לתפריט של מוזס בשילוב נייט קוקי: בננה נאט קוקי- עוגיית חמאת בוטנים Reese's ושוקולד לבן, בננה מקורמלת, רוטב קרמל מלוח, בוטנים מלוחים וגלידת וניל של בן אנד ג'ריס (26 שקלים); נייט קוקילידה- קינוח זוגי של שתי עוגיות שוקולד צ'יפ וביניהן גלידת בן אנד ג'ריס מצופה בשבבי קוקוס לצד רוטב שוקולד נוטלה וקצפת (46 שקלים); דאבל נייט קוקילידה - קינוח מושחת ל-4 אנשים של שלוש עוגיות שוקולד צ'יפ, שתי שכבות של גלידת בן אנד ג'ריס, שוקולד קינדר, שבבי קוקוס, רוטב נוצ'יטלה ורוטב נוטלה (78 שקלים) ועוד.

ברשת מוזס

נינה ביאנכה. אנטולי מיכאלו,
חגיגה יוונית בנינה ביאנכה/אנטולי מיכאלו

ערב יווני במסעדה נינה ביאנכה, צומת ביל"ו

ביום שלישי ה-26 בנובמבר, יחגגו במסעדת נינה ביאנכה ערב יווני, כאשר לצד התפריט הקיים, שף המסעדה איתי עטיה יגיש מנות ספיישל כמו חציל לבן בפיסטוק, אורגנו ושמן זית (41 שקלים); זוקיני בטאבון עם פטה, עשבים ושמן זית (37 שקלים); סרדינים כבושים באוזו, עגבניות, בצל ואורגנו (42 שקלים); סלט גינה עם פטה, זעתר ושמן זית (65 שקלים); רביולי תרד בקונקסה עגבניות ואורגנו (78 שקלים); בריוש מטוגן בחמאה, יוגורט ודבש (56 שקלים) ועוד. להשלמת האווירה היוונית, הערב ילווה במופע לייב של ההרכב היווני "דיוניסוס והבוזוקי גרוב".

Nina Bianca, בוסי סנט ג'ורג 9 מתחם ביל"ו, 08-9480080

יולה בר. חן תמירון,
מיני קרואסון אסאדו ביולה בר בעפולה/חן תמירון

ארוחת שף בימי חמישי ביולה בר, עפולה

ליין קולינרי חדש בימי חמישי ביולה בר בעפולה עם תפריט טעימות של שף מאור אופק (קורדליה, שילה, קימל בגלבוע). מדי חמישי החל מ-20:00 תוגש במקום ארוחה של 8-10 מנות לצד לחמים וקינוח, וגם תפריט ספשיילים מתחלף. בין המנות יש למשל סלט קפרזה עם עגבניות שרי, בייבי מוצרלה ובזיליקום; ביצים צבעוניות עם קרם חצילים שרופים ופטה, קוויאר ובלסמי; סשימי טונה אדומה עם מנגו, קארי צהוב וקראנץ' קדאיף שקדים וזרעי כוסברה; מיני קוראסון אסאדו בבישול ארוך מפורק מהעצם עם ירקות שורש, איולי צ'יפוטלה, אורוגולה ובצלים כבושים ועוד (125 שקלים). המזמינים את ארוחת הטעימות, יוכלו להנות גם מריפיל חופשי לאורך הערב של יין הבית (185 שקלים).

יולה בר, החשמל 3 עפולה, 050-6981321

ספגטי מולים. אמיר מנחם,
חגיגות השנה של מסעדת אמש/אמיר מנחם

אמש חוגגת שנה עם תפריט ספיישלים, ת"א

אמש מבית קבוצת NOX חוגגת שנה ומזמינה לתפריט ספיישל חגיגי ועונתי מאת שף אורטל רוזנברג שיוגש במסעדה למשך חודש ועד ה-20 בדצמבר. התפריט כולל שילוב מנות של ירקות ועשבים, דגים נאים ובשרים, למשל טרטר דג ים אחובלנקו- קרם שקדים קר, פרי עונתי וכוסברה (68 שקלים); קרודו דג ים ואבוקדו עם פיסטוקים, בצל שאלוט וצ'ילי אדום (68 שקלים); מרק שורשים לבנים וקלמרי סגול צלוי ושמן טרגון (49 שקלים); פלמידה לבנה בכבישה ביתית עם צנונית, קרם פרש וזעתר (64 שקלים); ספרייבס טלה בוויסקי דבש על קרם תפו"א (86 שקלים); פילה דג וטורטליני במילוי בצלים וגבינות ברוטב בר בלאן (124 שקלים); טיבון טלה על קרם ארטישוק ירושלמי וארטישוק צלוי, פיסטוקים ודמיגלאס רימונים (136 שקלים); סינטה מקומית על צימוקים אוזבקיים, בלסמי לבן ופיסטוקים (142 שקלים) ועוד קוקטיילים וקינוחים מיוחדים.

אמש, לילינבלום 30 תל אביב, 054-6804699

שלום קדוש, לאונרדו פלאזה. אורן בן חקון,
עוגת תות שדה בלאונרדו פלאזה ירושלים/אורן בן חקון

שבוע של עוגות בלאונרדו פלאזה, ירושלים

שף שלום קדוש, שף מלון לאונרדו פלאזה בירושלים,, חוגג את היום העוגה הבינלאומי ויגיש במלון תפריט עוגות ענק הכולל עוגת תות שדה, שטרודל תפוחי עץ וינאי, טירימסו, עוגת מוצארט, עוגת היער השחור, עוגת גזר ללא סוכר, עוגת סברינה, עוגת נאפוליאון, טארט טאטין של אגסים ושקדים מקורמלים, ועוד (45-52 שקלים). העוגות יוגשו לצד שתייה חמה. יום העוגה חל ביום שלישי ה-26 בנובמבר, והעוגות יוגשו במהלך אותו שבוע עד ה-29 בנובמבר.

לאונרדו פלאזה ירושלים

קסטה סיצילאנית בייקרי. עידית בן עוליאל,
מעוגות ועד עציצים של הדליקטסן/עידית בן עוליאל

מכירת בלאק פריידי בדליקטסן, ת"א

מכירת בלאק פריידי בליקטסן פנורמה ביום שישי ה-29 בנובמבר בין השעות 8:00-14:00, עם כל כל מוצרי חנות המפעל, מקונפיטורות ועד למלוחים, וכל הכלים ומוצרי הטקסטיל והעציצים, מאפים ולחמים, קפה ושתייה קרה, יינות ואלכוהול, ואפילו דוכן פיצה, הכל ב-10-25% הנחה.

דליקטסן, דרך בן צבי 84 בית פנורמה תל אביב

סר עבדול ליאור אוחיון. אמיר מנחם,
דג עטוף בתרד בקרם דלעת בסר עבדול/אמיר מנחם

בר קולינרי חדש לליאור אחריון יוצאת מאסטר שף, יפו

בר קולינרי חדש נפתח ביפו בהובלתה של ליאור אוחיון ממאסטר שף. סר עבדול הוא בר קוקטיילים עם מנות מעוצבות כמו בורטה על שמן בזיליקום בליווי שמן זית וריבת עגבניות, ספרות של בלסמי ופופקורן קינואה (58 שקלים); סלט ברווז שהתבשל כ-5 שעות מעורבב עם פטרוליזיה, כוסברה ונענע לצד קריספי אורז שחור ברוטב תפוזים (64 שקלים); סביצ'ה לברק מקושט בפרחים עם שלל ירקות, סירופ תפוזים ברנדי, קרם פטה וטוויל שקדים (69 שקלים); שלישיית טאקו בעבודת יד במילוי בר ים וקרם אבוקדו ברוטב ליים (53 שקלים); פופקורן דג - מוסר ים חתוך לקוביות בציפוי טמפורה עם איולי רימונים (59 שקלים); דג עטוף בתרד וקרם דלעת ערמונים אפוי בטאבון (89 שקלים); זוג סיגרים ממולאים בבשר בקר ובבשר כבש לצד טחינה וסלסת עגבניות (48 שקלים); כל המנות מוגשות לצד קוקטיילים צבעוניים באווירת שוק. החלל הפנימי של סר עבדול צבוע בחמרה עם קיר יינות ושנדלירים. המטבח פתוח ומאפשר הצצה פנימה, וחלל נוסף מעוצב בגרינלדות עם מזרקה ענקית וכורסאות.

סר עבדול, פנחס בן יאיר 4 השוק היווני יפו, 053-7769738

סיטארה. יהונתן בן חיים,
פולנטה של שף אורן מורד בסיטארה/יהונתן בן חיים

שף אורן מורד הצטרף לסיטארה הוותיקה, ת"א

אל מסעדת סיטרה הוותיקה הצטרף שף אורן מורד שיצר תפריט חדש עם מנות כמו פוקצ'ה סיטארה עם טחינה, פסטו פיסטוקים בזיליקום, זיתים מתובלים וקונפי שום (39 שקלים); סיגר דג ים עם ציזיקי צנונית, טחינה וסלט עלים חמצמץ; בוראטה עם עגבניות שטח, עגבניות בתנור, פסטו פיסטוקים בזיליקום, קראמבל שום ועשבים (75 שקלים); סלט ילדות של השף- עגבניות, בצל ופלפל קלויים, נתחי דג ים על הגריל, לאבנה וזעתר, קרקר לאפה ושמן זית (69 שקלים); קבב אסלי על פיתה בטאבון, טחינה עמבה, ירקות מהגריל, סלט עלים ובצלים בסומק (78 שקלים); מסאחן פרגיות עם כרובית צלויה ובצל, ראס אל חנות, סומק, עשבים, גרגירי חומוס, טחינה ירוקה ופיתה טאבון (67 שקלים); פטוצ'יני פירות ים עם שרימפס וקלאמרי (120 שקלים); פפרדלה פוייקה- בשר בקר בבישול ארוך, קרם ירקות ועשבי תבלין (110 שקלים); פולנטה עם אספרגוס, פטריות מלך היער, מוצרלה, אורוגולה ושמן כמהין לבנות (85 שקלים) ועוד.

סיטארה, רוזנבלום הרצל 8, בנייני סי אנד סאן תל אביב, 03-6996633

טנדוקה. יפית בשבקין,
מנות בשר שיוגשו למרכז השולחן בטנדוקה/יפית בשבקין

אביב משה מגיע להתארח בטנדוקה, טבעון

השף משה אביב נוחת בעמק יזרעאל כדי לבשל בערב חד פעמי לרגל יום הולדת 12 למסעדת טנדוקה.
ביום שלישי הקרוב, ה-26 בנובמבר יחגוג שף עדי כהן יום הולדת 12 למסעדתו ביקנעם המושבה והשף אביב משה יגיש תפריט מיוחד בו תוכלו לבחור את המנה הראשונה, כשהמנות העיקריות יוגשו למרכז השולחן. בין הראשונות יש טרטר בקר עם משמש אוזבקי ולימון פרסי; קרפצ'יו סלק וויניגרט סומק; גירוס של שווארמה דגים; עלי גפן בטמפורה לצד טחינת אריסה וחציל שחור; ובין העיקריות יש שוק טלה בבישול איטי במרינדת עשבים; אסאדו בקר; מיני המבורגרים משובצים בכבד אווז ברוטב דמיגלס ועוד. במהלך הערב תתקיים הופעה חיה (250 שקלים לסועד)

מסעדת טנדוקה, יקנעם המושבה, 04-9590323, כשר

פסטיבל Bake Sweet & shop. סטודיו הבית לצילום יותם וגל,
מתוקים תוצרת הגליל באגמון מרקט/סטודיו הבית לצילום יותם וגל

פסטיבל מתוקים גלילי באגמון מרקט בצפון

פסטיבל Bake Sweet& shop שכולו מוקדש למתוקים, יתקיים באגמון מרקט, השוק הקולינרי בצפון. הפסטיבל יאגד קונדיטורים ואופים כמו פרח ראסלן ממאסטר שף, גל צייגר, שף קונדיטור ומרצה בכיר במכללת שף, ספיר סובגי, שף קונדיטורית בעלת בייקרי "סופגי" בבית הילל, איריס גרינשפן שף קונדיטורית ותזונאית ועוד רבים, שיציגו את כל המתוקים, עוגות ודברי מאפה, קינוחים ושוקולד, וכנאפה כמובן, תוצרת הגליל.

הפסטיבל יערך בימים חמישי, שישי ושבת ה-28 עד ה-30 בנובמבר, ביום חמישי החל מהשעה 17:00 ועד 22:00, ביום שישי החל מהשעה 11:00 ועד כניסת השבת וביום שבת החל משעה 11:00 ועד השעה 17:00. הכניסה חופשית.

אגמון מרקט, אגמון החולה כביש 90

ChezVeze, שהוזה. רוית פרי סופר,
עסקיות צהריים בשהוזה בטבעון/רוית פרי סופר

עסקיות צהריים חדשות במסעדת שהוזה, טבעון

ב-ChezVeze, המסעדה החדשה בטבעון של רוני גיליקו, בעבר הבעלים של מסעדת שלו ביער המיתולוגית, משיקים לראשונה תפריט עסקיות צהריים. החל מהשבוע יוגש במקום תפריט עסקיות בין השעות 12:00-17:00 שמורכב ממנת פתיחה לבחירה כשהמחיר נקבע על פי מחיר המנה העיקרית. יש למשל שה בורגר (58 שקלים); פסטה רחבה עם כבדי עוף ברוטב שמן זית, צ'ילי, בצל ירוק, שום, שקדים וגרידת לימון (64 שקלים); סלט קיסר עם עוף (59 שקלים); חזה עוף בגריל במרינדה, כרוב קונפי וסלט רוקט, קשיו ותפוזים (60 שקלים), כשבנוסף תינתן הנחה על היין והבירה באותן השעות. חשוב לציין שמידי חמישי החל מ-19:00 מקיימים ב'שהוזה' ערב יין ללא תחתית.

ChezVeze שהוזה, הרימונים 1 טבעון, 04-9535742

נספרסו באילת. יחצ,
חנות נספרסו חדשה באילת/יחצ

חווית קפה חדשה ומתקדמת בנספרסו אילת

NESPRESSO פותחים לראשונה בוטיק קונספט באילת. הבוטיק המעוצב הממוקם בשדרת המותגים "לה-בולבארד" אשר במלון רויאל גרדן ויציע בנוסף להיצע הגדול של שרוולי הקפסולות ומכונות הקפה גם שירותים דיגיטליים ללקוחות המותג. בבוטיק המעוצב שמו דגש על תנועה בחלל וחדשנות בתוכן וגם בעיצוב: מומחי הקפה של נספרסו שישרתו את הלקוחות ידגימו את המגוון באמצעות טאבלטים ויסתובבו בין הלקוחות ויסייעו ברכישה הדיגיטלית. כבר אין צורך להמתין בתור או לגשת לקופה, כדי לשלם יגש אליכם איש צוות עם טבלט ואיסוף המוצרים יהיה דרך חלונית יעודית בבוטיק.

נספרסו, מלון רויאל גרדן אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully