סופגניות מימי. דניאל לילה,
סופגניות מימי/דניאל לילה

מצעד הסופגניות 2019

השנה החלטנו לרכז את כל הסופגניות שמציעות הקונדיטורית למבחן סופגניות גדול ומצולם, זה לא היה פשוט, אבל מה לא נעשה בשבילכם? אז קבלו את הסופגניות המומלצות שלנו לחנוכה 2019

כמו בכל שנה גם השנה ערכנו את תחרות הסופגניות הגדולה של וואלה! אוכל. אלא שהשנה לקחנו על עצמנו אתגר של טעימת כל הסופגניות בתחרות אחת מרוכזת ומצולמת, את מה שחשבנו תוכלו לראות בסרטון שלהלן, חלק מהסופגניות שטעמנו ירדו בעריכה, אבל כולן מופיעות ברשימה שלפניכם, רק חמשת המקומות הראשונים זכו לדירוג ולביקורת, והיתר מופיעים מטה בסדר אקראי (חלקן לא הגיעו למבחן הטעימה). אין ספק שכל הסופגניות השנה מושקעות במיוחד, והתחרות נעשית קשה יותר משנה לשנה, מה שלא תבחרו - שיהיה לכולם חג שמח ומתוק מתוק.

צפו במצעד הסופגניות הגדול של וואלה! אוכל

מצעד הסופגניות של וואלה! אוכל/צילום: אולפן וואלה, עריכה: נועה לו

מקום ראשון - הסופגניות של פיקה

פיקה. דרור עינב, דרור עינב
סופגניות ההל של פיקה/דרור עינב, דרור עינב

הסופגניות של קונדיטוריית פיקה השוודית, ניצחו את חנוכה בגדול. מדובר בסופגניות הל, הן אפויות, ולא מטוגנות, מה שלא מוריד מהאיכות שלהן, אלא להיפך. הסופגניות מגיעות עם מילויים של וניל, ריבת רוברב, תפוחים ותותי יער. בנוסף ישנה סופגניה עם זעפרן וספגניית סמלה. כולן היו נהדרות, מרעננות, שונות ומיוחדות ללא יוצא מן הכלל. לגמרי הפייבוריטיות שלנו.

טווח מחירים: 10-14 שקלים.

פיקה, דיזנגוף 267, תל אביב; תושיה 6 תל אביב, 03-522-9505

מקום שני - קונדיטוריית דלאל

קונדיטוריית דלאל. ICONZ BY MEDIO,
אלגנטיות וטעימות - הדונאטס של דלאל/ICONZ BY MEDIO

קולקציית הסופגניות של קונדיטוריית דלאל לחנוכה 2019, בניצוחה של השף קונדיטורית תימור לביא, זכתה להגיע למקום השני עם קולקציה נהדרת במיוחד. בדלאל מציעים את הסופגניה הקלאסית במילוי ריבת תות קלאסית, פיסטוק, שוקולד, וניל או ריבת חלב, וכן יש שני סוגי דונאטס: ליידי פינק - דונאט בריוש אפוי עם אייסינג ורוד (מאבקת סופרפוד פטל), שבבי פיסטוק וגנאש פטל עשיר ומיסטר וויט - דונאט בריוש אפוי עם אייסינג לבן, צ'יפס קוקוס, שלג קוקוס וקרם פטיסייר וניל קלאסי. המאפים של דלאל זכו לביקורות טובות במיוחד, בזכות בצק אוורירי מושלם, מילוי איכותי ועשיר, ומראה משגע.

טווח מחירים: 5-18 שקלים. מוצרי החג יימכרו החל מה-17 ועד ה-29 בדצמבר.

דלאל הקונדיטוריה, כל ישראל חברים 7; קפה דלאל, ז'בוטינסקי 108 03-510-9292.

מקום שלישי - קונדיטוריית שמו

קונדיטוריית שמו. דניאל לילה,
סופגניות קלאסיות של שמו/דניאל לילה

השף-קונדיטור מיקי שמו השיק קולקציית סופגניות בהשראת הפטיסרי האירופאי, ביניהן סופגניית מאריטוצי (סופגניית ענן ענקית שמקורה באיטליה, עשויה מבצק בריוש אפוי עם מילוי קצפת וניל ומי זהר אווריריים), סופגניות אקלר (טוויסט לפחזניית האקלר מהפטיסרי הצרפתי - שאמנם שמרה על צורתה אך עשויה מבצק של סופגנייה עם מגוון מילויים וציפויים), סופגניית מילפיי, סופגניית עוקץ הדבורה ועוד. בנוסף הקולקציה כוללת סופגניות קלאסיות במילוי ריבת תות (5 ש"ח), סופגניות מצופות בשוקולד וסוכריות צבעוניות (8 ש"ח), סופגניות אפויות, סופגניות ללא סוכר וספינג'.

הבצק האיכותי, והמילויים הטעימים העניקו למיקי שמו את המקום השלישי. בשונה ממאפיות רבות אחרות, למרות שחלק מהסופגניות צופו בקישוטים למיניהם, המתיקות הייתה במידה הנכונה, והנראות לא באה על חשבון הטעם.

טווח מחירים: 5-19 שקלים.

להשיג בסניפי הרשת.

מקום רביעי: רולדין

רולדין. רונן מנגן,
הסופגניות של רולדין/רונן מנגן

למרות היותן של חלק גדול מהסופגניות של רולדין מצועצעות מדי עבור חלק מהטועמים, הגודל הבסיסי שלהן, לפני כל התוספות היה טוב, הסופגניות עצמן היו רכות, ורובם של המילויים היו טובים. נכון, בחלקן הקישוטים קצת מוגזמים, לא באמת נוח לאכול את זה, אבל באפקט הוואו ותשומת הלב הן תמיד זוכות.

בין טעמי הקולקציה: סופגניית פארי ברסט; CHOUQUETTE - גנאש בלונד, גלאסז' קרמל, תחרת שוקולד מריר, פרופיטרול בקראסט וצ'ייסר קקאו אגוזי לוז; איספהאן - קרם מסקרפונה , דרז'ה פטל, צ'ייסר ורדים פירות יער וקצפת תות- 12; מקרונד- קרמו מסקרפונה מנגו פסיפלורה, מקרון שקדים וקצפת; סנט הונורה- מסקרפונה פירות יער וקולי פירות אדומים, תחרת שוקולד אדומה, קצפת ופרופיטרולים; פיסטאש; באבא או רום ועוד.

טווח מחירים: בין 6 ל-14 שקלים. בשל הביקוש מכירת הסופגניות של רולדין כבר החלה.

להשיג בסניפי רולדין ברחבי הארץ

מקום חמישי: ביסקוטי

סופגניות של ביסקוטי. בועז לביא,
סופגניות החטיפים של ביסקוטי/בועז לביא

בביסקוטי הלכו השנה על קולקציית סופגניות בהשראת ממתקים וחטיפים. לצד הסופגניות הקלאסיות במילוי ריבה, קרם ריבת חלב וקרם שוקולד, יצרה הקונדיטורית רוסלה יונה מגוון סופגניות עם מילויים וציפויים שכולם מחווה לחטיפים מתוקים ומלוחים עליהם גדלנו - במבה, קרמבו, בפלה, באצ'י ובייגלה.

לנו קולקצית החטיפים פחות עבדה, הגימיק יצא מתוק מדי, הטעמים לא התחברו לנו, והעסק קצת הרגיש ילדותי מדי, יש מצב אגב שילדים יעופו על זה. הבסיס של ביסקוטי טוב ואיכותי, לכן מבחינתנו עדיף לדבוק בקלאסיקות.

טווח מחירים: 5-11 שקלים.

את המוצרים ניתן לרכוש בחנויות ביסקוטי או בהזמנה טלפונית (03-5704015) לכל חלקי הארץ. כל מוצרי הקונדיטוריה הינם כשרים בהשגחת בד"צ בית יוסף.

סופגניות של קונדיטוריית שני. יפעת כהן,
קונדיטוריית שני/יפעת כהן

קונדיטוריית שני

רשת קונדיטוריה שני המתפרשת על פני 12 סניפים בחיפה ובצפון הארץ, מציעה מעבר לקלאסיקות, גם סופגניות עם דמויות שילדים אוהבים, וכן קולקציה של סופגניות מיוחדות כמו עוקץ הדבורה, פיסטוק פריזאי, קינדר בואנו, מילפיי טובלרון, אלפחורס ועוד. בנוסף יש גם קולקציה של סופגניות אפויות במילויים שונים כמו קרם שמנת נוגטין ושקדים מקורמלים; קרם בזוקה ופתיתי שוקולד לבן; קרם פיסטוק ושבבי פטל ועוד.

טווח מחירים: 5-11 שקלים.

להשיג בסניפי רשת קונדיטוריה שני

בוטיק סנטרל. טל סיון ציפורין,
עוגת סופגניות של בוטיק סנטרל/טל סיון ציפורין

בוטיק סנטרל

רשת הפטיסרי בוטיק סנטרל מציעה סופגניות בריוש אפויות ואווריריות במגוון מילויים קלאסיים של ריבת תות, שוקולד אגוזים, קרם פטיסייר וניל וריבת חלב (8 שקלים לסופגניה). לצד הסופגניות וכמחווה ליותר ממיליון יוצאי ברית המועצות החוגגים את הנוביגוד משיקה הרשת עוגת סופגניות חגיגית במילוי קרם ריבת חלב ושמנת חמוצה, בעיטור נשיקות מרנג צהבהבות, טייק-אוף לעוגת הרמשקה הרוסית שנוצרה בהשראת פרח הקמומיל (64 שקלים).

להשיג בסניפי רשת בוטיק סנטרל

ג'ייקובס. דרור עינב,
סופגניית המבורגר של ג'ייקובס/דרור עינב

מאפיות ג'ייקובס

מאפיות ג'ייקובס מציעה שתי קולקציות של סופגניות אפויות - קולקציית סופגניות דגני בוקר וקולקציית סופגניות אמריקה. סופגניות הבוטיק האפויות, הנעשות בעבודת יד, מבוססות על בצק בריוש חמאתי עם נגיעות וניל. סופגניות דגני בוקר כוללות סופגניית קוקומן וסופגניית טריקס, וסופגניות אמריקה הכוללות
סופגניית המבורגר - סופגנייה אפויה במילוי שכבות קרם וניל, תותים, קולי פסיפלורה, בראוניז עטוף רושה, בציפוי שומשום, שרק נראית כמו המבורגר, סופגניית Oreo,סופגניית Sticky bun (סטיקי באן), סופגניית Reese's (ריס'ז). בנוסף לסופגניות המיוחדות, ג'ייקובס מציעים טעמים קלאסיים : ריבה, חלווה, ריבת חלב, נוטלה ופטיסייר פירות.

טווח מחירים: 8-14 שקלים.

מאפיות ג'ייקובס - איתן 1, קריית אונו 03-5511333; החרושת 19, רמת השרון 03-5491000

סופגניות לחם יין. דן פרץ,
סופגניות מרנג לימון של לחם יין/דן פרץ

לחם יין

הבייקרי של לחם יין מציע סופגניות במילוי קלאסי של ריבת תות סמיכה, ריבת חלב וקרם שוקולד, כשלצד כל אלה יהיו השנה גם מבחר סופגניות מיוחדות כמו סופגניה במילוי ממרח לוטוס; סופגניה במילוי ריבת אגסים ביתית; סופגנייה במילוי מרנג לימון, וגם מהדורה מיוחדת של סופגניות בומבוליני איטלקיות במילוי קרם פטיסייר, ובומבוליני במילוי פירות יער.

טווח מחירים: 6-12 שקלים לסופגנייה.

לחם יין, דרך החורש 4 יהוד, 03-6321793/4

סופגניות פיס אוף קייק. רן יסטרוב,
סופגניות נוטלה של פיס אוף קייק/רן יסטרוב

פיס אוף קייק

בפיס אוף קייק מציעים קולקציית סופגניות רחבה, כאשר לכל סופגניה יש גרסת דונאט טבעונית. בין הטעמים המופיעים בקולקציות יש ריבת תות, נוטלה, ריבת חלב, אלפחורס, אוריאו, טופי, תותי פרוטי ותפוזינה (שוקולד תפוז).

טווח מחירים: 5-10 שקלים.

להשיג בסניפי פיס אוף קייק

מתוקה. בני גם זו לטובה,
הסופגניות של מתוקה/בני גם זו לטובה

מתוקה

במתוקה השיקו קולקציית סופגניות בהשראת יצירות אמנות הכוללת סופגניית שוקולד ג'נדויה, לימונצ'לו הדרים, Cookies and cream, באבא רום, חלבה שומשומית ועוד. בנוסף ישנה סופגניית תות עם קונפיטורת תותים של יד מרדכי וסופגניית תות סברינה - סופגנייה פתוחה עם קרם וניל, קצפת ומניפת תותים טריים ). גם השנה מציעים במתוקה עוגת סופגניות בריוש אפויות בשלושה סוגי מילוי: קונפיטורת תות יד מרדכי, Cookies and cream וחלבה שומשומית. כמו כן מציעה מתוקה ליין של סופגניות טבעוניות.

טווח מחירים: 5-17 שקלים, מחיר העוגה - 117 שקלים.

ניתן להשיג בחנויות "מתוקה" או בהזמנות און ליין בחנות האינטרנטית של מתוקה רומסרוויס

טאטי. דניאל לילה,
הסופגניות של טאטי/דניאל לילה

טאטי

טאטי בייקרי מציעים קולקציית סופגניות חדשה בניצוחו של השף קונדיטור שני שאול הכוללת 6 טעמים: ריבה, טירמיסו, ריבת חלב, שוקולד, וניל הדרים, חמאת בוטנים, וטחינה-שוקולד לבן.

Tatti, להשיג בסניפים בגבעתיים, תל אביב ויהוד

מונייר. דניאל לילה,
סופגניות ביס של מונייר/דניאל לילה

מונייר

המותג מונייר מציע לכבוד חנוכה מגשי אירוח של מיני-מיני סופגניות (בגודל ביס), הסופגניות עשויות עבודות יד ע"י השף מוריס מונייה, בשיתוף השף קונדיטור ערן שוורצברד, והן נגיעות במגוון טעמים: מתוקים, קלאסיים ומיוחדים וכן סופגניות מלוחות. הסופגניות מגיעות במגשי אירוח של שלושה טעמים - קלאסיים: ריבה, שוקולד אגוזי לוז בציפוי פונדט שוקולד מריר ופירורי עוגיות עם קרם וניל פטיסייר בציפוי פונדט וניל. מגש מיני מיני סופגניות ספיישל כולל סופגניות לוטוס וקינמון בציפוי פונדט קרמל ופירורי עוגיות, פטיסייר קוקוס בציפוי מנגו ופסיפלורה בתוספת ג'ל אננס ובזיליקום, מלבי -וניל בציפוי פונדט שוקולד ורוד וסוכר גבישי, וכן מגש מלוחות כאמור.

מגשי האירוח של מונייר מופצים עם מערך משלוחים לכל חלקי הארץ

בליקמח. אפיק גבאי,
דונאטס בבליקמח/אפיק גבאי

בליקמח

בליקמח, הבולנז'רי והפטיסרי ללא גלוטן של הצמד דן דייויס ואורן דגן כפיר, פתח לכבוד חנוכה את הסופגנרי, פופ-אפ סופגניות שנפתח ברמת החייל, בצמוד למאפייה הקבועה. הסופגנרי יישאר פתוח עד לסוף השנה ויציע, מדי יום, ארבעה עשר סוגים שונים של סופגניות כמו סופגניית פאי לימון - במילוי קרם לימון חמאתי ובציפוי מרנג חרוך, דונאט שמש - במילוי קרם וניל מוקצף וקרם ג'ל של מנגו, אננס ופסיפלורה ומעל דיסקית של שוקולד זהוב-כתום-אדום וסופגניית ההר הלבן - במילוי שנטילי ברנדי ובציפוי קרם ערמונים, נשיקות קטנטנות ושברי שוקולד. כל הסופגניות נטולות גלוטן כמובן.

טווח מחירים: 9-14 שקלים, וכן, ניתן להוסיף לסופגניות גלידה רכה (אמריקאית) ב- 6 שקלים.

סופגנרי, מבית בליקמח, הברזל 32 רמת החייל, תל אביב, 055-9961543

סופגניות מימי. דניאל לילה,
הסופגניות של MIMI/דניאל לילה

מימי

הסופגניות של MIMI (מבית מסעדת נונו) עשויות מבצק קראפן (בצק שמרים איטלקי) ומוגשות בארבעה טעמים שונים (קלאסי, סוכר וקינמון, שוקולד וקרמל). לצידן, מוגשות גם סופגניות ללא גלוטן, בטעמי ריבה ושוקולד.

טווח מחירים: 7-10 שקלים, סופגניות ללא גלוטן בתוספת של שקל.

ניתן להשיג בסניפי MIMI בהוד השרון, הרצליה וכפ"ס

סופגניות ג'לטריה. אורי עשת,
סופגניות בומבוליני בג'לטריה/אורי עשת

ג'לטריה

בג'לטריה, מבית מסעדת גרינברג, מציעים סופגניות בומבוליני במילויים שונים כמו ריבה, ריבת חלב, קרם ברולה וניל מדגסקר, ריבת פירות יער עם קרם פטיסייר בציפוי שוקולד רובי, פיסטוקים קלויים ופטל טרי, ובומבוליני גאנש שוקולד מריר עם אספרסו, מצופה גלייז שוקולד ופצפוצים בנוסף לבומבליני ניתן יהיה לרכוש סופגניות טריות ריקות אותן ימלאו בגלידה.

מחיר: 14 שקלים לסופגניית בובליני.

ג'לטריה, גרינברג 25, ת"א 03-6703626; שדרות אבא אבן 9, הרצליה 09-7404747

בייקרי. עידית בן אוליאל,
סופגניות של הבייקרי/עידית בן אוליאל

בייקרי

הבייקרי (על 5 חנויותיו), מציע לחג החנוכה סופגניות אמיתיות מצופות בסוכר דק, בעבודת יד עם 3 מילויים: ריבת פירות עשירה, קרמל מלוח, שוקולד וסופגניה ללא מילוי.

מחירים: 6 שקלים לסופגניה ללא מילוי, 8 שקלים היתר.

ניתן להזמין אונליין, או בחנויות הבייקרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    8
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully