מגנום בר. אפיק גבאי,
מגנום בר/אפיק גבאי

איך יודעים שקיץ? המגנום בר חוזר לנמל ת"א

המגנום בר חוזר לנמל ת"א לכבוד הקיץ, תל אביב חוגגת יום הולדת 110 עם ארוחות שוות במחיר מיוחד, 3 מקומות אוכל שאהבנו במיוחד סוגרים דלתות, ועוד הרבה חדשות. הנה כל מה שצריך לדעת השבוע

seperator

המגנום בר חוזר לנמל תל אביב

מגנום מציינים עשור למגנום בר תל אביב שישוב לפעול בנמל ת"א כמדי קיץ למשך חודש אחד בלבד, ויציע בר של שלגוני המותג Hand Made על בסיס שמנת, ציפויי שוקולד ותוספות משמחות במיוחד. השנה יוצע במגנום בר תפריט של 9 שלגונים בטעמים וניל, קרמל, שוקולד ופיסטוק, יחד עם תוספות מיוחדות כמו גרידת ליים, טחינה גולמית, תערובת פיצוחים פיקנטית, שערות קדאיף, קרם לימון, שברי בראוניז, קרם נוצ'ולה ועוד.

בין השלגונים הבולטים יש מגנום סנדביץ' - שלגון דאבל קרמל בציפוי שוקולד חלב, מונח בתוך לחמניית חלב מתקתקה בתוכה סירופ קרמל, תלתלי קרמל מלוח, ומעל סירופ שוקולד ושומשום; קדאיף ליים- שלגון וניל בציפוי שוקולד לבן, עם קרם לימון, שערות קדאיף וגרידת ליים; פיסטוק מאנצ'יז- שלגון דאבל פיסטוק בציפוי שוקולד מריר, תערובת פיצוחים פיקנטית המכילה פיסטוק, אגוזים, שומשום קלוי ונגיעת צ'ילי, בזיגוג טחינה גולמית; קרפ נוצ'ולה- שלגון דאבל שוקולד בתוך קרפ עם רוטב נוצ'ולה קראנצ'י; מגנום עננים מתוקים- שלגון וניל בציפוי שוקולד לבן כחול, עם מרשמלו וסוכריות ועוד (12-14 שקלים לשלגון).

מגנום בר- רחבת הדק הצפוני של נמל תל אביב, שעות הפעילות בימים א'-ה' מ-17:00 ועד 23:00
מוצ"ש 21:30 ועד חצות, המגנום בר יפעל עד ה- 29 באוגוסט.

סקוטי ופאץ'. אנטולי מיכאלו,
גם מסעדת סקוטי ופאץ' משתתפת בחגיגות יום ההולדת של תל אביב/אנטולי מיכאלו

חגיגות 110 לתל אביב

השנה מלאו לתל-אביב, העיר העברית הראשונה, 110 שנים. לציון התאריך, עורכת עיריית תל-אביב-יפו אירועים לאורך השנה ועתה כרטיס התושב העירוני, דיגיתל, פוצח בחגיגה קולינרית, יחד עם מסעדות טובות מכל רחבי העיר שיציעו ארוחה מלאה ב-110 שקלים. החל מהיום, בין התאריכים ה-28 ביולי ועד יום רביעי ה-31 ביולי מגוון מסעדות ברחבי העיר יציאו ארוחה של ראשונה, עיקרית וקינוח, מתוך התפריט שלהן, במחיר פיקס של 110 שקלים, וביניהן מסעדות כמו קפה אירופה ויקימונו בשדרות רוטשילד, חדר האוכל, אונזה, קזינו סן רמו ואיטלקיה בפשפשים, מסעדת דלידה בשוק לוינסקי, והמסעדות התאילנדיות המוכרות, נאם, התאילנדית בהר סיני וקאב קם, מבית היוצר של בית תאילנדי, גם ויקי כריסטינה, לה רפובליקה , זכאים הטבעונית, בלקן המסעדה הבלקנית הכשרה ממתחם גבעון, סקוטי ופאץ' בכיכר בצלאל החדשה, מסעדת טקסס ברביקיו מרמת החייל, קנטה על גג גן העיר, אל וסינו, אוקינאווה ומסעדת אמש.

התפריטים יוגשו לתושבי תל אביב מחזיקי כרטיס דיגיתל, רשימת התפריטים המלאה כאן.

גלוטרייה של ערן זינו. יורם אשהיים,
חגיגה ללא גלוטן/יורם אשהיים

מסעדת הפופ אפ ללא גלוטן של ערן זינו חוזרת, תל אביב

הגלוטרייה, מסעדת הפופ -אפ ללא גלוטן של שף ערן זינו תיפתח מחדש והפעם במתחם ריברסייד בפארק הירקון. הקיץ מרחיבה הגלוטרייה את הפורמט כמסעדה, ולצד תפריט ללא גלוטן תוצב מעשנת גדולה בה יוכנו מגוון נתחים שונים כגון ספריבס, עוף, בריסקט, פסטרמה ועוד וגם תציע סלי פיקניק עם האוכל של הגלוטריה, לחמים וקינוחים מחוזקים במטבלים שונים, ירקות, פירות ושתייה קלה לטובת הסועדים שירצו לשבת ברחבי הפארק.

חידוש נוסף בגרסת הקיץ הוא סדנאות בישול לילדים, אותן יעביר שף ערן זינו, שיתקיימו שלוש פעמים בשבוע למשך כשעתיים וחצי בכל פעם, ובמסגרתן ילמדו הילדים להכין מנות ללא גלוטן בקלות ובתנאים ביתיים כמו פנקייק, קאפקייק, פיצה, פוקצ'ה ועוד. המקום יפעל כמסעדה לכל דבר עם תפריט ובו מנות כמו כריכים, סלטים, פיצות ועיקריות למשל מנה טבעונית של אספרגוס צלוי עם פטריות יער, עדשים מונבטות ואיולי שקדים על פנקייק בטטה (64 שקלים); שניצל ופירה - חזה עוף דק אבל לא מאד, ציפוי פריך ופירה תפוחי אדמה (64 שקלים); פוקצ'ה עם בשר מהמעשנה, בצל צלוי, בטטות מעושנות וטחינת קשיו (72 שקלים) ועוד וכמובן גם הרבה קינוחים ללא גלוטן.

גלוטרייה ריברסייד, שדרות רוקח 2 תל אביב, מתחם החתירה ריברסייד, 054-4460303, שעות הפעילות בתאריכים ה-30 ביולי ועד ה-13 באוגוסט בין השעות 12:00-21:00 מדי יום.

ביסטרו גרינברג. אנטולי מיכאלו,
וואקאנס בביסטרו גרינברג/אנטולי מיכאלו

תפריט של חופשה בריברייה הצרפתית בביסטרו גרינברג, ת"א

חופשת וואקנס בביסטרו גירנברג בהשראת הקולינריה של הריביירה הצרפתית עם תפריט חופשה של מנות קלאסיות השואבות השראתן מתפריטי החופים של דרום צרפת בקיץ עם שלל מנות כמו Baguette de Vacances סנדוויץ' צרפתי ממרסיי על פי מתכון של סולאנז'- בגאט צרפתי, המבורגר בקר, כבד אווז, עלי רוקט, בצל צלוי, פטריות, איולי חרדל דיז'ון, ציר בקר ויין אדום (88 שקלים); קרואסון צלוי במילוי בשר סרטנים, מרווה, חמאה, שמנת, קונפי עגבניות, ביצה עלומה ורוטב הולנדייז (78 שקלים); פילה בר ים צלוי עם מולים, אפונת שלג בצבעים, זיתים, עגבניות שמש, זוקיני צהוב, ציר דגים, חמאה, טימין ומרווה (118 שקלים); לברק שלם עם מנגולד, בצל, כרישה, כרוב מעושן, בר בלאן אנשובי וטרגון (98 שקלים); לקינוח יוגש טארט טאטן קרם אנגלייז פסטיס וגלידת גבינה כחולה (44 שקלים) ולצדם יוגשו קוקטיילים בסגנון צרפתי ויינות צרפתיים. התפריט יוגש החל מה-1 ועד ה-15 באוגוסט.

גרינברג ביסטרו, אורי צבי גרינברג 25 תל אביב, 072-3929859

מסעדת הס 4. הילה פלר,
קורדוטיני פיסטוק וארטישוק של תמר כהן צדק/הילה פלר

תמר כהן צדק חוגגת קריירה של 15 שנה בהס 4, ת"א

השפית תמר כהן צדק מציינת שלוש שנים לקוצ'ינה הס 4 בתפריט טעימות מיוחד שמאיר חמש עשרה שנה של יצירה קולינרית מקומית ואיטלקית. תפריט הטעימות יציע מנות שהפכו לסימן ההיכר של השפית כהן-צדק כמו הבודינו פרמזן שנעשה לראשונה במסעדת וינס ותמר, הסקלופיני עגל ביין לבן, לימון ומרווה שהפכה למנת דגל בקוצ'ינה תמר וריזוטו יער עם שלושה סוגי פטריות של הקוצ'ינה הס 4. תפריט הטעימות הזוגי יוגש מדי יום שלישי בערב ובמחיר 295 שקלים לסועד הוא כולל אפריטיף, לחם וחמאה, שתיה קלה ושלוש מנות ראשונות ועיקרית לבחירה כמו קורדוטיני אנשובי- פסטה דקה עם פלפלים, שמן זית ואנשובי; קורדוטיני פיסטוק ארטישוק- פסטה ירוקה עם ארטישוק ופיסטוק; ורדה די מרה- פפרדלה ירוקים ופירות ים; טליאטלה ראגו בבישול ארוך ובעשבי תיבול; ועוד, הכל מנות ממסעדת וינס ותמר וקוצ'ינה תמר. לצד תפריט הטעימות, יתווספו לתפריט המסעדה מנות חדשות מהמטבח האיטלקי הכפרי והמסורתי, התרחבו שעות הפתיחה ומעתה פועלת המסעדה במשך שלושה ערבים בשבוע, משלישי ועד לחמישי.

הס 4, רחוב הס 4 תל-אביב, 03-5551038

פסטיבל Eat & Drink באר שבע. דייגו מיטלברג,
מנות שף בפסטיבל Eat & Drink בבאר שבע/דייגו מיטלברג

פסטיבל Eat & Drink מתקיים לראשונה בבאר שבע

עיריית באר שבע, חברת כיוונים והרשות לפיתוח הנגב מקיימות לראשונה את פסטיבל Eat & Drink ובו מתחם ענק עם שלושה מטבחים פתוחים בהובלת שף אבי ביטון שיוציאו מגוון מנות קונספט ייחודיות בעלות סמלית של 35 שקלים; בר קוקטיילים עם למעלה מ- 25 סוגים של קוקטיילים; מתחם בירות מכל העולם; שדרת מעדנייה עם מוצרי גורמה של תושבי הדרום והעוטף וגם מופעי רחוב ומוסיקה.

פסטיבל Eat & Drink, בימים רביעי וחמישי, ה-31 ביולי וה-1 באוגוסט, במתחם דיזיין פלוס (לשעבר השדרה השביעית), החל מ-19:00 ועד 1:00 בלילה.

טלה בכמון. אנטולי מיכאלו,
טלה בכמון של צ'יינה קלאב/אנטולי מיכאלו

שלוש מסעדות בתל אביב נסגרות

- צ'יינה קלאב שהיתה מיזם הפופ-אפ האסיאתי של האחים קיצ'ס. בעבר פעלה במקום מסעדת דה באן המוצלחת ולאחר שלוש שנים של פעילות והפסקה קצרה פתחו שי ואייל קיציס את צ'יינה קלאב בנסיון לדייק את העשייה הקולינרית שלהם. לאחר חצי שנה של פעילות, השבוע הודיעו כי הם קיבלה הצעה שלא יכלו לסרב לה וסוגרים את המקום.

- רז רהב הודיע השבוע על סגירתה של הסנדביצ'יה ברווזי שלו שפעלה בתוך הוטל סאול ברחוב טשרניחובסקי בתל אביב. ברווזי תפעל לעוד ימים ספורים ועד סוף יולי ולאחר מכן תמשיך לשרת רק את אורחי המלון לעוד מספר חודשים. רהב הודיע בפוסט בפייסבוק ובאינסטגרם שהוא סוגר על מנת להתמקד בפרויקט חדש עתידי ובמסעדת OCD שלו שפועלת בהצלחה.

- מסעדת מונאר, הפרויקט הקולינרי של הצמד תמיר מיכאלי וענר בן רפאל, תסגור את דלתותיה ובמקומה יפתחו השניים מסעדה חדשה שהקונספט שלה עוד לא לגמרי מגובש אבל יעסוק בהרבה ירקות טריים ובקשר עם חקלאים. הדאבה בסגנון דרום הודו תפעל עד ה-1 בספטמבר ועד אז תהיה פתוחה כרגיל.

פאנקי סיסיליה. יהונתן בן חיים,
תפריט איטלקי כשר בסיסיליה איטליאנה/יהונתן בן חיים

סיסיליה איטליאנה- מסעדה איטלקית חדשה וכשרה במרכז תל אביב

שדרות רוטשילד בתל אביב מתחדשות במסעדה איטלקית חדשה וכשרה באווירה פסטורלית כפרית, מבית היוצר של פאנקי סיסיליה בהוד השרון. בעלי המקום יניב בובליל ואבירם זוהר שמרו את טאבון האבן הוותיק שנשאר שם עם סגירתה של מסעדת אלורה זה מכבר, ועידכנו את העיצוב של המקום כמסעדה בעלת ניחוח כפרי ורומנטי. התפריט חלבי איטלקי פשוט עם מנות כמו קרפצ'יו לברק בשמן זית עם פלפל צ'ילי (58 שקלים); פונגי- פטריות פורטובלו ממולאות בגבינות צאן עם פסטו וחרדל וקראסט לחם (48 שקלים); ברוסקטה קרצ'ופו של ארטישוק אלה רומנה עם פרמזן ועלי רוקט על קרם ארטישוק (42 שקלים); קרם די פפרונצ'ינו - פפרדלה עם פלפלים קלויים, קוביות חציל, שום קונפי וגבינת פטה על קולי פלפל (64 שקלים); פיצה ביאנקה עם פרמזן, גורגונזולה וקרם שמנת (62 שקלים) ועוד. בסיסיליה איטליאנה יהיו עסקיות בצהריים ובהמשך גם happy hour בשעות הערב המוקדמות.

סיסיליה איטליאנה, רוטשילד 60 תל אביב, 03-7420772, שעות הפעילות בימים א'-ה'- 12:00-00:00, ו' 09:00-15:00. כשר

פופס, POPS. אלי ראול,
קיורטוש ממולא גלידה רכה/אלי ראול

POPS מאפה ממולא גלידה חדש בנתניה

לפני חודש נפתחה פופס, חנות קינוחים חדשה בנתניה שמציעה מאפה קיורטוש הונגרי בטעמים שונים, במילוי גלידה אמריקאית רכה עם תוספות ורטבים. החבר'ה הצעירים שעומדים מאחורי המיזם מייצרים את הגלידה ואופים את המאפים בעצמם. את המאפה תוכלו למלא בגלידת וניל ותוכלו להוסיף עליה רטבים כמו טופי, קרמל מלוח, פררו רושה, נוטלה ושוקולד לבן ועל זה תוספות כמו פופקורן מתוק, אוראו, בייגלה, הרשיז, קינדר ,מקופלת, סוכריות צבעוניות, קורנפלקס חלב וחלבה (28 שקלים). יש גם קפה ותה וכל מה שצריך להפסקה מתוקה.

POPS, תל חי 1 נתניה, 054-6996580

מסעדת מדיטה. אסף קרלה,
פאני פורי במסעדת מדיטה/אסף קרלה

תפריטי בין המיצרים בירושלים

לרגל תקופת בין המייצרים מסעדת מדיטה הירושלמית תגיש תפריט דגים במחשבה על הקהל המסורתי והדתי. לטובת מי שנמנע ממאכלי בשר בתקופה זו יוגשו מנות כמו סלט עגבניות המורכב מעגבניות שרי צבעוניות, עגבניות שטח ועגבניות צלויות עם בזיליקום, קרוטונים, זיתי תאסוס, צנון ופלפל חריף בוויניגרט עגבניות (52 שקלים); סשימי דג לבן וסלק (68 שקלים); טונה אדומה, פאני פורי ואיולי טוגרשי (68 שקלים); קריספי לברק מפורק ומטוגן בסלסה של עגבניות, כוסברה פלפל חריף וזיתי תאסוס (120 שקלים); כנאפה דניס בקראסט טחינה גולמית ושערות קדאיף על קרם כרובית וטאבולה שקדים (120 שקלים) ועוד המון מנות קטנות של ירקות מחקלאות הדרום כמו קולורבי צלוי עם טחינה ירוקה וזעתר; סטייק חציל בטאבון עם טחינה, ירקות שרופים קרם לימון וסילאן ועוד (32 שקלים). התפריט יוגש מעכשיו ועד ה-11 באוגוסט.

מדיטה, בית הנציב, דרך חברון 101 א' ירושלים, 02-5664466, כשר


גם באנדלוסיה- בר הקוקטיילים והטאפאסים הכין שף ינון אנקרי תפריט המתאים לציבור הדתי בתקופת בין המיצרים שכולל כמה מנות ספיישל של דגים וירקות כמו סלט אנדיב עם סלק מקורמל, אשכולית אדומה, שקדים מסוכרים, ברוטב ויניגרט קמפרי תפוזים (43 שקלים); סלט ארטישוק עם עגבניות שרי צבעוניות, צנונית, בצל ירוק, כוסברה, שקדים קלויים וצ''יפס כרישה (54 שקלים); טאטקי טונה אדומה צרובה (57 שקלים); סביצ'ה דג ים עם פירות העונה (45 שקלים); מוסקה דג ים (38 שקלים) וקינוחים כמו צ'ורוס ברוטב שוקולד (36 שקלים) או טראפלס שוקולד פקאן מסוכר (28 שקלים) ועוד.

אנדלוסיה, מעבר בית הכנסת 12 כיכר המוסיקה, ירושלים, 02-6266306, כשר

ג'יוקוסו. יפית בשבקין,
ערב של יין ומנות מתאימות בג'יוקוסו/יפית בשבקין

יקב אסף מתארח במסעדת ג'יוקוסו, חיפה

יקב אסף יתארח במסעדת ג'יוקוסו האיטלקית שבעיר התחתית של חיפה לערב טעימות יין, במהלכו יימזגו לטעימה חמישה סוגי יין בעלות של 65 שקלים לאדם. היינות שיימזגו במהלך כל ערב הם סוביניון בלאן, רוזה זינפדל, שאנין בלאן, קברנה סוביניון רוג'ום 91 ו4 עונות פינוטאג'. לצד היין, יכין השף רועי גרבר פלטת מזטים מיוחדת של גבינת צ'דר וויסקי אנגלית, רוסט ביף סינטה של עגלה מיושנת ומעושנת במקום, דג מקומי מטוגן לצד איולי לימון כבוש, פלפל שושקה ממולא גבינת עיזים, ציזיק עם פוקצ'ה איטלקית וחמאת כמהין ועוד (58 שקלים למנה). הערב יתקיים ביום רביעי ה-31 ביולי החל מ-19:30 בערב.

ג'יוקוסו, הנמל 21 חיפה, 04-9887880

ביירן מרקט. יהונתן בן חיים,
הנקניקיות של ביירן מרקט בלחמניה חדשה/יהונתן בן חיים

מנות חדשות ברשת ביירן מרקט בלחמניות חדשות של שייק שאק, כל הארץ

רשת ביירן מרקט תגיש את כל הנקניקיות שלה בתוך לחמניות מרטינס, הלחמניות המפורסמות של רשת ההמבורגרים המצליחה Shake Shack ומשיקה מגוון מנות חדשות שיוגשו בלחמניות האלו וביניהן פרייד הנד- קציצות בקר במילוי גבינת צ'דר בציפוי קריספי (52 שקלים); כריך רוסטבראטן - בשר אסאדו מפורק עם בצל מקורמל, עגבניות ואיולי (44 שקלים); נקניקיית הלגה ריבס דאבל סוסג' ריבס, עם שבבי בצל ובצל מקורמל (48 שקלים) וגם מנות חדשות של צ'יפס בטטה וטבעות בצל (18-24 שקלים). בקרוב תשיק הרשת תפריט נקניקיות טבעוניות במגוון טעמים, ובורגר וורסט - נקניקיית בורגר מיוחדת.

בסניפי רשת ביירן מרקט סינמול חיפה; סינמה סיטי נתניה; שרונה מרקט תל אביב; עזריאלי תל אביב;
סינמה סיטי ראשון לציון (מלבד סניף נתב"ג הכשר)

קורדרו. ולדי סולו,
קוטלט בקר ושקדי עגל בקורדרו/ולדי סולו

מנות קיץ חדשות במסעדת קורדרו האירופאית, ת"א

מסעדת קורדרו האירופאית שבנווה צדק מציגה מנות קיץ חדשות כמו גבינת בורטה על קרפצ'יו עגבניות, טרטר טונה אדומה וסלסה וורדה בליווי שמן זית ורוטב בלסמי מצומצם ופרי העונה (152 שקלים); סקאלופינה אלה פולנטה- קוקי סאן ז'אק בגריל עם פולנטה מתירס טרי, ביסק סרטנים כחולים ופרמזן (92 שקלים); קורדרו קוטלט של בשר בקר חתוך דק ושקדי עגל, רוטב יין אדום ומח עצם מעושן, גראטן תפוח אדמה (118 שקלים); סרדינים כבושים עם גבינת עזים, פלפל צ'ילי ואורגנו בסגנון ספרדי (82 שקלים); לה גאטו או פרומאג' דה לה מר- סלמון מעושן עם עוגת גבינה מלוחה, קרם סלק וחזרת, חלמון מגורד וקוויאר קוד (82 שקלים) ועוד.

קורדרו, יחיאלי 6 תל אביב, מרכז סוזן דלל, 03-5178486

ג'אבה, JAVA. ספיר קוסא,
רושטי טבעוני בג'אבה/ספיר קוסא

מנות חדשות וחדר פרטי חדש בג'אבה, ת"א

הבראסרי השכונתי JAVA מציע מסע חובק עולם עם מנות חדשות וגם פותח לראשונה חדר פרטי. בין המנות השואבות השראה ממטבחים שונים בעולם יש למשל בוקר אסאי- מעדן בריאות ברזילאי עם גרנולה, בננה, תפוח, קוקוס וסילאן (39 שקלים); פוטטוס- תפוחי אדמה אפויים בחמאת שום ועשבי תיבול, מוקפצים עם פטריות ומוגשים על שמנת חמוצה ובצל ירוק (36 שקלים); פרפל הייז- קוביות סלק צלוי בדבש וטימין, שום קונפי ואגוזי מלך, מוגשים על קרם פרש בהכנה ביתית ועלי רוקט (38 שקלים); כנאפה תרד וגבינות- כנאפה מסורתי עם טוויסט של עלי מנגולד, תרד, בצל מטוגן ותערובת גבינות ג'יבנה ומוצרלה בליווי סלט עלים ותפוחי עץ (45 שקלים); רושטי תפוחי אדמה ובצל טבעוני- לביבות ביתיות מוגשות בליווי סלט עלים, תפוחי עץ ונגיעות דבש (45 שקלים) ועוד.

ג'אבה, בן יהודה 196 תל אביב, 03-7440466

ניהון נו בה, שגב בר יפני. אנטולי מיכאלו,
יקיטורי פאנקו של שגב/אנטולי מיכאלו

מנות חדשות ומשלוחים חדשים בניהון נו בה שגב בר יפני, הוד השרון

ניהון נו בה, הבר היפני של שף שגב משה, משיק תפריט קיץ ובו מגוון מנות חדשות ולראשונה גם שירות משלוחים. בתפריט יש קטגוריית מנות חמות חדשה המוצעת במחירים נגישים, לצד תפריט הסושי ושלל הרולים המיוחדים שבמקום כמו טונה נורי - רול עם מלפפון, קרם אבוקדו, ספייסי טונה ורוטב פונזו (53 שקלים) או רול זוקיני סלמון עם בטטה וגזר, אבוקדו, פונזו עם קראנצ' שורשים (47 שקלים). יש גם באן שוק אווז - לחמניית באן מאודה מוגשת עם שוק אווז מפורק, בוקצ'וי סויה וסרירצ'ה (49 שקלים); אודון פרגית וטופו - פרגית טפניאקי, אטריות אודון, שעועית ירוקה, טופו ואצות נורי מוקפצים עם צמחי תבלין ורוטב מירין (53 שקלים); יקיטורי פאנקו - מקלות עוף בציפוי פאנקו פריך, מוגשים לצד איולי יוזו וטוביקו (55 שקלים) ועוד.

ניהון נו-בה, מתחם שרונים הוד השרון, 077-4142025 שלוחה 4

עראיס אקספרס. איציק בראל,
עראיס אקספרס/איציק בראל

דוכן עראיס אקספרס חדש בראשון לציון

במתחם הרובע בראשון לציון נפתח דוכן עראיס אקספרס, הטרנד הקולינרי של רבעי פיתה צרובה על הגריל, במילוי בשר בקר טחון מתובל המוגש עם טחינה, עמבה וסלט עגבניות פיקנטי. חזי ואושר כהן, שני אחים שגדלו במשפחה תוניסאית, שעבדו ביחד ובנפרד כשפים במטבחים שונים בארץ, החליטו לאחד כוחות, לחזור למקורות ולפתוח את "עראיס אקספרס" המגישה תפריט שמבוסס על מגוון סוגים של עראיס ותוספות המוגשות לצד המנה העיקרית. בתפריט ניתן למצוא מנות כמו עראיס בקר (44 שקלים); עראיס אנטריקוט (45 שקלים); עראיס צמחוני במילוי פטריות פורטבלו, חציל על האש ותפוח אדמה (39 שקלים) כשלצד העראיס תוכלו להזמין צ'יפס (15 שקלים), טבעות בצל (15 שקלים) ועוד, יש גם מנות פתיחה כמו כרובית מטוגנת בליווי סילאן, טחינה גולמית ופטרוזיליה (29 שקלים) או חציל קלוי בליווי עגבניות פיקנטיות ולחם הבית (28 שקלים) ועוד. בקרוב ייפתח סניף של עראיס אקספרס ברמת גן.

עראיס אקספרס, משה בקר 14 ראשון לציון, 03-6218888, כשר

קמפאי סטריט ווק. ספיר קוסא,
קריספי רייס טונה ברשת קמפאי/ספיר קוסא

רשת קמפאי סטריט ווק הבאר שבעית מתחדשת עם מנות ספיישל קייציות ושייקים לכבוד העונה החמה וביניהן פוקה סלמון בול- אורז סושי, קוביות סלמון, אבוקדו, טמאגו, בצל סגול, בצל ירוק, סומסום קלוי, שבבי טמפורה, פוריקאקה, רוטב סויה הדרים ושמן סומסום (44 שקלים); סלט עוף תאילנדי עם בצל סגול וירוק, כפיר ליים, אגוזי קשיו, נענע, כוסברה, כרוב, למון גראס ברוטב צ'ילי, סוכר דקלים, ליים ופיש סוס (44 שקלים); קריספי רייס ספייסי טונה- ריבועי אורז סושי מטוגן עם טרטר טונה, ספייסי מיונז ואבוקדו, בצל ירוק, ג'ינג'ר, שומשום קלוי ושבבי אצות פריכות (46 שקלים); פטריות בטמפורה עם רוטב טריאקי, בצל ירוק, ג'ינג'ר וסומסום קלוי (28 שקלים) וגם שייקים חדשים ב-15 שקלים בלבד כמו גיישה - חמוציות, מונין קיווי, מחית אפרסק, מחית פסיפלורה, חליטת קופנגן ופירות יער או תפוז סיני- תפוז, נענע, מיץ תפוזים וג'ינג'ר ועוד.

בסניפי רשת קמפאי סטריט ווק ברחבי הארץ, 6288*

אורו, ORO. שלומי ביבס,
כרובית בציזיקי טבעוני/שלומי ביבס

מנות טבעוניות חדשות בבר היין והמעדנייה אורו, ת"א

תפריט טבעוני חדש לבר היין והמעדנייה- אורו שבגן החשמל בתל אביב עם מנות כמו טוסט מקורמל ואגוזים עם גבינת אודם פקאן וגבינת לשם, בצל מקורמל, עלי רוקט ובצל ירוק מוגשים בתוך פוקצ'ה בתנור לבנים (42 שקלים); המבורגר פורטבלה- פטריית פורטבלה ממולאת בגבינת אודם תאנים, טימין וגבינת פנינה מותכת על סלסה ורדה ביתית, אורוגולה, בצל אדום ופרוסת עגבניה בליווי בטטה צלויה(48 שקלים); כרובית צלויה בצזיקי- כרובית צלויה בתנור לבנים על צזיקי קשיו ועגבנייה סחוטה (44 שקלים); ובמתוקים- מוס אגוזי לוז ופיסטוק- אורגניים וללא סוכר או גלוטן (36 שקלים).

אורו, לבונטין 12 תל אביב, 03-7605060

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully