מימי בייקרי. דניאל לילה,
מימי בייקרי/דניאל לילה

מצעד הסופגניות הגדול

עודכן לאחרונה: 22.11.2021 / 15:04

החג האהוב עלינו בשנה מגיע, ואין הדלקת נרות בלי סופגניות. מערכת וואלה! התגייסה כמו בכל שנה לסקירה מקיפה וחזרה עם מסקנות - איפה תמצאו את הסופגניות (והפעם גם לביבות) הכי טובות? כל התשובות כאן בפנים

אין הרבה מאכלים שמזוהים חגי ישראל שהם קונצנוס כמו סופגניות. תאמינו לנו, בתור מי שכל חג מנסים לגייס טועמים למצעד המסורתי - את עיקום האף שמקבלות אוזני ההמן, או את המבט המזלזל שמקבלות עוגות הדבש, כולם משאירים פתאום בבית, את אלה לא תמצאו בחנוכה, לא לא. רק תנו לאנשים סופגניות. או לביבות. אם כבר יש כאן ויכוח שמתגלע כל שנה מחדש, הוא בין אלה שמעדיפים את סופגניית ריבת התות הקלאסית עם אבקת הסוכר, לבין אלו שאוהבים את הסופגניות הצבעוניות, המקושטות, עם הציפויים והמילויים, אלו שבינן לבין הסופגניה המקורית לא באמת נשאר הרבה קשר.

מה שכן, בשנים האחרונות, רובם המכריע של הטועמים דווקא נוטים חזרה לכיוון הקלאסיקה, והמאפיות? מתחלקות לשניים, אלו שנאמנות לקלאסיקות ועושות את זה מעולה, ואלו שלצד הקלאסיקות, מספקות עוד קצת עניין.

דבר אחד בטוח - כמעט כל הסופגניות שטעמנו השנה, היו מוצלחות וטעימות מאוד. הסופגניות נטעמו על ידי טועמים שונים, והשתדלנו לשתף כמה שיותר אנשים, על מנת לקבל כמה שיותר חוות דעת, אפילו הילדים שלנו לקחו חלק פעיל בטעימות. כך שהפעם בחרנו לא לדרג באופן רשמי, אלא פשוט לתת לכם חוות דעת על כל קולקציה בפני עצמה.

שיהיה חנוכה שמח וטעים טעים!

ואם בא לכם להכין בבית בעצמכם, כאן מחכים לכם כל מתכוני חנוכה, אלו המתכונים לסופגניות הכי טובות, וכאן תמצאו מתכונים ללביבות.

מאפיית לחמים. דניאל לילה,
קלאסיקה מנצחת - הסופגניות של מאפיית לחמים/דניאל לילה

אהבת אמת: מאפיית לחמים

על הקולקציה: מאפיית לחמים של אורי שפט מציעה לקראת חנוכה סופגניות קלאסיות (ריבת תות, שוקולד חלב, ריבת חלב או ללא מילוי), וכן קולקציה של לביבות אפויות - תפו"א וכרישה עם בצל מטוגן, לביבות בטטה, תרד וגבינות.

מה חשבנו: מאפיית לחמים היא כנראה הדוגמה הטובה ביותר איך אפשר לקחת את הקלאסיקה שכולנו גדלנו עליה, להיות הכי נאמנים למקור, ועדיין לשדרג אותו. תמצאו כאן את שלושת המילויים הכי קלאסיים, בביצועם הטוב ביותר - ריבת תות מתותים טריים, גנאש שוקולד בלגי איכותי, וריבת חלב מפנקת. הסופגניות שלהם שמנמנות ונדיבות, מלאות באבקת סוכר ובמילוי, עם בצק נהדר וריחני, שקשה לעמוד בפניו. יש לציין שגם בגזרת הלביבות עושים פה עבודה טובה מאוד, עם חומרי גלם איכותיים, לביבות טובות וכיפיות למבוגרים ולילדים.

מחירים: 8 שקלים לסופגניה, 5 שקלים ללביבה. במקום מוצעות מספר אופציות של חבילות אירוח.

להשיג ב"מאפיית לחמים", ניתן להזמין במשלוח / באיסוף עצמי

לביבות בגרקו. גל קלדרון,
הלביבות של גרקו - גנבו את ההצגה/גל קלדרון

גרקו - יוון זה כאן

על הקולקציה: בגרקו דלי, המעדניה היוונית מבית גרקו, מציעים לכבוד חנוכה סופגניות יווניות מסורתיות ואווריריות - לוקמדוס, וקולקציה של לביבות שמנמנות בשלל טעמים.

מה חשבנו: לא מעט התחכמויות בגזרת הסופגניות פגשנו השנה, אבל אם רוצים לשבור מהסופגניה המסורתית - תלמדו מגרקו, ככה עושים את זה. הלוקומדוס, הגרסה היוונית לספינג' אם תרצו, לגמרי מנצחת כאן. לא צריך מילויים או ציפויים, כדור בצק מטוגן וטוב, טובלים בקצת דבש איכותי, שמגיע בצד, ואתם מסודרים להדלקת הנרות הקבועה.

גם באגף הלביבות שיחקו אותה גרקו, שלושה סוגי לביבות מציעים כאן השנה - זוקיני, כרישה וארטישוק, מהלביבות היותר טובות שיצא לנו לטעום. שמנמנות, מפנקות, אווריריות, ועשירות בטעמים. אהבנו מאוד.

מחירים: מארז 8 סופגניות יווניות - 42 שקלים, לביבות - 56-62 שקלים למארז 8 לביבות, 98 שקלים למארז מעורב של 12 יחידות.

גרקו דלי, אורי צבי גרינברג 25 תל אביב , להט 17 תל אביב - גרקו ביץ', היוצרים 3 כפר סבא , אבא אבן 9 הרצליה

רולדין. רונן מנגן,
הכי מרשימות - הסופגניות של רולדין/רונן מנגן

רולדין: אפקט הוואו

על הקולקציה: גם השנה חושפת רולדין קולקציית סופגניות מיוחדת בעבודת יד, עם מגוון רחב של טעמים ומרקמים מיוחדים. 12 סופגניות מרכיבות את הקולקציה, החל מהתות הקלאסית ועד לפסגת הפטיסרי, כולן בהשראת טרנדים, חדשנות והמילה האחרונה של עולם הפטיסרי הצרפתי. איספהן פטל, קוקונט בננה, צ'יז קייק קסיס, הם רק חלק מהטעמים החדשים שמצטרפים לקולקציית הסופגניות היצירתית והמהודרת של 'רולדין',

מה חשבנו: כמו כל שנה, גם הפעם אנחנו עומדים מאחורי ההצהרה שלנו שקשה להתחרות עם אפקט הרושם של הסופגניות של רולדין. אבל חשוב לציין שמעבר לכל הפנינים והקישוטים - עומדות סופגניות מאוד מאוד טובות. רולדין נשארים פחות או יותר סביב אותה קולקציה פופולארית, עם כמה תוספות ושדרוגים מדי שנה. השנה גונבת את ההצגה הטראפל רויאל הממולאת בגנאש שוקולד, מצופה בגלסאז' נואר ומעוטרת במלא שברי שוקולד חלב. כמו כל סופגניות הקונסטרוקציה היא מאתגרת לאכילה - אבל כשמפלסים את הדרך בסופו של דבר מגלים סופגניית שוקולד נהדרת, אחת הטובות שנתקלנו בהן השנה ובכלל. גם כל יתר הסופגניות הצליחו להרשים ולהתחבב על ילדים ומבוגרים כאחד.

מחירים: 6-10 שקלים לסופגניות רגילות, 14שקלים לסופגנייה מיוחדת.

להשיג בסניפי רשת רולדין

לביבות דליקטסן. עידית בן עוליאל,
הלביבות של דליקטסן/עידית בן עוליאל

יודעים את העבודה: דליקטסן ובייקרי

על הקולקציה: בדליקטסן מבית R2M החליטו להביא את האור ממקום אחר ובמקום להרחיב את עולם הסופגניות שנשאר בדומה לשנה שעברה, להתמקד ולהרחיב דווקא את עולם הלביבות של הקבוצה, עם מגוון עשיר לצד מטבלים מיוחדים. בקולקציה תמצאו לביבות תפוחי אדמה, זוקיני, תירס, מנגולד, בטטה וכרובית. בכל מארז מגיעות 6 יחידות לצד הלביבות ניתן להנות ממגוון עשיר של מתבלים ייחודים כמו קשיו וכוסברה, איולי קארי, איולי נענע , יוגורט כמון וראס אל חנות, שמנת חמוצה גבינה כחולה ועירית. את המטבלים אפשר להשיג במארז של שלושה מטבלים או כל אחד מהם בנפרד.

מה חשבנו: שתי המילים שכתבנו בכותרת מספרות את כל הסיפור. בדליקטסן פשוט יודעים את העבודה. אין הדלקת נרות שתגיעו עם מארז הלביבות המשגע הזה ולא יעופו עליכם. הלביבות כולן מאוד מוצלחות, אנחנו הכי אהבנו את הכרובית ותפוחי האדמה, ואת רוטב הגבינה הכחולה, אבל כנראה שכל בחירה שתעשו פה - תצא טוב.

כל הפרטים כאן

סופגניות של פיקה, חנוכה 2020. FIKA,
הסופגניות של FIKA/FIKA

FIKA: שוודיות הורסות

על הקולקציה: בפיקה המאפייה השוודית-תל אביבית, יצרו קולקציית סופגניות עם נגיעה של טעמים סקנדינבים ונורדים. ישנן בקולקציה כמה הצלחות משנים עברו, לצד כמה סופגניות במהדורות חדשות. כל הסופגניות של פיקה אפויות, ולא מטוגנות, והבצק של כולן מתובל עם הל, ויש גם סופגניית זעפרן אחת.

מה חשבנו: עפנו על הסופגניות של פיקה. אבל כמדי שנה נסייג ונאמר - הן לא לכל אחד. טעמי ההל בבצק חזקים, והטעמים שלהן לא שגרתיים. סופגניות פודיז קלאסיות. בלטו לטובה - סופגניית שוקולד DAIM וקרמל מלוח, סופגניית רוברב עם מרנג איטלקי, וכמובן - סמלה אהובתנו שמכבבת גם השנה. כולן ללא יוצא מן הכלל מתהדרות בבצק מעולה, אוורירי, טעמים מקוריים ולא שגרתיים.

מחירים: 12-15 שקלים.

להשיג בסניפי FIKA

ביסקוטי. בועז לביא, סטיילינג: ענת לבל,
קולקציית אמריקה בביסקוטי/בועז לביא, סטיילינג: ענת לבל

ביסקוטי: מגלים את אמריקה

על הקולקציה: קונדיטוריית ביסקוטי מציעה קולקציית סופגניות בהשראה אמריקאית. לצד הקלאסיקות במילוי ריבה, קרם ריבת חלב וקרם שוקולד, יצרה הקונדיטורית רוסלה יונה מגוון סופגניות מושחתות המיוצרות בעבודת יד, בהשראת קינוחים אמריקאים - קראק פאי, פאי לימון, רד ולווט, סינבון, טוסט ריבה וחמאת בוטנים ועוגיית שוקולד צ'יפס.

מה חשבנו: בצק הסופגניות של ביסקוטי נהדר כתמיד. טעמנו את הקראק פאי - הוא היה מתוק, מתוק, מתוק, דביק, מלכלך ומושחת. רציתם אמריקה? קיבלתם אמריקה. הקשר לקראק פאי לא עד הסוף מפוצח כאן, אמנם יש חתיכה של עוגת השיבולת שועל המפורסמת מלמעלה, אבל הסופגניה עצמה הא במילוי קרם קרמל מלוח (הכוכב הבלתי מעורער של שנת 2021), בציפוי גנאש טופי. בעינינו היה יכול להיות שיחוק אם היו לוקחים את הסיפור של הקראק פאי יותר ברצינות. אבל עדיין, סופגניה טעימה מאוד, כייפית ומתוקה נורא.

מחירים: 12 שקלים לסופגניות המיוחדות, 6 שקלים לקלאסיות.

את המוצרים ניתן לרכוש בחנות "ביסקוטי" או בהזמנה טלפונית לכל הארץ. כל מוצרי הקונדיטוריה הינם כשרים בהשגחת בד"צ בית יוסף

הירקון 67 א.ת. בני ברק; העצמאות 104, נווה עוז החדשה, פתח- תקווה, טלפון להזמנות: 03-5704015

סופגניות טאטי אילנס. ניר שרהבני,
טאטי אילנס/ניר שרהבני

טאטי & אילנ'ס: סופגניות שעושות את כולם מאושרים

על הקולקציה: "טאטי-אילנ'ס" מציעה לרגל החג קולקציית סופגניות חדשה בניצוחם של השף קונדיטורים שני שאול ולירן חבר, הכוללת 7 טעמים. בין הטעמים המיוחדים: סופגנית סינבון, סופגנית מלבי, סופגנית מנגו פסיפלורה ועוד.

מה חשבנו: הסופגניות של טאטי-אילנ'ס היו מוצלחות וטעימות, הבצק היה אוורירי, לא הרגיש ספוג בשמן ולא היה מתוק מדי. כולן היו מאוד יפות ומעוצבות, אבל לא הרגישו מוגזמות עם קשקושים מיותרים. פשוט טעימות, מקוריות ויפות. חביבת הילדים הייתה סופגנית שוקולד - במילוי גנאש שוקולד, ציפוי של שוקולד וסוכריות. סופגניה שעושה ילדים מאושרים, גם סופגניית האוריאו, הייתה מלאה בקרם אוריאו והילדים עפו אליה. בגזרת המבוגרים, הסופגניה שזכתה להכי הרבה אהדה הייתה סופגניית המלבי, במילוי קרם פטיסייר ומי ורדים. ציפוי סירופ מלבי, פיסטוקים וקוקוס. הקרם היה ממש עדין, הסופגניה טעימה נורא, לא מתוקה מדי ונותנת תחושה של קינוח איכותי.

מחירים: 8-14 שקלים לסופגניה.

ניתן להזמין באמצעות וולט וכן לרכוש בכל רשת טאטי&אילנס. סניפי דיזינגוף תל אביב, גינדי TLV, מול ים אילת, גבעתיים ויהוד וביתר סניפי אילנס. פרטים נוספים באתר

קולקציית חנוכה של we like you too. חיים דוד,
המריטוצי של נורדיניו/חיים דוד

האיטקליות: נורדיניו

על הקולקציה: קבוצת we like you too והקונדיטור שגיא מלר נותנים את הטייק שלהם לסופגניה המסורתית - עם המריטוצי - מאפה בריוש איטלקי אפוי, שמקבל לכבוד חנוכה מגוון של מילויים חדשים - ממסקרפונה לימון, אוכמניות יוגורט וערמונים, קפה, ג'נגדויה טונקה וכמובן מריטוצי קלאסי.

מה חשבנו: ראשית יש לציין שמראה המריטוצי יפיפה, והם הצליחו לרגש גם אנשים שבעים (מאוד!) מסופגניות. בצק הבריוש אוורירי בטירוף, והעובדה שהוא אפוי הופכת אותו לקליל יותר מהסופגניה. עם זאת הבצק אינו מתוק כל-כך ומי שחובב מתוק באקסטרים עלול להתאכזב. המילויים עצמם נהדרים - בלטו במיוחד לטובה מרנג הלימון והקפה. מארז שבהחלט עשוי לגנוב את ההצגה בהדלקת הנרות הקרובה.

בנוסף מציעה הקבוצה גם קרולרים - סופגניות צרפתיות פריכות העשויות מבצק פחזניות מטוגן, ולביבות.

מחירים: מאריטוצו חג - 26 שקלים (120 שקלים למארז של 6), קרולר - 18 שקלים, סופגניה - 12 שקלים.

ניתן להשיג בנורדיניו, בתי הקפה בבן גוריון, "קפה הבימה", Vesperr, קפה Open החדש בככר המדינה GDB burger וגם דרך וולט

מימי בייקרי. דניאל לילה,
הסופגניות של מימי/דניאל לילה

מימי: מלאות בביטחון עצמי

על הקולקציה: מימי, שלוחת הפטיסרי-בייקרי-קפה של נונו ניגשה לחנוכה בגישה קלאסית יותר, נטולת השתוללויות ועמוסת ביטחון עצמי. ספוילר: הגישה הזאת הוכיחה את עצמה. מימי מציעה 4 סופגניות מבצק שמרים באוריינטציה איטלקית, ושתיים ללא קמח חיטה.

מה חשבנו: באגף הראשון ניתן למצוא "קלאסית" שתספק קבלות להוא שמתעקש להישאר בעולמות ה"פשוטה עם הריבה", סופגניית סוכר וקינמון אוורירית וקלילה יחסית לז'אנר, שוקולד (במילוי קרם שוקולד ובציפוי גנאש ופניני שוקולד) עשירה מאוד וגם הפייבוריטית שלנו - סופגניית קרמל (במילוי קרם קרמל מלוח וקרם טופי) מרירה-מתוקה, עמוקת טעמים, ובוגרת.

באגף נטול הגלוטן ניתן למצוא גירסה קלאסית-ריבתית ונציגה שוקולדית דומה במאפייניה לאחותה הקמחית, שתיהן מעט כבדות יותר (באופן טבעי יותר) ופחות מתמסרות, אך עדיין מצוינות, בטח בהתחשב באלטרנטיבות.

מחירים: 8-12 שקלים לסופגנייה.

להשיג בסניפי נונו ומימי

קונדיטוריית שמו. איתן וקסמן,
קונדיטוריית שמו/איתן וקסמן

קונדיטוריה שמו: סופגניות שהן קינוח

על הקולקציה: קולקציית הסופגניות של מיקי שמו נעשתה בהשראת קינוחים מכל העולם, יש למשל סופגניית קרמשניט, סופגניית מריטוצו, סופגניית קדאיף, פררו רושה ועוד.

מה חשבנו: הסופגניות של מיקי שמו היו יפות וטעימות ללא יוצא מן הכלל עם בצק אוורירי וקרמים עשירים. אבל אנחנו מודים שהפעם עם כל הכבוד לכל הסופגניות המושקעות והמושחתות, נהננו במיוחד מהסופגנייה הפשוטה עם הריבה שהייתה אוורירית ומלאה בריבת תותים איכותית.

מחירים: 9-19 שקלים.

להשיג ברשת קונדיטוריית שמו

סופגניות שני קונדיטוריה. יפעת כהן,
מסיבה בחיפה, קונדיטוריה שני/יפעת כהן

החיפאיות שנותנות בראש: קונדיטוריה שני

על הקולקציה: קונדיטוריה שני החיפאית והוותיקה הוציאה כהרגלה קולקציה צבעונית ויצירתית עם סופגניות כמו פופקורן מקורמל, מרנג ברולה, קנדי לנד, בראוני פטיסייר ועוד.

מה חשבנו: הסופגניות של שני עשו את כל הדרך מחיפה לת"א, עמדו זאת בגבורה ושמרו על טריות וחיוניות וזה גם חשוב לציון. הקולקציה הצבעונית הצליחה לשמח ולהפתיע, ולמרות שהפעם לא היו ילדים בקרב הטועמים, גם הסופגניות שמכוונות לקהל הצעיר הצליחו לשבות את לב הטועמים. הסופגניות כולן זכו לביקורות טובות והסבו הנאה רבה לטועמים.

מחירים: 6-14 שקלים.

להשיג בסניפי קונדיטוריה שני

טדאם. שירן מתתיהו,
דונאטס פיצה של טא-דאם/שירן מתתיהו

הגימיקיות: טדאם!

על הקולקציה: בוטיק המתוקים טדאם! של שירן מתיתיהו מציע דואנטס פיצה: סופגניות בצורת משולשים עם מילויים וציפויים ב - 6 טעמים שונים: נוטלה, פיסטוק פירות יער, תותי פרוטי, קרמל מלוח, קרם בייגלה, וקצפת-קליק.

מה חשבנו: מי שאין לו כוח לגימיקים יכול לעבור הלאה. עם זאת, בטעימה מערכתית כן נרשמה התלהבות, והיו אפילו מי שטענו שמשולשי הדונאטס נוחים יותר לאכילה מסופגניות רגילות. ואם נשים רגע בצד את העניין הוויזואלי שמצטלם נהדר לאינסטגרם, גם המרקם הדונאטסי משחק פה תפקיד לא רע בכלל. המילויים היו נדיבים, והצטיין במיוחד משולש הנוטלה, שמילא את חלל הפה בטעם נהדר של שוקולד עם שברי אגוזים.

מחירים: 15 שקלים למשולש דונאט.

טדאם! רחוב רבי פנחס 11, שוק הפשפשים, יפו

ג'ייקובס. בר אופק,
ג'ייקובס/בר אופק

מסביב לעולם: ג'ייקובס

על הקולקציה: כמחווה לכל אותם אנשים שלא עלו על מטוס ויצאו מגבולות מדינתנו כבר יותר מדי זמן, בג'ייקובס השיקו קולקציית סופגניות בהשראת מדינות העולם. הקונדיטור אלון גולדמן בנה קולקציה של סופגניות אפויות, מבצק בריוש חמאתי ונגיעות וניל. בין הטעמים העולמיים יש למשל סופגניית אלפחורס במחווה לארגנטינה, סופגניית טירמיסו איטליקית ואפילו סופגניית פלאפל - סופגניה אפויה בצורת מנת פלאפל, במילוי קרם פטיסייר, כדורי שוקולד לוטוס ורוטב. שוקולד לבן ווניל.

מה חשבנו: מבחינתנו עובדת היותן של הסופגניות אפויות היווה לגמרי יתרון לזכותן, כך שלא התעוררו אצלנו יותר מדי רגשות אשם אחרי שטרפנו שלוש (אולי ארבע, אולי חמש, מי סופר) ברצף. גם טעמן של הסופגניות לא נפגע כהוא זה מכך שהן כולן אפויות ולא מטוגנות. המראה של הסופגניות ה"בינלאומיות" קורץ ומזמין והמילויים פשוט נהדרים. גם בצק הבריוש החמאתי נפלא ומורגשות בו נגיעות הווניל המתקתקות (אך לא מדי). חביבות הטועמים היו הארגנטינאית הממולאת קרם ריבת חלב, מצופה בשוקולד לבן ושברי אלפחורס וקוקוס קלוי. וגם ה"ישראלית" בדמות הפלאפל יפהפייה וטעימה.

מחירים: 8-14.5 שקלים.

להשיג במאפיות ג'ייקובס

נומילי פטיסרי. דניאל לילה,
הסופגניות של נומילי/דניאל לילה

פשוט טובות: נומילי פטיסרי

על הקולקציה: השף קונדיטור דן קלי , יצר עבור נומילי פטיסרי קולקציית סופגניות העשויה כולה ממחמצת טבעית וחמאה. המחמצת הטבעית, אותה מטפח דן קלי כבר כמה שנים, יוצרת תפיחה חזקה יותר לבצק הסופגניות, טעמים עמוקים ומרקם נימוח יותר.

מה חשבנו: ניכרת ההשקעה בניסיון לעשות סופגניות מיוחדות מצד אחד, אבל לא מוגזמות מצד שני.
גודל הסופגניות טוב, לא גדול מדי ולא קטן מדי. בצק טעים ולא שמנוני. סופגניית הריבה הייתה טובה, הקרם פטיסייר ושטרוייזל, והקרם פרלינה אגוזי לוז בציפוי ברס שיצרה איזון מושלם של מרקמים - מסיבת חנוכה בפה.

מחירים: 11-12 שקלים.

נומילי פטיסרי, ויצמן 24, כפר-סבא 09-7662616; הבנים 14, הוד-השרון 09-7441920

דלאל. קיס אנד טל קריאייטיב X דיטיילס,
דונאט ליידי פינק של דלאל/קיס אנד טל קריאייטיב X דיטיילס

המדויקות: דלאל

על הקולקציה: שף קונדיטורית תימור לביא וצוות דלאל הקונדיטוריה משיקים קולקציה קטנה ומתוקה. שלושה סוגי סופגניות (ריבת תות, גנאש שוקולד או פיסטוק) ושני סוגי דונאטס בריוש אפויים - ליידי פינק עם גנאש פטל ושבבי פיסטוק ומיסטר וויט, עם אייסינג לבן, צ'יפס קוקוס ופטיסייר וניל קלאסי.

מה חשבנו: גם השנה בדלאל ממוקדים במספר מצומצם של מוצרים, הקולקציה נותרה כבשנתיים האחרונות, כי עם הצלחה לא מתווכחים. הסופגניות של דלאל, טובות ואיכותיות, הבצק מפנק, לא מתוק מדי, וגם המילויים מרגישים איכותיים ובלתי מתחנפים, יופי של סופגניות. בשביל מי שכן צריך את האקסטרות המיוחדות יותר, נולדו שני הדונאטסים, גם כאן עושים בדלאל עבודה לא רעה בכלל.

מחירים: סופגניה 5-9 שקלים, דונאט - 24 שקלים.


להשיג בדלאל הקונדיטוריה, בקפה דלאל וב-שה דלאל, לכל הסניפים

עוגת סופגניות בוטיק סנטרל. טל סיון ציפורין,
עוגת הסופגניות של בוטיק סנטרל/טל סיון ציפורין

הנה העוגה: בוטיק סנטרל

על הקולקציה: רשת בוטיק סנטרל מציעה השנה, לצד קולקצייה של סופגניות בריוש אפויות, גם עוגת סופגניות חגיגית, בגרסת בועות (bubbleloaf), בה כל סופגנייה במילוי קרמי אחר.

מה חשבנו: מצד אחד - מדובר בהברקה עבור מי שנמאס לו משגרת הסופגניות והיא מושלמת לאירוח. העוגה נראית אחרת לגמרי מכל מה שהתרגלנו לקבל בחנוכה והסגנון של העוגה (שנקראת גם לחם קופים או כתר זהב) מעניק חוויה אחרת לגמרי - כל אחד בוחר לו את המילוי שבא לו, בוצע חתיכה ואוכל. הבצק שלה נימוח במיוחד ואוורירי והמילויים מדוייקים בטעמיהם, לא נוזליים וטעימים במיוחד, אבל מצד שני - סופגנייה זה לא. למרות הניסיון להציג את העוגה כעוגת סופגניות, הטעם שלה די רחוק מלהזכיר סופגנייה והיא לא תסגור לכם את הפינה אם יש לכם חשק לסופגנייה אמיתית. אבל אם בא לכם קינוח חגיגי מתוק וטעים - היא בהחלט עונה על הדרישה.

מחיר: 64 שקלים לעוגה.

להשיג בסניפי בוטיק סנטרל

מייזון קייזר. אפיק גבאי,
סופגניות במייזון קייזר/אפיק גבאי

המפתיעות: מייזון קייזר

על הקולקציה: מייזון קייזר מציעים שבעה סוגי סופגניות לכל יום בשבוע - פיסטוק, לימון, שוקולד אגוזי לוז, קרמל מלוח, ריבת תות ופירות יער, חלבה ו-מונט בלאן.

מה חשבנו: בניגוד למצופה, דווקא הסופגניות של מייזון קייזר אינן מפונפנות כלל. המראה שלהן רגיל לחלוטין, עם זאת מדובר בסופגניות טובות מאוד. הבצק טעים ואיכותי, והן עדינות ומדויקות. בלטה לטובה סופגניית הקרמו לימון , מצופה במרנג איטלקי חרוך. סופגנייה מקורית ונהדרת.

מחירים: 9-12 שקלים.

מייזון קייזר ישראל: רוטשילד 7; נמל תל אביב האנגר 24-25; מידטאון (בגין 144 ת"א). ניתן להזמין מראש דרך האתר או האפליקציה.

בריגדריה. לוסיאנה ברסלר,
סופגניות בריגדרו/לוסיאנה ברסלר

בריגדריה: כשברזיל חוגגת את חנוכה

על הקולקציה: בבריגדריה, הפטיסרי הברזילאי, השיקה הקונדיטורית מיירי נוסבכר, מגוון סופגניות בריגדרו - כל סופגנייה ממולאת בכדורי בריגדרו מתוקים וקרמיים בטעמים שונים ומעליה ציפויים שונים . בין הסופגניות: סופגניית קרם ברולה, סופגנית בריגדרו בלגי, קרמל מלוח וריבת חלב, בריגדרו פיסטוק ובריגדרו קינדר בואנו.

מחירים: 21 שקלים לסופגניה.

בריגדריה, החרושת 54, רעננה. 09-8658080, את הסופגניות ניתן לאסוף במקום או במשלוח 073-7814113

מיסטר דונאטס. ספיצ'לס,
מיסטר דונאטס/ספיצ'לס

מיסטר דונאטס

על הקולקציה: מיסטר דונאטס מציעה דונאטס פרווה, טבעוני, בטעמים שונים כמו לוטוס, אוריאו, סקיפי, וניל, שוקולד, דובדבן, בננה, תות, תפוח, ענבים, אננס, קרמל, חלבה, אוכמניות ועוד.

מחירים: החל מ-6 שקלים ליחידה.

לרכישה באתר או בנקודות המכירה ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully