אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סטוץ של קיץ: 5 גלידות זמניות שכדאי לאכול

5.8.2019 / 13:37

חמישה מקומות מציעים חמש פרשנויות שונות למאכל הקיץ האולטימטיבי - הגלידה כמובן, הקאץ': יש לכם זמן רק עד סוף הקיץ לטעום את כולן, ואנחנו במקומכם לא היינו מוותרים על כלום. צאו לדרך חמושים בכפיות

seperator
איקה שוקולד. איקה שוקולד,
גלידת שומשום שחור של איקה/איקה שוקולד

הגלידה של איקה

השוקולטיירית איקה כהן בעלת המותג Ika Chocolate, משיקה ליין גלידה ייחודי במהדורה זמנית למשך חודש אוגוסט בלבד, בשיתוף עם חברת המזון ריסטרטו. בחנות הזמנית יוצגו 6 טעמים של גלידות: ליצ'ו שוקולד מריר ווייטנאמי 64% עם טונקה, פולים ארומטיים שמקורם בדרום אמריקה; שוקולד קרמל 38% ואקריגואה 70%, שוקולד מקקאו שמקורו בחוף השנהב, אקוואדור, וונצואלה; אוריולה- שוקולד לבן 30% עם אגוזי לוז; סורבה תפוז, גזר וג'ינג'ר- מחווה לגלידרייה הצרפתית Une glace a paris; וגם גלידה אפורה עשויה משומשום שחור מקורמל.

הגלידה של איקה תהיה זמינה עד סוף אוגוסט בשוקולטרי, יד חרוצים 11 תל אביב, בימים א'-ה' בשעות 10:00-19:00 וביום ו' ב-10:00-14:00

עוד גלידות ששווה לכם לבדוק:
הגלידה של ליאור קוקה שמשגעת את האינטסגרם
גלידיום- המקום שעושה גלידה לא נורמלית בחיפה

עוד בוואלה! אוכל

ירושלים של סוכר: המקומות הכי מתוקים בבירה

לכתבה המלאה
מתחם יקב תשבי. דני גולן,
סוכריות גלידה יפהפיות/דני גולן

סוכריות גלידה של ולרונה, זכרון יעקב

גלידריית ולרונה במתחם תשבי משיקה פופ-אפ המפגיש בין חומרי הגלם של חברת SOSA לבין השוקולדים וגלידות הפרימיום של ולרונה. בפופ-אפ יצרו קולקציה של סוכריות גלידה במגוון מרקמים וטעמים המשולבים זה בזה ועטופים בשכבות שוקולד שונות. בפנים ובחוץ יצקו מגוון חומרי גלם חדשניים הנותנים אפקט וטעם נוסף: סוכריות קופצות, אבקת שמן זית, קריספי פטל, אבקת אוכמניות, פניני קראנץ', אבקת זהב ועוד. אלו יוגשו על מקל בדיוק כמו סוכריה. בין הסוכריות יש גלידת תות ובננה עם סירופ תות עטוף בשוקולד אינספריישן בטעמי תות, פסיפלורה ושוקולד לבן עם סוכריות קופצות; גלידת שקדים מרציפן ולרונה ומחית שקדים וגלידת ג'יווארה תפוז עם תפוז קרוזיל, עטוף באינספריישן שקדים ושברי מקרונים; גלידת פטל סיגליות וגלידת וניל שוקולד לבן עטוף בגלייז ורוד ופטל סיגליות קריספי; גלידת קוקוס עם פקאן סיני בשמן זית ופסיפלורה עם קראנצים של פסיפלורה ועוד (45 שקלים לסוכריה). פופ-אפ 'לוליפופ' יפעל עד סוף חודש אוגוסט.

במתחם היקב, מתחם תשבי כביש 652, בין זכרון לבנימינה, טלפון 04-6288195, שעות הפעילות א'-ו' 8:00-15:00; ובמסעדת תשבי בזכרון, המייסדים 33 זכרון יעקב, שעות הפעיות בימים א'-ו' 8:00-22:00

בליקמח. שרון שחר,
עוגילידה ללא גלוטן/שרון שחר

עוגילידה גלידה של בליקמח

בליקמח, הפטיסרי ללא גלוטן שממוקם ברמת החייל, מציג חודשיים של עוגילידות, החל מה-12 באוגוסט ועד סוף ספטמבר יוגשו במקום עוגיות במגוון טעמים, שמחבקות גלידת וניל בורבון איכותית, כשמעליהן זילוף של רטבים. העוגילידה התחילה את דרכה בדרום איטליה בשם קסטה סיציליאנה, אבל גם מכונה בפשטות סנדוויץ' גלידה. אורן דגן כפיר ודן דייויס, בני הזוג והקונדיטורים שעומדים מאחורי בליקמח, יביאו את הפרשנות שלהם לקינוח עם עוגיות כמו עוגיית בלונדי עם אגוזי לוז ושוקולד לבן; עוגיית קרמל מלוח עם שוקולד חלב ומלח-ים; עוגיית שוקולד מריר וקקאו הולנדי ועוד. את כל העוגיות ניתן ללוות עם רטבים מענגים כמו שוקולד מריר, קרמל מלוח ופירות יער ותוספות משובחות כמו קוביות בראוניז, מרשמלו וניל ושקדים מקורמלים (29 שקלים) והכל ללא גלוטן כמובן.

בליקמח, הברזל 32, תל אביב, 03-7448666, שעות הפעילות בימים ב'-ג' 8:00-15:00, ד'-ה' 8:00-19:00, ו'-7:00-15:00 ויום א'- סגור

נונונו, NUNUNU. גל זהבי,
לחמניית אלפחורס של גיא גמזו/גל זהבי

הדוכן הזמני של NUNUNU, עזריאלי ת"א

רק עבור עונת הקיץ פתח שף גיא גמזו סניף שני של NUNUNU, לחמניות החלב המוצלחות שלו, בקומה הראשונה של קניון עזריאלי בתל אביב. בחנות הזמנית שלו הוא מגיש גרסה אחת מתוקה- לחמניית אלפחורס שממולאת בקרם מסקרפונה ריבת חלב, עוגיית אלפחורס ושבבי קוקוס קלוי (28 שקלים). ורק נזכיר גם את לחמניית גלידת ה-Oreo של גמזו שמוגשת בחנות הקבועה בהרצל, צרובה בחמאה וממולאת בגלידת עוגיות Oreo, קראמבל Oreo ועוגיית Oreo בקצה הלחמנייה (28 שקלים).

NUNUNU, הרצל 16 תל אביב; קומה ראשונה קניון עזריאלי תל אביב; 03-9453111

מגנום בר. אפיק גבאי,
מגנום בר/אפיק גבאי

המגנום בר בנמל תל אביב

מותג הגלידות מגנום חוזר בפעם העשירית לנמל תל אביב ופותח את המגנום בר תל אביב, שישוב לפעול כמדי קיץ למשך חודש אוגוסט בלבד, עם בר שלגוני מגנום Hand Made על בסיס שמנת, ציפויי שוקולד ותוספות משמחות במיוחד. השנה יוצע במגנום בר תפריט קבוע של 9 שלגונים, המבוססים על מגוון שלגוני מגנום ומגנום דאבל (מגנום בטבילת שוקולד כפולה) בטעמים וניל, קרמל, שוקולד ופיסטוק, יחד עם תוספות מיוחדות כגרידת ליים, טחינה גולמית, תערובת פיצוחים פיקנטית, שערות קדאיף, קרם לימון, שברי בראוניז, קרם נוצ'ולה ועוד, למשל מגנום סנדביץ' - שלגון דאבל קרמל בציפוי שוקולד חלב, מונח בתוך לחמניית חלב מתקתקה בתוכה סירופ קרמל, תלתלי קרמל מלוח, ומעל סירופ שוקולד ושומשום; מגנום קדאיף ליים- שלגון וניל בציפוי שוקולד לבן, עם קרם לימון, שערות קדאיף וגרידת ליים; מגנום פיסטוק מאנצ'יז- שלגון דאבל פיסטוק בציפוי שוקולד מריר, תערובת פיצוחים פיקנטית המכילה פיסטוק, אגוזים, שומשום קלוי ונגיעת צ'ילי, בזיגוג טחינה גולמית ועוד (12-14 שקלים).

מגנום בר, רחבת הדק הצפוני של נמל תל אביב, שעות הפעילות בימים א'-ה' 17:00-23:00, מוצ"ש 21:30 ועד חצות, יפעל עד ה-28 באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully