עוגות גבינה. ShutterStock
עוגות גבינה/ShutterStock

פנו דרך לנו

עודכן לאחרונה: 23.5.2023 / 13:24

מדובר כמובן בחגיגה צחורה ומשמחת אבל מוגזמת בעליל של מתוקי חג, לא תרצו לדעת מי מנצח אותה?

יכול מאוד להיות שראש השנה ופסח משתלטים על פוקוס חגי ישראל באופן שלא משאיר הרבה מקום לכל המועדים השמחים האחרים על לוח השנה. יכול להיות שזה גם בצדק, ותולדה של מסורת רבת שנים והסללת קונצנזוס יעילה. אבל בינינו, כולנו אוהבים הכי הרבה את שבועות, לא?

כל המתכונים, כל הקסמים: עמוד האוכל הגדול של שבועות

כי זה לא רק שולחן חג עמוס מאפים פריכים ותבניות שמותחות את חוקי הז'אנר לעולמות האיטליה-בלקן. זה גם, ובעיקר, קרנבל קינוחים מתוק ומתמשך, ששיאו עוגות גבינה ככל שהעין רואה, שרק הולכות ומשתפרות משנה לשנה. ואם כבר עסקינן באלה, קבלו את הטובות שבהן, מצטיינות שבועות 2023. חג שמח, ובתיאבון!

דלאל

שבועות 2023, דלאל. אסף קרלה,
שבועות בדלאל/אסף קרלה

בהינתן שלא מדובר כאן בתחרות, ובהינתן שבחג הספציפי הזה כולם מחייכים ממילא, לא נכתוב כאן שדלאל ניצחה את שבועות. לא נכתוב, אבל אולי נרמוז.

הקונדיטוריה הוותיקה בשכונת נווה צדק בתל אביב נערכה לימים השמחים האלה עם קונפסט "לחשוב בגדול", ועם תפריט בהתאם בהובלת תימור לביא, שהותיר אותנו - איך נאמר את זה בלי לדבר שוב על מנצחים, ובהכרח גם על כאלה שלא ניצחו? - ספיצ'לס.

תוכלו למצוא כאן את "ה-עוגת גבינה", מצוינת לכשעצמה, בשלושה גדלים (39-168 שקלים) ועם שדרוגי פירות יער (בתשלום נוסף), קיש טוסקני (ארטישוק, זיתי קלמטה, עגבניות מיובשות, גבינת פטה, 120 שקלים) עם נוכחות, קיש בצל וגבינות מלוח ומעט מתקתק וגם יציאה מתבקשת בדמות בורקס-סביח ענק, 40 ס"מ של פריכות ופירורי אושר, עם רביעיית צנצנות שהופכת אותו ל"פינוקים" (פרוסות ביצים קשות, פרוסות חציל אפוי, טחינה, סלסת עגבניות עם שמן זית ומלפפון מוחמץ, 124 שקלים).

וכעת, בואו נדבר על הטרייפל, שהוא צמד צנצנות משפחתיות (אבל מהמשפחות הגדולות והמורחבות), קילו וחצי של קינוח שכבות ללא גלוטן, שמגיע או כטרייפל לבן (קרם גבינה, שטרויזל חמאה, ז'נואז, שוקולד לבן וקרמל מלוח, 168 שקלים), או כטרייפל אדום (קרם מסקרפונה, קולי פטל, דקואז פיסטוק ומיקס פירות יער, באותו מחיר), ומשתיק באחת שולחנות חג הומים, עם משחק כפות (ארוכות), משחק מרקמים (מגוון) ובעיקר משחק מתוקים נפלא.

פרטים נוספים כאן

לחמים

שבועות 2023, לחמים. דניאל לילה,
שבועות בלחמים/דניאל לילה

המאפייה הנהדרת של אורי שפט מצליחה לזכור את מהות החג האמיתית, ומציינת שבועות של בכורי קציר חטים.

זה אומר, בין היתר, מהדורה חדשה ומיוחדת של מוצרים שירכיבו לכם ארוחת חג שלמה - מאפים, חלות, קישים, עוגות, גבינות ויינות - ואומר גם פסטיבל אביבי-קיצי שהוא הרבה יותר מעוגות גבינה.

תוכלו למצוא כאן, למשל, בצק עלים ובצק פריך בעבודת יד על בסיס חמאה, מאפים קפואים מבצק עלים, לרבות שבלולי תרד וגבינות, שבלולי פיצה, בורקס גבינה ומיני מקלות גבינה.

תפריט החג כולל "לחם ביכורים" (פוקאצ'ה שום קונפי עם עלי גפן, שמן זית טימין ובעיטור אשכול ענבים, 44 שקלים) מפעים אורחים ומארחים, בבקה ריקוטה ואוכמניות, מאפה תרד וגבינות מבצק עלים על בסיס חמאה, "עוגת גבינה כמו של פעם" על בסיס בצק ברטון, בלינצ'ס גבינה וצימוקים, וגם שושני בבקה מלוחה עם פטה וזעתר בסיר קובנה (84 שקלים) שהתיישרה כנראה מעצמה כי לא זכור לנו שהיא הגיעה בכלל לשולחן.

לבד מאלה, יש גם קישים מצוינים על בסיס בצק פריך (זוקיני ואספרגוס, למשל, גבינות צאן או קיש בצל), עוגת גבינה קלאסית אפויה, וכן מוס שוקולד משוקולד בלגי 70% ושמן זית.

פרטים נוספים כאן

We Like You Too

שבועות 2023, We Like You Too. נדב אבירם,
שבועות ב-We Like You Too/נדב אבירם
שבועות 2023, We Like You Too. נדב אבירם,
שבועות ב-We Like You Too/נדב אבירם

קבוצת האוכל התל-אביבית חוגגת שבועות עם מלכה אחת שעדיין שולטת, ולא מעט פיתויים אחרים שמשווים ומרימים.

תוכלו למצוא כאן את עוגת הגבינה הבאסקית ( 130-210 שקלים), שעומדת גאה גם שנים אחרי חשיפתה לציבור הישראלי, ובוודאי מהיחידות כאן שהן *באמת* באסקיות. מלבדה, וגם עוגת מוס גבינה ואפרסק (עוגיית סבריסולונה, קונפי אפרסק דם, מוס גבינה ותה אפרסק בציפוי שמנת חמוצה, 130 שקלים) שעשתה נכון עם חלוקת הבצק-פרוסטינג ועשתה עוד יותר נכון עם טעמים מקוריים, וקיק פירותי אמיתי.

האגף המלוח מציע מאפה טנא (בצק בריוש כרוך, בשמל, קרם גבינת ריקוטה ובזיליקום, ירקות גינה, 64 שקלים) מהמם בנראותו, מתחמם מצוין, וחמאתי עד כדי "די אי אפשר יותר טוב עוד חתיכה", חלת שיפקה וסומק (29 שקלים) חרפרפה וגם "מאפה האלים" (דפי פילו במילוי תערובת גבינות ופלפל שחור, גלייז דבש וקצח, 64 שקלים) שרקד יפה על כל מנעדי הלשון.

פרטים נוספים כאן

מונייר וקרין גורן

שבועות 2023, מונייר עם קרין גורן. שחף בגר,
שבועות של מונייר וקרין גורן/שחף בגר

קשה לגמרי לפענח את זה מהתמונה, אבל פופ-אפ השבועות של חברת הקייטרינג המצוינת (רביעי-חמישי, 24-25 במאי) חורג מכל פרופורציה מוכרת, ובקטע טוב כמובן.

מדובר בשיתוף פעולה מתבקש של מוריס מונייר וקרין גורן, שתכליתו הפגזית היא פבלובה ענקית, חצי מטר של שחיתויות ופיתויים, מלכודות מתוקות והפתעות - שיספיק לכל באי ארוחת החג, וגם לאלה שנשארים ביום שאחרי.

הקינוח הזה מגיע מוכן, בקופסה שדורשת מנוף ואישור של משטרת התנועה, ומציע הסתערות על מלבן מרנג ענקי, ממולא קרם מסקרפונה מאוזן, ועתיר קישוטים דוגמת מקרונים, פטיפורים, פחזניות קטנות, ריבועי עוגת גבינה ופירות צבעוניים. אפשרות אחרת היא ערכת הרכבה עצמית, שמביאה את כל הטוב הזה הביתה בצורה מפורקת, ואז מתגמלת בזמן איכות משפחתי מהטובים שתוכלו לספוג. מחיר: 350 שקלים.

פרטים נוספים כאן

רולדין

שבועות 2023, רולדין. רונן מנגן,
שבועות ברולדין/רונן מנגן
שבועות 2023, רולדין. רונן מנגן,
שבועות ברולדין/רונן מנגן

רשת הקונדיטוריות חוגגת שבועות צחור עם קולקציה מפתה של עוגות, לחמים ומאפים.

תוכלו למצוא כאן כוכבות חדשות כמו עוגת סנט הונורה (שטרויזל אגוזי לוז, פיננסייר שקדים, מרמלדת פירות יער, מוס שוקולד לבן, פחזניות במילוי קרם מסקרפונה מצופות קולי פירות יער ושונטי שוקולד לבן, 189 שקלים) מ-ר-ה-י-ב-ה, וגם עוגת גבינה באסקית (סבלה ברטון, גבינת שמנת ומסקרפונה אפויה, 149 שקלים), עוגת גבינה פירורים, עוגת "רויאל" (סבלה ברטון, גבינה אפויה ושוקולד לבן, שונטי וניל ופירות יער) ו"בלאק קוקי קרים" (בראוניז שוקולד, קרם גבינת שמנת ועוגיות).

לצדן, יש גם עוגות שמרים כמו קראנץ ריקוטה ופרלינה פיסטוק, שטרודל גבינה, בריוש ריקוטה וטייגר גבינה אמרנה, עוגות פסים כמו מרנג גבינה לימון (קרמבל גבינת שמנת, גבינת שמנת אפויה, קרם לימון, קרם שונטי ונשיקות מרנג, 69 שקלים) גבוה מראה ומאוזן טעם, טירמיסו פירות יער, מוס גבינה פירורים, ומילפיי.

אסופת הקישים כוללת גירסת בטטה סלק, זוקיני-תרד, גראטן תפוחי אדמה ופטריות, בצלים וקיש מלנזנה ארביאטה עם חצילים, פלפלים קלויים, עגבניות ופלפל חריף שהיווה ארוחת חג בפני עצמה, הרבה לפני החג.

מהמאפייה יוצאים במקביל בריוש שום ועשבי תיבול בלתי אפשרי לריסון, לחם רוסטיק זיתים, חלת כורכום עם גרעיני דלעת, תרד ושום, חלה עגולה, פלוט גבינות וזיתי קלמטה, ומה לא בעצם.

פרטים נוספים כאן

ביסקוטי

שבועות 2023, ביסקוטי. בועז לביא,
שבועות בביסקוטי/בועז לביא

הקונדיטוריה הוותיקה בהובלת רוסלה יונה חוגגת שבועות "לבן בחלום מתוק", עם קולקציה מקצוענית, מרהיבה ובעיקר בלתי קונבנציונלית.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, עוגות חג (72 שקלים לפס, 148 שקלים לעוגה בקוטר 20) כמו "בלוברי" (עוגת אוכמניות, קרם גבינה וניל, קרם אוכמניות, ציפוי גנאש שוקולד לבן) שהיא עוגה להביא ולראות איך כולם פוערים פה פעמיים, "סינימיני" (עוגיות חמאה, קרם קינמון אפוי, גבינה אפויה ניו יורקית, קרמו קינמון, קרם שנטילי ופניני קרמל) עדינה בקינמוניותה, "גבינוגט" (גבינה אפויה בשילוב קרם נוגט, תחתית בצק פריך, קרם שמנת וניל, דיסקית שוקולד בלגי ואגוזי לוז מקורמלים) מתוקה יותר, וגם שושני גבינה ומשמש (קראנץ שמרים במילוי גבינת ריקוטה וקונפיטורת משמש, 58 שקלים).

לצדן, מציעה ביסקוטי גם להיטים מלוחים ותיקים בדמות קישים ולזניות, וגם רוזטה מנצ'גו ועגבניות מיובשות (שושני קראנץ שמרים, גבינת מנצ'גו, עגבניות מיובשות וזיתי קלמטה, 58 שקלים) ורוזטה פטה ותרד (שושני קראנץ שמרים, גבינת פטה ועלי תרד), "באסקית על מלוח" - מאפה גבינות (פטה, פקורינו ושמנת) בשילוב ברוקולי ופטריות על תחתית קרמבל מלוח (132 שקלים) מפוארת ו"בוגצ'ה" (מאפה פילו במילוי גבינות).

פרטים נוספים כאן

בוטיק סנטרל

שבועות 2023, בוטיק סנטרל. טל סיון צפורין,
שבועות בבוטיק סנטרל/טל סיון צפורין

רשת האפייה והמתוקים חוגגת שבועות בהשראת חבלי ארץ אהובים בצרפת, רעיון מקסים עם ביצוע בהתאם.

עוגת גבינה פרובאנס, למשל, היא עוגת גבינה אפויה מתובלת ברוזמרין ולבנדר (130 שקלים), עוגת גבינה שמפאן מתובלת ביין לבן ומעוטרת בשכבת אוכמניות (142 שקלים, 69 שקלים לפס) וסיפקה כניסה דרמטית ושילוב קלאסי, ואילו עוגת גבינה ברטאן (158 שקלים) התקרמלה והחביאה תחת המעטה השחום שלה ליבה קרמית, באסקית סטייל, וכזו שלא מפסיקה למגנט מזלגות וכפות.

לבד מאלה, יש גם קלאסיקות דוגמת עוגת גבינה פירורים, גבינה אפויה, טירמיסו ופילדלפיה, וגם קישים מלוחים, מאפים אישיים ומשפחתיים ופתרונות ראויים לטבעוניים.

פרטים נוספים כאן

מימי

שבועות 2023, מימי. דניאל לילה,
שבועות במימי/דניאל לילה

רשת האפייה והמתוקים המצוינת חוגגת שבועות עם תפריט ממוקד ומיוחד, מלוח ומתוק.

תוכלו למצוא כאן עוגת גבינה באסקית עם ריקוטה הדרית, עטופה בבצק שחום מצוין (132 שקלים), עוגת גבינה אפויה על בסיס קראמבל פריך ועם ארומה לימונית מודגשת (134 שקלים), פס גבינה טרופי עם מוס יוגורט וקרמל פסיפלורה (69 שקלים) שנזהר מליפול למלכודות הז'אנר - וגם מצליח, וכן להיט בפוטנציה בדמות "טנא מימי", טארט פריך עם מוס גבינה, קרמו מנגו ופסיפלורה, ז'קונד שקדים, ג'לי פסיפלורה ומוס לימון (132 שקלים) שהיה יפה כמו שהוא היה טעים, חגיגי מאוד וטעים עוד יותר.

אגף המלוחים מציע קישים (גבינה ומנגולד או כרישה וגבינת עזים, 94 שקלים), בבקה כרובית צלויה עם בולגרית המאירי וקונפי כרישה, וגם פשטידת פילו עם ריקוטה פרסקה, בולגרית וקשקבל יווני.

פרטים נוספים כאן

מיקי שמו

שבועות 2023, מיקי שמו. דניאל לילה,
שבועות במיקי שמו/דניאל לילה
שבועות 2023, מיקי שמו. דניאל לילה,
שבועות במיקי שמו/דניאל לילה

חגיגת שבועות אצל הקונדיטור הוותיק מתרחשת בסימן "ארץ זבת חלב", קולקציה מגוונת של מתוקים ומלוחים על בסיס גבינות כמובן, והרבה יותר מזה.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, עוגות גבינה אפויות על בסיס גבינה לבנה 5% שומן (65 שקלים) כמו גבינה אפויה קלאסית, גבינה אפויה עם ציפוי לימוני וגבינה אפויה עם תחתית בראוניז וציפוי שוקולד, עוגות שמרים (49 שקלים) עגולות ומ-ו-ש-ל-מ-ו-ת במילוי ריקוטה וצימוקים לבנים, קראנץ גבינה ועוגת שמרים גבינה במילוי ריקוטה ופטל וגם עוגות גבינה קרות בתצורת פסים (65-69 שקלים) כמו גבינה פירורים, גבינה טירמיסו, גבינה מצופה, גבינה שוקולד וגבינה אוריאו.

יש גם טורטים ובלינצ'ס מתוקים (12 יחידות ב-49 שקלים), כיסונים עם גבינה צפתית, קישים על בסיס גבינת צאן עם חצילים ועגבניות מיובשות, למשל, בטטות ובצל סגול, או כרישה ויין לבן, פוקאצ'ות מיוחדות ופלוטים, לחמים ומאפים מלוחים, בחושות וטארט אטריות קדאיף במלית גבינות עזים, סופלה מרציפן ופירות.

פרטים נוספים כאן

טאטי

שבועות 2023, טאטי. דניאל לילה,
שבועות בטאטי/דניאל לילה

הקונדיטוריה הפופולרית חוגגת שבועות עם קולקציה מרשימה של עוגות גבינה וקינוחים משפחתיים אחרים שהם לא עוגות גבינה, ואין להם רגשי נחיתות לגבי זה.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, סינבון משפחתי קינמוני (59 שקלים) שסוגר כל הפסקת קפה בסוף השבוע הארוך הצפוי לנו, עוגת מוס גבינה ופירות קיץ חמצמצה-מתקתקה-מעולה משכבות של ביסקוויט דבש, משמש, פסיפלורה, שטרויזל ומוס גבינה (129 שקלים), וגם עוגת רד וולווט (ביסקוויט סלק ופירות יער, מוס גבינה, גנאש שוקולד לבן, 139 שקלים) שהצליחה לעשות את הבלתי ייאמן ולסקרן עם שיחוק צבע וטעם.

לבד מאלה, יש גם עוגות גבינה אישיות (3 יחידות ב-65 שקלים), פאי לימון, אלפחורס, ניו יורק צ'יז קייק עם פירות יער ושמנת חמוצה (69 שקלים לפס, 149 שקלים לעוגה עגולה), טירמיסו (149 שקלים), עוגת ביסקוויטים עם גנאש שוקולד, קסטה שטרויזל קקאו עם מלח ים, עוגת שרלוט ביסקוויט עם קרם גבינה ופירות טריים וקראנץ ריקוטה עם צימוקים.

האגף המלוח יציע במקביל פלוט גבינות או זיתים, בורקסים, וגם טארט בטטה, בצל, תרד או פרובנס.

פרטים נוספים כאן

בבקה בייקרי

שבועות 2023, בבקה בייקרי. טל סיון צפורין,
שבועות בבבקה בייקרי/טל סיון צפורין

האחיות קורל ושיר גורן נערכו לשבועות עם טנא עמוס ומלא כל טוב, וכמה כוכבות חדשות ומסקרנות.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, בראוניז גבינה פאדג' (74 שקלים) שמרתיח מים לקפה בעצמו, קרמשניט מסקרפונה קרמל (79 שקלים) פריך וקרמי כאחד, עוגת ביסקוויטים קלאסית, עוגת גבינה לימונענע עם תחתית קרמבל אגוזי לוז בציפוי מרנג שהיא גם יפהיפיה וגם עם קבלות, עוגת גבינה אפויה עם שוקולד לבן, עוגת שמרים במילוי קרם ריקוטה עם קרמבל חמאה (49 שקלים) מנחמת-מחבקת, מוס גבינה עם פטל ופיסטוק מתוק-חמוץ-מריר וגם טירמיסו כמו שצריך, עם שכבות ביסקוטי, קרם מסקרפונה וזביון, ואבקת קקאו כמובן.

האגף המלוח מספק קיש אנטיפסטי עם גבינת פטה ותערובת רויאל (110 שקלים), מקלות גבינה, קיש תרד וגבינת עזים, וגם גירסאות של בטטה, פטריות ובצל.

פרטים נוספים כאן

גרקו

שבועות 2023, גרקו. אנטולי מיכאלו,
שבועות בגרקו/אנטולי מיכאלו

עוגת הגבינה החגיגית של גרקו (118 שקלים) מוציאה את טועמיה כמובן לחופשה יוונית מוקדמת, ונדרשת, בעזרת שכבת ביסקוויט פריך מתובל בקינמון, הל, ציפורן ונגיעת פלפל שחור. כל זה - מיוחד וכיפי - נעזר במוס יוגורט יווני מוקצף וקליל יחסית לז'אנר, ובמעטפת פריכה של בצק פילו וסירופ דבש יווני, שמפוזרת בעת ההגשה. אין צורך בדרכונים, אם כי אתם תחפשו אותם מיד אחרי.

לבד מהמתוק הזה, יש גם תפריט מעדניה שלם, בואכה מושלם, ובו מאפה 12 האלים, בורקיטס חצילים ופטה, ספאנקופיטה, פסטיציו חצילים וגבינות עזים, טירופיתה, קפלוטירי ובצק פילו, מאפה יוגורט ותאנים וגם גלאקטבוריקו עם גבינות עזים וצימוקים.

פרטים נוספים כאן

שטפן

שבועות 2023, שטפן. יהונתן בן חיים,
שבועות בשטפן/יהונתן בן חיים

השף-קונדיטור שטפן מאכר חוגג שבועות ישראלי-אוסטרי, עם שיחזורי קלאסיקות אירופאיות, שמתיישבות בול על מודרניות מקומית, ועל הקרייב המתוק שלנו.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, "טופפן טורטה", שהיא עוגת גבינה אפויה ומצופה (150 שקלים) בגירסה נוסטלגית (תותים טריים בפנים, ג'לי תות בחוץ) המעמידה במקום את כל עוגות הגבינה-תותים שראינו וטעמנו בשנים האחרונות, גירסה עם קרם לימון וגם כזו המשלבת קרם אוכמניות ואוכמניות טריות. אלוהיי.

לבד מאלה, יש גם "טופפן" (165 שקלים), שטרודלים עטופים בצק דק ופריך שבתוכו קומבינציות חמצמצות-מתקתקות של גבינה-דובדבנים, גבינה-משמש, או תפוחים.

פרטים נוספים כאן

פיקה

שבועות 2023, פיקה. רותם שמש,
שבועות בפיקה/רותם שמש

רשת האפייה המצוינת חוגגת שבועות שבדי-ישראלי עם "Ostkaka", עוגה שהולכת אחרוה בזמן עד 1538, ונוטעת שורשים באזור סמולנד בדרום המדינה הסקנדינבית.

העוגה מאופיינת בטעמי שקדים, ובנויה על ביסקוויט digestive, שכבת גבינה קרמית מוצלחת מאוד, מעטה שחום ורוברב קלוי - ויכולה להגיע גם עם קולי פטל - כל הדרך לתוצאה מתוקה-מרירה בוגרת ומתוחכמת יחסית לז'אנר. מחיר: 18 שקלים למנה, 85 שקלים לעוגת פס, 135 לעוגה עגולה.

פרטים נוספים כאן

ארקפה

שבועות 2023, ארקפה. ארקפה,
שבועות בארקפה/ארקפה

רשת הקפה המוקפדת חוגגת לבן עם קולקציית עוגות וקינוחים, וכוכבת חדשה אחת.

מדובר בעוגת גבינה באסקית, עשירה מאוד וקרמית לא פחות, שנאפתה בחום גבוה וקיבלה ארומה קרמלית והשחמה חיצונית, בואכה הסתערות (145 שקלים, או 36 שקלים למיני).

מלבדה, יש גם עוגת גבינה קלאסית (135 שקלים), עוגת בוואריית שוקולד לבן וטארט מונאז' (באותו מחיר), טירמיסו (65 שקלים), קראנץ' גבינה וגם מדפי לחמים, קרקרים, פוקאצ'ות, מקלות גבינה וגריסיני, שיסגרו לכם את השולחן החגיגי.

פרטים נוספים כאן

מאפה נאמן

שבועות 2023, מאפה נאמן. גיל אבירם,
שבועות במאפה נאמן/גיל אבירם
שבועות 2023, מאפה נאמן. גיל אבירם,
שבועות במאפה נאמן/גיל אבירם

ענקית האפייה והמתוקים חוגגת שבועות על בסיס גבינתי, אבל יוצאת משם לקולקציה צבעונית, מגוונת ובלתי סטנדרטית.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, עוגת גבינה פירורים, עם אוכמניות או שערות קדאיף, עוגה מצופה שוקולד מקורמל או מקפא פירות יער, עוגת שמרים בריוש במילוי גבינת ריקוטה, פרסבורגר קלאסי במילוי גבינה עם דובדבני אמרנה, טארט גבינה אפויה עם צימוקים וקראמבל שקדים וגם בחושות ממולאות גבינה ופירות יער.

יש גם, כמובן, עוגת פיסטוק בחושה עם גבינה, צ'יזקייק ניו יורקי בציפוי שמנת חמוצה סמיך ועשיר ומושחת, או עם קרם שוקולד לבן ופירות יער, פס טירמיסו ומיני אקליירים במילוי גבינה ושוקולד לבן, וכן קראנצ'ים ככל שהעין רואה דוגמת גבינה אפויה בציפוי שטרויזל חמאה ושושנים גבינה עם פודינג וניל וצימוקים.

האגף המלוח מציע קישים משפחתיים (בטטה שמנת, למשל, כרובית שמנת או ברוקולי שמנתי אף הוא), לזניות במגש שיודע להתחמם, ומארז קאדה ירושלמי להכנה בבית, ומלבדם תמצאו גם כנאפה כמו שצריך, קינוחי כוסות חגיגיים, בורקסים ועוד ועוד ועוד, לרבות מארז שיסייע לכם בעיצוב, עם מפות ומפיות ונרות.

פרטים נוספים כאן

קונדיטוריית שני

שבועות 2023, קונדיטוריית שני. קונדיטוריית שני,
שבועות בקונדיטוריית שני/קונדיטוריית שני

רשת האפייה והמתוקים חוגגת שבועות עם הבטחה לעשרות עוגות גבינה, כולל גירסה טבעונית נדרשת, ואגף מלוח-בצקי נפרד כמובן.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, עוגת גבינה אפויה בציפוי קרם שמנת ובעיטור תותים טריים (119 שקלים) קלאסית וממזרית, עוגת גבינה קרם פרש וריבת חלב (79 שקלים) חמצמצה-מתוקה, טירמיסו, עוגת גבינה גבינה ג'לי פרי, בריוש גבינה ודובדבנים (59 שקלים), פחזניות מסקרפונה עם קונפי תות, עוגת גבינה באסקית (72 ₪) וגם עוגת גבינה ברולה (בצק פריך במילוי גבינה טבעונית על בסיס חלב סויה, בטעם וניל מקורמל, 139 שקלים) שתספק גם נמנעים וגם כאלה שלא שמים על עצמם תוויות כשמדובר בקינוח.

פרטים נוספים כאן

ביגה

שבועות 2023, ביגה. אבי וולדמן,
שבועות בביגה/אבי וולדמן

רשת האפייה הוותיקה חוגגת שבועות עם קלאסיקות גבינה, ועם קולקציה נטולת גלוטן מגוונת.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, עוגת גבינה פירורים, עוגת גבינה אפויה, עוגת גבינה עם פירות יער, קומבינציית גבינה ואוריאו וגם גירסה ללא תוספת סוכר.

לצדן, מבליטה הרשת, ובצדק, עוגת טירמיסו עם גבינת מסקרפונה ללא גלוטן, מרובעת או בתצורת פס, עם מסקרפונה סמיכה ומושחתת, קרם קליל יותר ועוגיות בישקוטי טבולות בקפה שגרמו לנו לבדוק פעמיים את ההצהרות, ולחייך בהתאמה.

פרטים נוספים כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully