אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פותחים שבוע

25.8.2019 / 13:30

השבוע האחרון של אוגוסט כבר כאן, ולטובת אלו מכם שנשארו בארץ (יש כאלה?) איגדנו את אירועי האוכל הכי שווים, תפריטי קיץ חדשים ועוד חדשות שכדאי להכיר, תהיו חזקים, אוגוסט עוד רגע כאן

seperator

הפסטיבל לחובבי המחול והקולינריה, ירושלים

פסטיבל המחול "מיפו עד אגריפס" בירושלים מפגיש למשך ארבעה ימים בין שוק מחנה יהודה למחול עכשווי ויתקיים במספר מוקדי התרחשות במתחם הרחובות יפו עד אגריפס בשוק מחנה יהודה, וביניהם שרשרת אירועים חד פעמיים בקונספט Dinner & A Show- מופעי מחול וארוחות שף בתשלום ובהזמנה מראש. מנות השף במסעדות המשתתפות נרקחו בשיתוף ובהשראת יוצרי המחול והכוריאוגרפים ויוגשו כחלק אינטגרלי מהמופע. בין המסעדות המשתתפות תמצאו את מסעדת האטלייה של טלי פרידמן (180 שקלים לאדם); מסעדת הדקל 3 של קבוצת מחניודה (280 שקלים לאדם) ומסעדת רחמו הוותיקה של משפחת רחמו (80 שקלים לאדם). כמו כן יתקיימו מופעים פתוחים לקהל הרחב בבר פרדי למון בשוק, בבית הקפה Power Coffee Works וגם בפאטיו של בית אליאנס, שם גם תוכלו ליהנות מתפריטים מיוחדים.

מתי: בימים ראשון עד רביעי, ה-1-4 בספטמבר.

פרטים נוספים וכרטיבים באתר האינטרנט של האירוע

צפרירים 1. גיאורגי גולצמן,
סטייק סינטה של צפרירים 1/גיאורגי גולצמן

יום הולדת 7 לצפרירים 1, חיפה

מסעדת צפרירים 1 שבכרמל חוגגת 7 שנים להיווסדה בערב חגיגי שיכלול מנות ספיישל וכמובן המון אלכוהול. שף ירון וידר יכין ברוסקטה עם קוויאר סלמון, סלט ביצים, שמיר וסרדינים (59 שקלים); סינטה מיושנת 250 גרם (99 שקלים); דניס שלם על הגריל עם רטטוי ירקות על האש, לימון כבוש צרוב וטחינה הר ברכה (109 שקלים); סשימי מוסר עם שמן צ'ילי אדום, שמן זית, פלפל חריף , שמיר ופירות יער טריים (62 שקלים) ועוד. במקום יוצב דוכן גבינות של באשר פרומז'רי לטעימת גבינות בוטיק מיוחדות ופלטות שיימכרו לסועדים (85-145 שקלים). בנוסף, דוכן קוקטיילים של מרטיני במחיר של 15 שקלים לכוס.

מתי: האירוע יתקיים ביום שלישי ה-27 באוגוסט החל מ-19:00.

צפרירים 1, רחוב צפרירים 1 חיפה, 04-8112235

מלגו ומלבר. נופר לפיד,
שיפוד שקדי עגל וכרישה/נופר לפיד

תפריט בר מיוחד בשיתוף חנות היין גי'אקונדה במלגו ומלבר, ת"א

מסעדת מלגו ומלבר והשף מוטי טיטמן מציעים תפריט בר מיוחד בשיתוף חנות היין הוותיקה ג'יאק'ונדה של יבואניות היין ענת ורפאלה שיביאו אל הארוחה יינות מיוחדים שיתאימו למנות של טיטמן. בתפריט תמצאו אויסטר ג'ילארדו עם גרניטה עשבים ואבקת לימון פרסי (31 שקלים); סרדינים כבושים ברסק עגבניות ומחית פלפלים (45 שקלים); טונה ברזואלה עם סלט עלים ירוקים ורימונים (55 שקלים); ברוסקטה מוח עגל עם לימון כבוש ומטבוחה (55 שקלים); שיפוד תמנון על קרם חומוס וארטישוק ירושלמי (65 שקלים); קבב דג ים עם ירקות שרופים (65 שקלים); שיפוד שקדי טלה וכרישה (65 שקלים) ועוד.

התפריט יוגש החל מהיום, יום ראשון ה-25 באוגוסט, ועד יום יום שלישי ה-27 באוגוסט.

מלגו ומלבר, רוטשילד 142 תל אביב, 03-6314214

רפאלו. אנטולי מיכאלו,
עמנואלה פאנקה מתארחת במסעדת רפאלו/אנטולי מיכאלו

השפית האיטלקיה עמנואלה פאנקה מתארחת ברשת רפאלו, חיפה והצפון

השפית האיטלקייה-יהודייה עמנואלה פאנקה תשתף פעולה עם רועי הלוי, שף רשת רפאלו האיטלקית, בערב ספיישלים מיוחד עם מנות מהטבח הסיציליאני כמו פרחי קרצ'ופי עם איולי אנשובי וסלסת עגבניות פיקאנטית (43 שקלים); ריזוטו פרמיז'אנו עם יין לבן, חמאת פרמג'אנו, גבינת מסקרפונה ושקדים (46 שקלים); אנטיפסטי סיצילאני- פנזרוטי אנשובי ומוצרלה מעושנת, קרוקט תפוח אדמה, תבשיל קפונטה וסלטון תפוז שומר (57 שקלים); קנלוני אספרגוס במילוי ריקוטה, מסקרפונה, אספרגוס, קרם תרד ואגוזי מלך (51 שקלים); פפדרלה ראגו ביאנקו בשמנת וציר בקר, ירקות שורש וקראסט פיסטוק (67 שקלים); קדירת לחי עגל סיציליאנית בבישול ארוך עם ירקות שורש (103 שקלים); טונה אדומה צרובה בקראסט שומשום שחור, בצלצלים מקורמלים ביין אדום וחומץ שרי (119 שקלים); לקינוח: ספוליאטלה- מאפה איטלקי במילוי גבינות (44 שקלים) ועוד.

האירוע יתקיים בשלושה מועדים, מחר, יום שני ה-26 באוגוסט בסניף קסטרא חיפה, ביום שני ה-2 בספטמבר בסניף עין שימר, וביום שני ה-9 בספטמבר בסניף הקריון (כשר), החל מ-19:00 כל ערב.

פרטים נוספים באתר רפאלו

הביר גארדן של דן ירושלים. אנטולי מיכאלו,
שניצל וינאי במלון דן ירושלים/אנטולי מיכאלו

הביר גארדן החדש של מלון דן, ירושלים

מלון דן ירושלים משיק Beer Garden עם תפריט המבוסס על המטבח הגרמני בניצוחו של שף המלון צחי בן שבת. ה-Beer Garden החדש ממוקם במרפסת המלון הצופה אל הנוף המרהיב של העיר ומציע תפריט של מנות שהולכות מעולה לצד בירה ומוסיקת ג'ז. בין המנות למשל פרעצל (23 שקלים); שניצל וינאי (85 שקלים); נקניקיות עגל עשויות בעבודת יד (75 שקלים); חזה עוף מטוגן בבלילת תירס (75 שקלים); המבורגר אנטרקוט (85 שקלים); כריך קורנביף (75 שקלים) ועוד.

מלון דן ירושלים, לח"י 22 ירושלים, 02-5331234

דוד ויוסף. אפיק גבאי,
רוסטביף שייטל של דוד ויוסף/אפיק גבאי

עסקיות ערב בדוד ויוסף Downtown, ת"א

מסעדת דוד ויוסף Downtown של השפים דוד אלמקיאס ויוסף שיטרית מציעה עסקית ערב ב-139 שקלים לסועד שכוללת פוקצ'ה ו-2 מתבלים לזוג, מגוון מנות ראשונות למרכז השולחן, 2 מנות עיקריות וקינוח אחד. בין המנות הראשונות שיניחו לכם על השולחן יש סלט חסות עם אנדיב, ארטישוק ירושלמי קונפי, תמרים, בולגרית צאן; סיגר גבינות וארטישוק עם פרוסות פילה בקר נא; שיפוד קוקי סן ז'ק לצד סלט טורקי ועוד. בין המנות העיקריות יש רוסטביף שייטל עם איולי שום ומח עצם; דניס שלם מטוגן לצד ציזיקי נענע וסלט ירוק; רביולי גבינות עם ריקוטה, פרמזן ועוד.

עסקיות הערב מוגשות בין הימים א'-ד' בשעות 18:30-20:30.

דוד ויוסף Downtown, מונטיפיורי 21 תל אביב, 03-6040036

רשת נגיסה. בן יוסטר,
ציקן סאמוי ברשת נגיסה/בן יוסטר

תפריט חדש המבוסס על דגים טריים ברשת נגיסה, כל הארץ

רשת המסעדות האסיאתיות NAGISA משיקה תפריט חדש הכולל מנות עכשוויות המשלבות מטבחים אסייתיים שונים ומגוון חומרי גלם ובעיקר סלמון, דניס וטונה טריים. למשל נגיסה בול טרטר סלמון- אורז סושי עם טרטר סלמון, אבוקדו, פטריות שיטאקי, בצל ירוק, בטטה, אפונת ווסאבי וצ'ילי חריף (49 שקלים);
קרפצ'יו טונה- פרוסות טונה אדומה טרייה, סלסת אבוקדו בשמן זית, טוביקו וצ'ילי חריף (46 שקלים); צ'יקן סאמוי- שעועית מוקפצת עם פרגית, בטטה ופטריות שיטאקי (62 שקלים); גונקאן טונה או סלמון-כדור אורז במעטפת דג במילוי טרטר, אבוקדו, בצל ירוק, צ'ילי חריף, ספייסי מיונז ונגיעות טוביקו (66 או 69 שקלים) ועוד.

בסניפי נגיסה ברחבי הארץ

BP ביסטרו בשר. לב אשין,
בשר המעשנה של BP/לב אשין

תפריט חדש במסעדת BP דיינר ישראלי, חיפה ונתניה

בשני הסניפים של מסעדת BP דיינר ישראלי במפרץ חיפה ובכביש החוף נתניה, השיקו תפריט חדש עם מנות חדשות כמו ספיישל קרניבורים- שוק טלה צעיר במעשנה ואחר כך צלוי תנור בשמן ארומטי ועשבי תיבול (27 שקלים ל-100 גרם); המבורגר ציידים מבשר בקר עם בצל מקורמל, אסאדו מהמעשנה, מדליון כבד אווז וביצת עין (99 שקלים); סלופי ג'ו שווארמה- לחם הבית במילוי שווארמה עגל, חומוס וטחינה, עמבה, חמוצים ביתיים ופלפל שיפקה (59 שקלים); סלופי ג'ו- קבב מפורק על פלנצ'ה בשילוב חציל קלוי, בצל מטוגן וביצת עין עם טחינה וקולי פלפלים בלחם הבית (59 שקלים); כריך עוף מעושן- נתחים שפורקו מהעצמות לאחר 4 שעות במעשנה ועגבניות שרי מעושנות (59 שקלים); סנדוויץ דג ים חריף- דג ים טרי צרוב במחבת בתוך לחם הבית עם ממרח מרדומה, סוסייר טחינה וירקות טריים (59 שקלים) ועוד.

BP ביסטרו, סניף מפרץ חיפה: שדרות ההסתדרות 157 חיפה; סניף כביש החוף: תחנת דלק פז מחלף נתניה, כשר

קפה גרג. גליה אבירם,
פריטטת עשבים של קפה גרג עשירה בחלבונים/גליה אבירם

תפריט מיוחד לספורטאים בקפה גרג, כל הארץ

רשת קפה גרג משיקה לראשונה תפריט ספורט מקצועי שיכלול סימון תזונתי וערכים בריאותיים שנבנה בליווי התזונאית דנית קורן ומציע מנות המספקות את כל רכיבי המזון הנחוצים לפעילות גופנית כמו שנבחרו לפי יחסי פחמימות וחלבונים ואחוזי שומן נמוכים. התפריט כולל 14 מנות בריאות שלצד כל מנה מצוין הסימון תזונתי והערכים כמו סלט שווארמה דג (54 שקלים); פרייד רייס עם ירקות מוקפצים ונתחי פילה דג,(58 שקלים); דג מוסר מאודה בליווי שעועית ירוקה (65 שקלים); פריטטת עשבים (36 שקלים); יוגורט צ'יה או מוזלי קוואקר (35 שקלים) ועוד.

בסניפי רשת קפה גרג

רובע בר יין. יהונתן בן חיים,
קרפצ'יו ארטישוק ורימונים ברובע בר יין/יהונתן בן חיים

תפריט של מנות קרות לסוף הקיץ ברובע בר יין, ת"א

הביסטרו בר Rova Bar Wine מציע מנות קרות וקוקטיילים צוננים לימי החום שעוד מחכים לנו עם מנות כמו קרפצ'יו ארטישוק עם רימונים, פרמזן, שמן כמהין ועלי רוקט (42 שקלים); קרפצ'יו פילה בקר עם בלסמי מצומצם ופרמזן (49 שקלים); סלט קינואה עם תפוחי עץ, חמוציות, פיצוחים קלויים, פטה, גזר צבעוני, טחינה גולמית ובטטה קראנץ' (49 שקלים); סלט קפרזה של שרי צבעוני, רוקט, פסטו, מוצרלה ובזיליקום טרילצד גריסיני ביתי וחמאת עשבי תיבול (44 שקלים); כרובית עם טחינה גולמית, סילאן, עגבניות שרי, שקדים קלויים, בצל סגול ועשבי תיבול (44 שקלים) ועוד. יש גם קוקטיילים מרעננים שישתלבו עם התפריט הזה.

רובע בר יין, דיזינגוף 192 תל אביב, 03-9136732

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    9
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully