אוזני המן דלאל. בועז לביא,
אוזני המן דלאל/בועז לביא

מצעד אוזני המן לפורים 2019

13.3.2019 / 8:05

בחודש האחרון טעמנו עשרות אוזני המן רק כדי להגיע למסקנה שהאוזניים מודל 2019, לא מזכירות בכלום את האוזניים המחניקות שגדלנו עליהן, עכשיו הגיע תורכם להשתחרר מדעות קדומות ולקבל את רשימת הקונדיטוריות שיגמרו לכם להעריך מחדש את מאכל החג השווה ביותר

המהפכה הושלמה. אפשר באופן סופי לשכוח מאוזני המן עבשות ומחניקות עם פרג בטעם של חול, שגדלנו עליהן. אוזני המן גרסת 2019 זה הדבר הכי טוב שקרה לנו לאחרונה, וגם לכם. אנחנו כבר לא קונים יותר תירוצים של "אני לא אוהב אוזני המן", כי המודל הנוכחי שמציעות הקונדיטוריות לפורים הקרוב, הוא אוורירי, נימוח, חמאתי, והמילויים נהדרים ומפנקים, גם מי שלא חובב פרג ימצא את עצמו בסיפור. בסופו של דבר בואו נקרא לילד בשמו - מדובר פשוט בעוגיות מפנקות במיוחד, עם מילוי כיפי. אז יאללה תשתחררו מדעות קדומות וקבלו את מצעד האוזניים הטובות ביותר של וואלה! אוכל לפורים 2019.

המיוחדות הכי טובות

לחמים

אוזני המן לחמים. דניאל לילה,
צילום: דניאל לילה/דניאל לילה

"כובע נפוליאון" - אוזן המן במילוי מרציפן, לחמים

מאפיית לחמים עושה זאת שוב עם אוזן המן נהדרת במילוי כדור מרציפן Lubeka. לחובבי המרציפן שביניכם צפויה הנאה גדולה. מעבר למראה הלא שגרתי שלה, הבצק מסביב הוא בצק שקדים (כך שזה משתלב נהדר עם טעם המרציפן), עדין ונהדר, פריך בטירוף, עוטף את האוזן מסביב, ונותן למילוי לדבר בעד עצמו. יש לציין שאהבנו מאוד גם את הפרג.

עוד בקולקציה: בראוניז שוקולד, תמרים, פרג (5 שקלים לאוזן), וכן אוזניים מלוחות במילוי תפוח אדמה ובצל מטוגן או בטטות מקורמלות, גבינת פטה ואגוזי מלך (7 שקלים ליחידה).

להשיג ברשת לחמים

אלחנן

אוזני המן באלחנן. אפיק גבאי,
צילום: אפיק גבאי/אפיק גבאי

אוזן המן אלפחורס, אלחנן

אלדד שמואלי משיק באלחנן שבמשמרות קולקציית אוזני המן נהדרת. הכי אהבנו בקולקציה אוזן אלפחורס עם בצק משולב בפתיתי קוקוס וגרידת תפוז, ומילוי של ריבת חלב. אחת המיוחדות והטעימות שטעמנו השנה. מעבר למילוי הכיפי והלא שגרתי, הבצק נהדר ופריך, וזה הורגש וצוין לטובה בכל האוזניים שהיו מצוינות גם כן.

עוד בקולקציה: אוזן המן קלאסית עם פרג ושוקולד, שברי פאקן טרי וסוכר חום ושוקולד נוטלה (טווח מחירים 6-8 שקלים).

אלחנן - תרבות לחם, בכניסה לקיבוץ משמרות, 04-8838200

דלאל

אוזני המן פיסטוק אמרנה של דלאל. בועז לביא,
צילום: בועז לביא/בועז לביא

קרם פיסטוק ודובדבן אמרנה, דלאל

דלאל מציעה לכבוד פורים מבחר נהדר של אוזני המן, כל אלה שטעמנו היו נהדרות בצורה יוצאת מן הכלל, אבל לבנו הולך עם אוזני הפיסטוק-אמרנה, גם כי הייתה זאת אוזן הפיסטוק היחידה שטעמנו השנה, וגם כי היא הייתה מושלמת. איזון טעמים נכון של המילוי ואוזן קלילה וכיפית. ראויים לציון גם מילוי הפרג הנהדר וכן קרם שוקולד מובחר עם שוקולד צ'יפס - אחת השוקולדיות האיכותיות ביותר שאכלנו השנה.

עוד בקולקציה: שוקולד חלב ופרלין, פרג, שוקולד מובחר עם שוקולד צ'יפס (4 שקלים לאוזן, 44 שקלים למארז של 14 יחידות).

להשיג בדלאל הקונדיטוריה ובקפה דלאל

מתוקה

אוזני המן מאצ'ה ופטל במתוקה. בני גם זו לטובה,
צילום: בני גם זו לטובה/בני גם זו לטובה

פטל ומקרון ורוד, מתוקה

האוזני המן של מתוקה היו גם הן שיחוק נהדר. הבצק הפריך עדין, דקיק וטעים. גודלן קטן וכיפי. חביבת הקהל הייתה האוזן במילוי פטל ומקרון ורוד, שהפתיעה לטובה, במקום מילוי ורוד וצ'יפי זכינו במילוי עשיר וחמצמץ, וגם בקרב ילדים הן זכו להצלחה והתלהבות רבה. מילויי השוקולד והפרג היו מצוינים, ויש גם גרסה לעוגת אוזני המן שמרים שרשמה התלהבות רבה.

עוד בקולקציה: קרמל ואגוזים, חלבה וקפה, תמרים ואגוזי מלך (מחיר: 39 שקלים למארז 250 גרם), מחיר עוגת אסתר (69 שקלים).

להשיג בחנויות "מתוקה" בתל אביב: הרצל 18. טאגור 30 רמת אביב. הברזל 20, אסותא רמת החייל. או באתר.

טאטי

אוזני המן טאטי. דניאל לילה,
צילום: דניאל לילה/דניאל לילה

ריקוטה-הדרים, טאטי

טאטי בייקרי מציעים אוזני המן עשויות בצק פריך במילויים חגיגיים וקלאסיים. הבצק מבוסס על חמאה ושמנת ומעניק לאוזניים מרקם נימוח וטעם נהדר, המנצחת מבחינתנו הייתה אוזן המן במילוי גבינת ריקוטה מתוקה והדרים, טעם לימוני נהדר ואחר, עפנו עליה.

עוד בקולקציה: אוזן במילוי אגוזים ותבלינים, פרג והדרים, שוקולד , תמרים ואגוזים, תפוחי עץ, במילוי פטיסייר, וניל ופטל. מחיר 12.5 שקלים ל-100 גרם.

Tatti דרך השלום 53 גבעתיים; החשמונאים 96, תל אביב ; אברהם גירון 3 א.ת. יהוד

דודו אוטמזגין

רוגע-מן. איתן וקסמן,
צילום: איתן וקסמן/איתן וקסמן

רוגע-מן , דודו אוטמזגין

דודו אוטמזגין גנב גם השנה את ההצגה עם רוגלך המן. מדובר ברוגלך בצורת אוזן המן מבצק הפרסבורגר ההונגרי המוכר. אין לזה באמת קשר לאוזן המן מבחינת הטעם, אבל הצורה לגמרי מגניבה, והרוגלך עצמם שוקולדיים וכיפייים. אהבנו מאוד. ראויות לציון גם שאר האוזניים בקולקציה, בבצק שמרים רך ואוורירי, עם מילויים נהדרים.

עוד בקולקציה: גבינת ריקוטה עם נגיעת תפוז, שזיפים מבושלים ביין אדום, תפוחי עץ מוקפצים בחמאה עם נגיעת קינמון, שוקולד חלב, אגוזים וכמובן הפרג הקלאסי. מחיר ליחידה: 8 שקלים.

להשיג בסניפי רשת דודו אוטמזגין

רולדין

אוזני המן רולדין. רונן מנגן,
צילום: רונן מנגן/רונן מנגן

פרלינה - שקדים, רולדין

ברולדין כמו ברולדין משיקים קולקציה שאי אפשר להתעלם ממנה. האוזן המוצלחת ביותר בקולקציה הייתה פרלינה שקדים, בצק שקדים פריך במילוי פרלינה שקדים, שצד אחד של האוזן מצופה בשוקולד מריר ומבריק. הציפוי השוקולדי תורם תרומה משמעותית לאוזן גם מבחינת המראה יוצא הדופן וגם מבחינת הטעם, הבצק נהדר וגם המילוי.

עוד בקולקציה: מילוי פרג עשיר, אגוזים בקרמל, תמר מג'הול, צאנקי שוקולד, בלו ברי צ'יז קייק,
לימונצ'לה, פאדג' שוקולד ללא קמח וכן אוזן מלוחה (ומוצלחת במיוחד!) של גבינת עיזים וריבת בצל, מחיר:
12 שקלים ל-100 גרם.

להשיג בסניפי רולדין

ג'ייקובס

ג'ייקובס. בר אופק,
צילום: בר אופק/בר אופק

אוזניים במילוי פאי פקאן, ג'ייקובס

האוזניים של ג'ייקובס היו מפתיעות ומוצלחות במיוחד השנה. הקולקציה המלוחה הייתה שיחוק וכיפית וכל הטעמים, המתוקים והמלוחים היו מפתיעים ונהדרים. חביבת הקהל הייתה אוזן הפאי פקאן, שהצליחה לדמות את טעמה של העוגה האהובה, עם מילוי נהדר, ובצק מעולה ורך שנבצע בקלות.

עוד בקולקציה: בראוניז שוקולד לבן; צ'אי מסאלה; היספאן -ליצ'י, פטל, מי ורדים ושקדים; צ'אנקי לוטוס ופאי פקאן. בגרסה המלוחה תמצאו בצל מקורמל ביין אדום וגבינה כחולה; אוזן המן במילוי תרד, פטה ופסטו סיצילאני ואוזן המן במילוי בטטה לצד גבינות עיזים. מחיר: 44 שקלים למארז.

ג'ייקובס, איתן 1 קריית אונו 03-5511333 | החרושת 19, רמת השרון 03-5491000

קונדיטוריית שמו

אוזני המן שמרים של מיקי שמו. דן פרץ,
צילום: דן פרץ/דן פרץ

שמרים פרג, קונדיטוריית שמו

הכי אהבנו את אוזני השמרים פרג של שמו, כן, עוד אוזניים שהתחפשו והפכו פשוט לעוגת שמרים מפנקת, ואין לנו שום בעיה עם זה. הבצק מעולה, המילוי גדוש, זה מתוק וזה טעים.

עוד בקולקציה: אוזני המן מבצק פריך במילויים שונים - שזיפים ביין, מרציפן, תמר מג'הול, חלווה שוקולד, פרג, אגוזים, שוקולד (קופסאות במשקל 350 גרם: 38 שקלים לקופסא), אוזני המן מבצק שמרים - מילוי ריקוטה וצימוקים, אגוזים, פטאייר- תרד (5 שקלים ליחידה), עוגיות מעמול ועוגיות רחת לקום.

להשיג בסניפי קונדיטוריית שמו

העוגות הטובות ביותר

ביסקוטי

גאלט דה רואה. בועז לביא,
צילום: בועז לביא/בועז לביא

גאלט דה רואה, ביסקוטי

זוהי כבר מסורת פורימית, שבכל שנה בקונדיטוריית ביסקוטי מציעים את העוגה גאלט דה רואה- "עוגת המלכים"- עוגה צרפתית קלאסית של קרם פראנג'יפן עם מלית פרג עשירה עטופים בבצק עלים חמאתי (76 שקלים לעוגה) ואין ספק שזו אחת מגולות הכותרת בכל חג מחדש. עוגה מדהימה, בצק עלים חמאתי מילוי מושלם של פרג. אין ספק שזאת העוגה שצריכה להיות על השולחן שלכם בחגיגת פורים, לאנשים שיודעים להעריך איכות אמיתית. מעבר לכך, יש יופי של אוזני המון, עם בצק פריך ומעולה, מילוי פרג-הדרים והשוקלד בלגי היו חביבות המערכת.

עוד בקולקציה: אזני המן במילוי תמרים ואגוזים, פרג והדרים, שוקולד בלגי, חלבה ופקאן, קראנצ'י שוקולד לבן, ויש גם עוגת פיננסייר פרג וטראפלס - עוגת שקדים חמאתית מנוקדת בפרג ושוקולד מריר (56 שקלים לעוגה).

את המוצרים ניתן לרכוש בחנויות "ביסקוטי" או בהזמנה טלפונית בכל חלקי הארץ. הירקון 67 א.ת. בני ברק; העצמאות 104 נווה עוז, פתח-תקווה, טלפון להזמנות: 03-5704015/8

קפולסקי

עוגת דודה פרג קפולסקי. אנטולי מיכאלו,
צילום: אנטולי מיכאלו/אנטולי מיכאלו

עוגת פרג דודה, קפולסקי

קפלוסקי עשו השנה קאמבק משמח לחיינו, וכבר בפורים הנוכחי הם נותנים עבודה עם עוגות פרג נהדרות ונוסטלגיות. אהבנו במיוחד את עוגת הפרג דודה (59 שקלים), עוגה מושלמת לחובבי הז'אנר, המשלב באופן נהדר פרג שוקולד לכדי עוגה עשירה ועסיסית. שיחוק נוסף היא עוגת הפלודן פרג (59 שקלים) - שכבות בצק שמרים ממולא בשכבות פרג שנטחן ובושל - עוגה יפיפיה ומרשימה, שילוב מעולה של בצק שמרים ופרג מעודן. פיתרון נהדר למי שנמנע מאוזני המן.

עוד בקולקציה: מיני-אזני המן בטעמי פרג, תמרים, שוקולד, שוקולד חלב עם שוקולד לבן, שוקולד-שוקולד, חלבה, אגוזים, פיסטוק, פרלינה (36 שקלים למארז 300 גרם), ויש גם פרסבורגר פרג - עוגת הפרג המסורתית של קפולסקי, עם בצק פריך שמרים, ממולא בפרג טרי שנטחן ובושל באיטיות, מעוטרת בפרג גולמי (38 שקלים) ועוגה בחושה פרג (38 שקלים).

קפולסקי, שדרות ביאליק 40 רמת השרון 03-6287358

הקלאסיות הטובות ביותר

בייקרי

בייקרי. עידית בן אוליאל,
צילום: עידית בן אוליאל/עידית בן אוליאל

אוזני פרג של הבייקרי

הבייקרי של קבוצת R2M זה שם נרדף לקלאסיקה איכותית, ולכן לא משתגעים פה עם טעמים מיוחדים - אבל מה שעושים - עושים נהדר. המועדפות עלינו היו אוזני המן במילוי פרג - הבצק מעולה, בצק דק וייחודי עם הרבה מאוד מילוי נדיב - היחס המועדף עלינו, פרג איכותי וטעים, מתוק בול במידה הנכונה. אוזן המן למביני עניין.

עוד בקולקציה: אגוזים וקינמון או שוקולד, (38 שקלים למארז 250 גרם).

להשיג בסניפי הבייקרי בת"א: יד חרוצים 15; אבן גבירול 72; יהודה הלוי 79-81; וייצמן 67; דיזנגוף 260

אוזני שוקולד של MIMI

ב- MIMI, הבייקרי מבית נונו, מציעים אוזני המן מבצק פריך נימוח על בסיס שמנת מתוקה והן מגיעות בשני מילויים קלאסיים פרג או שוקולד השחר. מדובר באוזני המן נהדרות, גדולות, הבצק חמאתי בטירוף, והמילויים נהדרים - בעיקר הפרג, עם כמות מפנקת. ההוכחה שגם את האוזניים המסורתיות אפשר לעשות כמו שצריך.

עוד בקולקציה: גרסאות השוקולד והפרג ללא גלוטן (36 שקלים למארז רגיל, 38 שקלים למארז ללא גלוטן).

MIMI, ז'בוטינסקי 2 הוד השרון; המוביל 3 כפר סבא, 09-9662239

עוד אוזניים שהשתתפו וראויות לציון:

בוטיק סנטרל: מאפי שמרים בצורת אזני המן בשלושה מילויים: פרג, תמרים-אגוזים ושוקולד, וכן אוזני המן קלאסיות וטבעוניות, להשיג בסניפי בוטיק סנטרל.

ארקפה: אוזני המן בטעמים קוקוס ותפוז, שוקולד, קרם פטיסייר ופצפוצי שוקולד, פרג ותמרים. להשיג בסניפי ארקפה

פטיט פוד: אוזני המן שוקולד לילדים. להשיג בפטיט פוד, רחוב ידידיה פרנקל 70 תל אביב.

פיס אוף קייק: אוזני המן על בסיס חמאה במילוי פרג, שוקולד נוגט, פאי תפוחים, אגוזים, תמרים ודלמטי - בצק בניקוד שוקולד צ'יפס, במילוי פאדג' בראוניס. להשיג בסניפי פיס אוף קייק

נומילי פטיסרי: אוזן המן שוקו-שוקו, ועוד מבחר טעמים, להשיג בנומילי פטיסרי, סוקולוב 3 פינת ויצמן, כפר-סבא, הבנים 14, הוד-השרון 09-7441920, התדהר 15, רעננה 09-8668040

לחם ארז: הבולטות בקולקציה היו שוקולד לבן-קרמל ושוקולד חלבה. להשיג בסניפי לחם ארז

קפה גרג - להשיג בסניפי הרשת.

קפה ביגה - להשיג בסניפי הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully