קאנטרי קלאב. אמיר מנחם,
קאנטרי קלאב/אמיר מנחם

מסעדה חדשה על הגג של דיזנגוף סנטר

18.8.2019 / 14:00

מסעדה חדשה שהופכת כל לילה למועדון, יובל בן נריה הופך את טאיזו שלו לחפלה פקיסטנית, בראשון לציון יש חגיגה מטורפת של אוכל רחוב ועוד הרבה תפריטים קיציים וחדשים שיעזרו לכם לשרוד את אוגוסט

seperator

קאנטרי קלאב: מסעדה חדשה שהופכת כל לילה למועדון

הגינה ההידרופונית על הגג של דיזינגוף סנטר הפכה בשבוע שעבר ל"קאנטרי קלאב" מתחם של שלושה ברים ומיני-קלאב לילי עם מטבח תאילנדי. המקום משתרע על פני 500 מטר במתכונת של רסטו-קלאב, מסעדה ובר קוקטיילים שככל שמתקדם הערב הווליום עולה והמקום גם לובש צורה של מועדון. מי שמופקד על הצד הקולינרי של הקאנטרי קלאב הוא שף תומס זוהר (קפה פופולר, התאילנדית בסמטת סיני) שמביא מטבח המושפע מתאילנד והמדינות הסמוכות אליה- ויאטנם, קמבודיה וסין. תפריט המסעדה מבוסס על מנות חלוקה המוגשת למרכז השולחן, בטיפול מינימלי והגשה פשוטה ואלגנטית כמו ספרינג רול של דג נא בדף אורז עם מלפפון, גזר ואטריות צלופן (29 שקלים); סלט יאם מאקוואה של חציל שרוף ברוטב דגים עם עלים ארומטיים וביצה רכה (38 שקלים); פרגית גא לה לוט קצוצה בסכין עם עלי בטל הודיים ולמון גראס (52 שקלים); מומו- דמפלינגס טיבטיים עם גבינת צ'נה, פלפל סצ'ואן ועגבניות חרוכות (49 שקלים); אסאם לאקסה- בר-ים בקארי מלזי עם אטריות אורז וחלב קוקוס (84 שקלים) ועוד. יש גם תפריט קטן של גריל פחמים אסיאתי עם אפשרויות כמו פטריות (38 שקלים), שייטל בפלפל שחור (55 שקלים), תמנון בצ'ילי קוריאני (58 שקלים) ועוד. המקום מעוצב בהשקעה גדולה עם שלושה ברים שכל אחד מהם משדר אווירה אחרת כשהטיקי בר מעוצב בסגנון טרופי-קאריבי, הבר המרכזי באוויר הפתוח כולל טריבונת ישיבה ויש גם בר בסגנון ניו יורק עם צמחיה מטפסת, בריקים ואמנות קיר.

קאנטרי קלאב, גג דיזינגוף סנטר, הזמנת מקומות באינסטגרם ובפייסבוק
שעות הפעילות בימים שני עד שבת החל מ-20:00 בערב

טאיזו. יפית שמחה,
אבו טאיזו/יפית שמחה

חפלה פקיסטנית בטאיזו, ת"א

שף יובל בן עושה השבוע בטאיזו ארבעה ערבים של חפלה פקיסטנית שקיבלה את השם "אבו טאיזו". כיאה לחפלה, מדי ערב כזה תוגש ארוחה שבנויה על עקרון החלוקה והמנות כולן מוגשות למרכז השולחן על בסיס קשת הטעמים והניחוחות הפקיסטניים ועם הרבה בשר בקר, טלה, עוף, פיצוחים טריים, צמחי תבלין וחריפות עדינה, לסיום הארוחה יוגש מגש ממתקים פקיסטניים (315 שקלים לאדם לא כולל שתיה). צוות המסעדה יתלבש בסגנון פקיסטני ויוגש תפריט קוקטיילים מיוחד שיחליף את הקבוע. הערב, יום ראשון, לא יתקיים בטאיזו הערב ההודי הקבוע.

ימים א'-ד', ה-18 עד ה-21 באוגוסט, מדי ערב החל מהשעה 18:30.

טאיזו, מנחם בגין 23, מגדל לווינשטיין תל אביב, 03-5225005

עוד בוואלה! אוכל

לאהבה החדשה שלכם קוראים נורדיניו, נעים להכיר

לכתבה המלאה
קינן בסל. קינן בסל,
מזטות ויין ללא הגבלה אצל קינן בסל/קינן בסל

מופע וארוחה בסטודיו של קינן בסל, ת"א

מופע הוידויים של ג'ייסון דנינו הולט "לא מכניסה את זה הביתה" מתארח במטבח של שף קינן בסל לאירוע חד פעמי, קינן שף ויוצר המארח בביתו ברובע הנגרים בפלורנטין. במהלך האירוע מתקיים מופע וידויים אוטוביוגרפי ממושך עם מזטות קטנות וקלילות שיעברו בין האורחים ויין ללא הפסקה (190 שקלים לסועד).

יום רביעי ה-21 באוגוסט בין השעות 19:00-22:00, מספר המקומות מוגבל

פרטים נוספים וכרטיסים באתר האירוע
.

מסעדת פאו וואו. באדיבות המסעדה,
כבר היום הערב הראשון בפאו וואו/באדיבות המסעדה

שבוע של חגיגות אוכל בפאו וואו, ראשל"צ

פאו ואוו, בר מסעדה בלב ראשון לציון, המציע תפריט אוכל רחוב המתאים לחלוקה בהשראת מנות שונות מסביב לעולם, חוגג יום הולדת 5 בחמישה ערבי קונספט שיטיסו אתכם רחוק- צמד שפים מתחלפים מדי ערב אשר יציעו את מיטב מטבחי העולם הגדול. היום, ה-18 באוגוסט מתארח במסעדה מטבח תאילנדי עם שף סוואלי אלדר ומטבח יפני עם שף איתי לוי ועם מנות כמו קאי יאנג ק'או מן- נתח פרגית עסיסי שהושרה בחלב קוקוס וסויה מתוקה או אוקונומיאקי טורי- לביבת ירק יפנית עם פרוסות פרגית ומיונז יפני. השבוע ימשיך ב-19 באוגוסט עם מטבח פרסי עם שף דיאנה רחמני ("מאסטר שף") ומטבח הודי עם שף שירה עזרא קיסוס ("משחקי השף"), ב-20 באוגוסט מטבח ארגנטינאי וברזילאי עם אנטריקוט ונתחי פרגית עם צ'ימיצ'ורי ושום קונפי, על תפו"א מדורה ועגבניות צלויות או נתח קצבים וצ'וריסוס על קלח תירס מעושן ותפוח אדמה, וב-21 באוגוסט ערב מתוקים צרפתים של שפית בר סולו ומאנצ'ים מתוקים מאמסטרדם של הקונדיטורית עמיתוקה.

פאו וואו, רוטשילד 62 ראשון לציון, 03-9797805

פר דרייר. OVLAC,
פבלובה בגינה של פר דרייר/OVLAC

יום הולדת בגינה של פר דרייר, יפו

פר דרייר, בר המסעדה עם הגינה הרומנטית בלב יפו חוגג 10 שנים להיווסדו במסיבת שישי צהריים קיצית כאשר לרגל האירוע יפתח המקום כבר ב-12 בצהריים ויציע דוכני משקאות ב-10 שקלים כמו משקאות המבוססים על האלכוהול של מזקקת פלטר, בירות צרפתיות, בר לילט צרפתי ועוד. במקום יוגש תפריט ספיישל עם מנות כמו סלט אנדיב לבן ואדום עם גבינה כחולה ופקאן סיני, אגוזי מלך, רוטב הדרים ופטל מיובש (62 שקלים); בוראטה עם עגבניות צלויות וקווייאר בלסמי (64 שקלים); סשימי סלמון על סלט ויאטנמי חריף (66 שקלים); זרועות תמנון עם כרובית שרופה, כוסברה ולימון (44 שקלים); מליטות מטוגנות ופלפל חריף (69 שקלים) ועוד. מנות הספיישל יוגשו לכל אורך חודש אוגוסט.

יום שישי ה-23 באוגוסט החל מ-12:00 בצהריים
פר דרייר, בת עמי 7, תל אביב, 03-6292111

מסעדת גזוז עם אביבית פריאל. אפיק גבאי,
שרימפס וגספאצ'ו בחוף ירושלים במסעדת גזוז/אפיק גבאי

תפריט של אביבית פריאל על חוף הים, ת"א

שיתוף פעולה קיצי בין מסעדת החוף 'גזוז' לשפית אביבית פריאל אביחי עם תפריט טאפאס חדש המושפע מחצי האי האיברי, עם נגיעות ממטבחי הבלקן. את הטאפאס שבתפריט החדש, שמוצע במהלך חודשים אוגוסט עד אוקטובר בלבד, בנתה פריאל אביחי, שחברה ל-'גזוז' ומתארחת עם תפריט חדש, שישתלב לצד התפריט הקבוע של המקום, המציג את הפרשנות העכשווית שלה למטבחי החוף של הים התיכון. התפריט מציע כתריסר מנות קטנות לצד קוקטיילים מיוחדים, כמו ירקות צלויים עם אנשובי אורטיז וביניהם פלפלים צבעוניים, קולורבי, שומר ועוד (32 שקלים); חציל בסלסת נענע וגבינת טולום (32 שקלים); סלט דייגים- תפוח אדמה שבור, סרדין אורטיז, צלפים ובצל סגול (32 שקלים); שרימפס במרינדה קלה של פפריקה מעושנת צלויים על שיפוד לצד גספצו עגבניות פיקנטי (36 שקלים) ועוד.

גזוז ביץ', הרברט סמואל 51 חוף ירושלים, תל אביב, 03-6969244

מסעדת ריספשן. שי הנסב,
חדש בגבעתיים- ריספשן של האחים אבידן/שי הנסב

ריספשן: בר-מסעדה חדש של האחים אבידן, גבעתיים

האחים אבידן שאחראים על כמה מקומות בילוי בתל אביב כמו רום סרוויס, קונסיירז', איבני וסנטרו, פותחים מקום שני בגבעתיים, עיר הולדתם. הריספשן הוא בר יין בניחוח צרפתי עם תפריט של מנות כמו ריזוטו שחור-לבן- קרם ארטישוק ירושלמי, צ'יפס ארטישוק, ירקות צלויים ופרמזן (44 שקלים); טרטר טונה אדומה- 3 ברוסקטות עם אילוי פטרוזליה, בצל סגול, צ'ילי אדום, מיקס עשבים וצנוניות (52 שקלים); ניוקי סגול על קרם סלק חמאתי, קרם פרש ושברי קשיו (53 שקלים) ועוד. יש גם תפריט קוקטיילים חמוד ובימי שישי מוגש במקום בראנץ' עם אלטרנטיבות כמו טוסט קרואסון פתוח עם ביצת עין, גאודה וסלט עלים (40 שקלים) או אגס בנדיקט על בריוש עם סלמון מעושן, תרד ופונדו גבינות (46 שקלים).

ריספשן, ויצמן 29 גבעתיים, שעות הפעילות בימים א'-ה' בשעות 17:00-2:00, שישי 9:00-17:00 ושבת 21:00-2:00. כשר

מסעדת תל יצחק. אנטולי מיכאלו,
גלידות תוצרת בית בתל יצחק/אנטולי מיכאלו

פרויקט הגלידות של שף קונדיטורית טולי יקותיאל, תל יצחק

פופ-אפ גלידה בחצר של מסעדת תל יצחק של השף קונדיטורית החדשה טולי יקותיאל (לשעבר יפו תל-אביב, כתית וטוטו) עם גלידות בעבודת יד שהיא עושה מידי יום. טולי מייצרת את הגלידות שלה בעבודת יד עם אחוזים נמוכים של שומן, את הטעמים של הגלידה היא מכניסה ב"אינפוזיה"- היא משרה את חומרי הגלם שיוצרים את הטעם בחלב לכ-3 ימים, כך שהחלב מקבל טעם מרוכז, ואותו היא משלבת בשמנת וסוכר. כך מתקבלת גלידה עם טעמים טבעיים, קלים ומרעננים. יקותיאל פותחת עגלת גלידה בחצר של מסעדת תל יצחק שתיפעל עד ה-27 באוגוסט בין השעות 11:00-21:00 ותציע גלידות אישיות לצד קופסאות גלידה במשקל . בין הטעמים יש יוגורט מלון; גלידת חמאת בוטנים עם ואריגאטו (שיוש) של חמאת בוטנים עם בוטנים מלוחים קלויים; מלבי פיסטוק; וניל עוגיות- וניל טרי 100%; מסקרפונה רימונים- ביס של מסקרפונה עם גרעיני רימון שבושלו לכדי סירופ; גלידת קורנפלקס ועוד (18-23 שקלים).

מסעדת תל יצחק, בכניסה לקיבוץ תל יצחק, 09-7411110

משק ברזילי. שי בן אפריים,
סלט קפרזה אבטיח טבעוני במשק ברזילי/שי בן אפריים

תפריט קיצי חדש וטבעוני כמובן במשק ברזילי, ת"א

תפריט קיץ חדש במסעדת משק ברזילי שמביא לידי ביטוי את חומרי הגלם העונתיים שבהם משתמש מטבח המסעדה כמו שזיפים, עגבניות, תירס ואבטיח. בין המנות יש גספצ'ו- מרק קר של עגבניות קפואות מלפפונים וליים עם אחו בלנקו שקדים ושום קונפי (30 שקלים); סלט קפרזה- שכבות אבטיח, מוצרלה שקדים, פסטו בזיליקום ובלסמי מצומצם (45 שקלים); כדורי ארנצ'יני מאורז מלא ותרד על קרם תירס צעיר מוקרם בחלב מקדמיה (40 שקלים); נסיך מצרים- מקלובה אורז עגול מלא עם ירקות קיץ ותפוחי אדמה מקורמלים, על קרם אפונה לצד סלט פול ירוק (70 שקלים); קלרה הקדושה- פאי שזיפים סגולים וקרם שקדים עם קונפיטורת שזיפים וכדור סורבה (48 שקלים) ועוד. בחגי תשרי יעלה התפריט הבא שיבוסס על גויאבה, דלועים, לוביה, רימונים ותמרים.

משק ברזילי, אחד העם 6 תל אביב, 03-5166329

ווסט סייד, west side. אנטולי מיכאלו,
מסבחה שקדי עגל בווסט סייד/אנטולי מיכאלו

תפריט חדש ב-West Side הכשרה, ת"א

מסעדת West Side בניצוחו של שף עומרי כהן, המציעה מטבח מקומי קלאסי, משיקה תפריט קיץ חדש המבוסס על טעמים ים תיכוניים ומעניק את קדמת הבמה לחומרי הגלם העונתיים עם מנות כמו טרטר טונה אדומה עם דלעת כבושה וסורבה הדרים (75 שקלים); מסבחה שקדי עגל, וויניגרט שיפקה, תפוצ'יפס ראטה ואבקת טחינה (85 שקלים); קרפצ'יו כבד אווז עם נקטרינות, שקדים קלויים בכמון ודבש (110 שקלים); פילה לוקוס לצד סטייק חציל פריך, סלסה עגבניות צלויות, איולי חציל ועלים בסומק (152 שקלים). יש גם קינוחים מעשה ידיה של שף קונדיטורית ענת אלון כמו קרם ברולה קוקוס עם קרמו אננס (60 שקלים ) או בננה gum מגלידת בננה, גאנש תות מוקצף, גלידת מסטיק, צ'יפס בננה, מרנגים, קרמבל שקדים ורוטב וניל (62 שקלים) ועוד.

ווסט סייד, מלון רויאל ביץ', הירקון 19 תל אביב, 03-7405054

אוקינאווה סושי. אמיר מנחם,
שייטל יפני באוקינאווה/אמיר מנחם

תפריט חדש באוקינאווה סושי, ת"א

תפריט חדש לאוקינאווה סושיי מושק היום עם מנות כמו ספייסי ילוטייל- דניס, אבוקדו ואיולי יוזו במעטפת עם נגיעות קרם סלק מתקתק וצ'יפס סלק (52 שקלים); סטייק שייטל נוסח יפן מוגש פרוס על רוטב פטריות יפני לצד בטטה צלויה בגריל (89 שקלים); קאטצ'ו קארי- נתחי טופו במעטפת פנקו פריכה מונחים על אורז יסמין ותבשיל קארי יפני מסורתי (59 שקלים); סלט שרימפס חלוט, פלחי פומלה, ואשכולית אדומה, גזר, נענע, כוסברה, בוטנים וג'ינג'ר על מצע של אטריות סובה (46 שקלים); וסאמר קיס- טמגו, אבוקדו קנפיו, בטטה ומלפפון במעטפת מנגו מתקתק חמצמץ (42 שקלים) ועוד. התפריט זמין במשלוחים, בעסקיות ובשני סניפי המסעדות.

אוקינאווה, לבונטין 11 תל אביב, 03-5101099'}}))">03-5101099 או שבזי 46 תל אביב, 03-5101099

BBB. גליה אבירם,
פרפה חלבה ברשת BBB/גליה אבירם

קינוחים חדשים ברשת BBB, כל הארץ

רשת BBB משיקה תפריט קינוחים חדש ובו למשל פונדנט שוקולד- עוגת שוקולד חמה עם גלידת וניל ורוטב נוצ'ילה; חגיגת פנקייקס- מיני פנקייקס רכים ברוטב קרמל מלוח, בננה מקורמלת וגלידת וניל; פאבלובה מנגו- מרנג רך, קרם וניל ומנגו טרי ברוטב אנגלז; פרפה חלבה- שערות חלבה ופיסטוק קלוי ברוטב סילאן; קרמבל תפוחים- תפוחי עץ מזוגגים בסוכר וקינמון עם פירורי קרמבל פריך וגלידת וניל; ברד פודינג חם על בסיס קרואסון, מוגש עם גלידת וניל ורוטב קרמל מלוח (אינו מוגש במסעדות הכשרות) ועוד (32-39 שקלים).

בסניפי BBB ברחבי הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    10
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully