KFC. יח"צ,
KFC/יח"צ

הפעם זה אמיתי: KFC בדרך חזרה לישראל

1.12.2019 / 14:30

רשת KFC עם דלי העוף המפורסם בדרך חזרה לישראל, והפעם באמת, בקונדיטוריית נולה יחגגו את יום האגסים, דודו ויוסף ממשיך להתרחב עם מסעדת בשרים חדשה וגם בייקרי, וסרפינה סוף סוף פותחת גם ללאנץ' עסקי, פותחים שבוע ראשון של דצמבר

התגעגעתם לדלי? KFC חוזרת לישראל

זה כבר קרה בעבר, אבל KFC מודיעה כעת באופן רשמי על כניסתה חזרה לישראל. הרשת מודיעה על פריסה של עשרות סניפים ברחבי הארץ, כשהסניף הראשון יפתח לקראת סוף דצמבר בנצרת. ההחלטה על החזרה לישראל נעשתה לאחר מחקר שוק ארוך ומעמיק שבדק את הפוטנציאל של השוק הישראלי כשלחברה הבינלאומית יש תכניות לפתוח לא מעט סניפים ברחבי הארץ בשנים הקרובות. נסיונות עבר להביא את דלי העוף המפורסם לישראל כשלו, בין היתר בגלל הנסיון לעשות את המוצר כשר ובכך בעצם להגיש מוצר ששונה מזה המוגש בשאר רחבי העולם. הפעם הסניפים לא יהיו כשרים והמוצר יהיה זהה לחלוטין למה שאנחנו מכירים מהביקורים שלנו בחו"ל. KFC היא רשת מסעדות עוף בינלאומית בעלת היסטוריה ארוכה בת עשרות שנים עם 23,000 מסעדות ביותר מ-141 מדינות ברחבי העולם.

נולה. יעל רסנר,
פאי אגסים ושקדים בנולה/יעל רסנר

יום האגסים הבינלאומי בנולה, ת"א

לכבוד יום האגסים הבינלאומי המתרחש ב-8 בדצמבר, Nola Bakery משיקה תפריט מנות ספיישל המבוססות על הטעמים והניחוחות של הקונדיטוריה האמריקאית המסורתית. יום האגסים שמתקיים ביוזמת מועצת מגדלי האגסים האמריקאית שמייצגת 1600 מגדלי אגסים במדינות אורגון וושינגטון בצפון מערב ארה"ב, שם החורף קר מאוד ומושלג וזה מה שמבטיח פרי יפה, עסיסי ומתוק. ב- NOLA עמלו על תפריט מנות ספיישל שיוגש למשך שבוע ימים בין התאריכים ה-8 ועד ה-15 בדצמבר, ובו מנות כמו עוגת אגסים ושוקולד (20 שקלים); קראמבל אגסים (32 שקלים); פאי אגסים וקרם שקדים (34 שקלים); כריך חזה הודו עם ריבת אגסים (52 שקלים); צנצנות של ריבת אגסים ביתית (34 שקלים) ועוד.

NOLA American Bakery, דיזנגוף 197 תל אביב, 03-5230527

הרצל 16. אנטולי מיכאלו,
שעות שמחות בהרצל 16/אנטולי מיכאלו

שעות שמחות בהרצל 16, ת"א

הרצל 16 של קבוצת R2M, ממשיך הדרך של רוטשילד 12 המיתולוגי, ששוכן בלב תל אביב במבנה שבמרכזו חצר פנימית קסומה ובה נמצאת המעלית הראשונה בתל אביב, משיק תפריט Happy Hour חדש שמוגש בימים ראשון עד שישי בין השעות 17:00-20:00. במסגרת השעות השמחות יש 30 אחוזי הנחה על כל משקאות האלכוהול והקוקטיילים כמו למשל מזקליטה- גרסה מיוחדת, עשבונית ומעושנת למרגריטה, על בסיס מזקל, יוליוס ביטרס ולימון (48 שקלים); גיישה- סאקה ניגורי לא מסונן, ליקר פסיפלורה ויוליוס ביטרס (48 שקלים); פלאם טי- קוקטייל מרענן על בסיס סלו ג'ין, שוצ'ו תה ירוק ויסמין ו-ורמוט רוזה (46 שקלים); לינצבורג למונייד- קוקטייל על שם העיר בה מזקקים את הג'ק דניאלס, על בסיס ברבן, קירסאו, לימון, מונין תה לימון וביטר למון (44 שקלים). ויש גם מחירים מיוחדים ליין.

הרצל 16, הרצל 16 תל אביב, 03-554-4300

סרפינה. אמיר מנחם,
פפרדלה ראגו בסרפינה עכשיו גם בצהריים/אמיר מנחם

סרפינה פותחת לצהריים, ת"א

Serafina האיטלקית הניו-יורקית פותחת את דלתותיה לראשונה בשעות הצהריים לארוחות עסקיות.
תפריט העסקיות החדש כולל במחיר המנה העיקרית גם מנה ראשונה לבחירה החל מ-64 שקלים ויוגש בין השעות 12:00-17:00. בין הראשונות בתפריט תוכלו למצוא למשל ארטישוק צרוב על ריקוטה פרסקה; סלט ירוק של מבחר חסות, ויניגרט בלסמי ואגוזי לוז; סלט פנזנלה ועוד. בין העיקריות יש שניצל סרפינה בתערובת פירורי לחם ועשבי תבלין לצד סלט ארוגולה ועגבניות (76 שקלים); המבורגר 200 גרם בקר עם גבינת גורגונזולה, רוטב יין אדום, לחמנית בריוש, ירקות וצ'יפס (78 שקלים); קציצות דגים חריפות עם עגבניות (108 שקלים); פפרדלה ראגו- תבשיל בקר עם ירקות שורש וחמאה (88 שקלים); פיצת דגים עם רוטב עגבניות, סרדינים, צלפים, אנשובי, תפוח אדמה מדורה, גבינת צאן וזיתים (82 שקלים); ועוד. בנוסף יוגשו משקאות אלכוהוליים במחירים נוחים.

סרפינה תל אביב, איינשטיין 10 רמת אביב, 03-6579080

מסעדת ערמונים. איתן וכסמן,
צלעות טלה במסעדת ערמונים המחודשת/איתן וכסמן

מסעדת ערמונים נפתחת מחדש, שדה יואב

בחלוף שש שנים, מסעדת ערמונים בשדה יואב נפתחת מחדש. על גלגולה החדש של המסעדה אמון השף דודי אסרף, שיצר תפריטים עונתיים מתחלפים תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים. מסעדת ערמונים החדשה משלבת בין טעמים מקומיים לבין מטבחים בין לאומיים. כמו בגלגולה הקודם, המסעדה מגישה מנות עשויות בקפידה כמו פטריות שרדונה לוהטות (59 שקלים); סיגר לוקוס ערמונים (54 שקלים); סלט השוק (52 שקלים); קרפצ'ו דג בנוסח יווני (56 שקלים); לברק שלם בטאבון (145 שקלים); אנטריקוט מיושן 300 גרם (135 שקלים); מדליוני חזה אווז צרובים (89 שקלים); רביולי טבעוני (59 שקלים) ועוד. המסעדה ממוקמת בשטחו של הריזורט החדש Dream Inland בשדה יואב בדרום, עם נוף פנורמי בשטח גדול ובו 200 מקומות ישיבה בחלל הפנימי וכ-150 במתחם החיצוני. בחוץ יש אגם והסועדים יכולים לשבת על גדותיו.

מסעדת ערמונים, ריזורט דרים איילנד שדה יואב, שעות הפעילות בימים א'-ה' 22:00-12:00, ביום ו' 14:00-12:00 ובשבת וחג שעה אחרי יציאת שבת ועד 22:00, 08-9797997, כשר

דלי אסיאתי. אסף קרלה,
תפריט חורף חדש בדלי אסיאתי/אסף קרלה

מסעדת דלי אסיאתי מתחדשת לכבוד החורף ומשיקה תפריט ששם דגים טריים ופירות ים במרכז השולחן, לצד תבשילים אסיאתיים חדשים מאסיה הרחוקה. בנוסף לחידוש התפריט, המסעדה כמעט ומכפילה את גודלה, כך שחלל הישיבה במרפסת מרווח יותר. במקביל הרחיבו את טווח השליחויות לכל אזור השרון לערים הוד-השרון, כפר-סבא, רעננה והמושבים בסביבה. בין המנות הבולטות בתפריט החדש יש טריקולור- רול ללא אורז עם שלושה סוגי דגים: סלמון, טונה ודג לבן, עירית ואספרגוס, עטופים במלפפון ורוטב פונזו (52 שקלים); קריספי סלק - טונה אדומה, אספרגוס, צ'ילי ומלפפון, עטופים בטונה וקריספי סלק (57 שקלים); ספיישל שירו - דג ים לבן בטמפורה עם ספייסי מיונז, אבוקדו, קנפיו ובצל ירוק עטופים באבוקדו, שומשום וטריאקי (53 שקלים); מרק טום יאם עם שרימפס, קלמארי ומולים בקרם קוקוס וקארי אדום, עגבניות שרי, פטריות, בצל ירוק וכוסברה לצד אורז מאודה (69 שקלים) ועוד.

דלי אסיאתי, הבנים 15 הוד השרון, 09-8992555

דוד ויוסף. שי הנסב,
מסעדה ומאפייה צמודה/שי הנסב

מסעדה ומאפייה חדשה לדוד ויוסף, ת"א

השפים דודו אלמקיאס ויוסי שיטרית מקבוצת דוד ויוסף פתחו באינשטיין בולווארד מין מתחם קטן המשלב בית מאפה המבוסס על טאבון ולצידו מסעדת בשרים. במאפייה ניתן למצוא החל מבורקסים, קרואסונים ולחמים, ועד למאפי טאבון, סלטים וכריכים. בשעות הבוקר מוגשת ארוחת בוקר לצד קפה איטלקי. במסעדת הבשרים ניצב לה גריל פחמים עליו מבשלים מגוון בשרים כמו שיפודים וסטייקים, ולצדה פתחו השפים אשנב לרחוב אשר יציע פיתות מלאות בכל טוב עד השעות הקטנות של הלילה. בין המנות יש למשל כבד עוף (בפיתה 35 שקלים ובצלחת 43 שקלים); לבבות עוף בפיתה 39 שקלים ובצלחת 48 שקלים); נתח קצבים (66 שקלים); סטייק דנוור דק דק (54 שקלים) ועוד. בימי שישי מבטיחים השניים הפנינג אוכל עם חלות מיוחדות, קישים, סלטים ועוגות לקחת הביתה לשבת.

בייקריה TLV, רחוב אינשטיין 12 תל אביב, 03-949-2111, שעות פעילות המאפייה בימים א'-ה' 07:00-24:00, המסעדה א'-ה' 11:30-02:00 וחמישי עד 04:00, שישי- שעה לפני כניסת שבת, מוצ"ש - שעה לאחר יציאת השבת.

אדוארד בר. נופר לפיד,
ברוסקטות של אדוארד בר/נופר לפיד

ארוחות עסקיות חדשות באדוארד בר, ת"א

אדוארד בר שנמצא בחצר האחורית של שוק הכרמל בתל אביב פותח את שעריו גם בשעות הצהריים ומשיק תפריט עסקי חדש המורכב ממנות מהמטבח הערבי וחומרי גלם טריים מהשוק. תפריט הצהריים מוגש החל מהשעה 12:00 ומציע פתיח קטן, מנה עיקרית בשרית או צמחונית, שתי תוספות, סלט בצד וקפה ערבי אסלי עם הל, ב-45 שקלים לסועד. בין המנות יש טבחה בלקרעה- עוף, דלעת ותפוח אדמה; קפטס- קציצות בקר ברוטב אדום; מחשי בנדורה טבעוני- עגבניות ממולאות באורז ועוד, לצד תוספות כמו ריז ווא שערייה- אורז אטריות, או בטאטה -תפוחי אדמה צהובים.

אדוארד בר, רחוב הכרמל 12 תל אביב, 03-5101695

ג'ויה ראש פינה. באדיבות המסעדה,
ארנצ'יני בעסקית החדשה של ג'ויה בראש פינה/באדיבות המסעדה

בראנץ' איטלקי חדש במסעדה ג'ויה, ראש פינה

ג'ויה ראש פינה, האיטלקית החדשה והכשרה, מזמינה לפתוח את סוף השבוע בבראנץ' איטלקי עם מוסיקה שמחה ותפריט בראנץ' שרקח שף המסעדה ירון גור, כאשר כל המנות נעשות במטבח הפתוח לעיני הסועדים לצד יינות וקוקטיילים. הבראנץ' כולל חמש מנות לבחירתכם כמו פוקצ'ה אנטי פסטי אפויה בטאבון לבנים עם מגוון ירקות קלויים; ארנצ'יני- כדורי ריזוטו עם מוצרלה ופרמזן בציפוי פריך ברוטב עגבניות; פריטטה איטלקית עם בצל שום ומגוון פטריות או שקשוקה ברוטב עגבניות לצד חלה טרייה; סלט עגבניות ומוצרלה עם בצל ירוק, בצל סגול, זיתי קלמטה, בזיליקום, פלפל חריף, שמן זית ובלסמי מצומצם וקינוח מתחלף (77 שקלים לסועד כולל שתיה). הבראנץ' מוגש בכל יום שישי בין השעות 11:00-15:00.

ג'ויה, ראש פינה, 04-8589099, כשר

לאנטריקוט. שני ונונו,
מרק עגבניות וגריסים בלאנטריקוט/שני ונונו

כל יום מרק אחר בלאנטריקוט, ת"א

במסעדת לאנטריקוט יצאו בקו מרקים חדש לקראת החורף, כל יום יוגש מרק אחר החל מהשעה 12:00 בצהריים. בין המרקים יש מרק עגבניות וגריסים עם עגבניות טריות, שום, אורגנו וגריסים לבנים; מרק כתום של בטטה, גזר ודלורית על בסיס חלב קוקוס ושמנת צמחית; מרק אפונה גינה ירוקה טחונה, אורגנו ועדשים שחורות; מרק ארטישוק ירושלמי, בזיליקום, אורגנו וציר עוף; מרק ירקות שורש עם קוביות של אסאדו מפורק ועוד (25 שקלים).

לאנטריקוט, אחד העם 28 תל אביב, 03-6337733, כשר

Roy Chocolate, רוי. ארז בן שחר,
השוקולד הישראלי מגיע ללונדון/ארז בן שחר

ROY CHOCOLATE מגיע ללונדון

כבוד לשוקולד הישראלי: מותג השוקולד הישראלי ROY CHOCOLATE יימכר בבית הכלבו הבריטי היוקרתי סלפרידג'ס בלונדון. סלפרידג'ס היא רשת הכלבו המובילה באנגליה בחרה ב- ROY CHOCOLATE לאחד ממותגי הפרימיום אשר יימכרו במתחם השוקולד החדש שהושק בתחילת החודש בסניף הדגל של הרשת ברחוב אוקספורד היוקרתי בלונדון, באריזות המקוריות והיפות של המותג.

Roy Chocolate

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully