וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעמדו בתור: הגלידה שמשגעת את רוטשילד

6.1.2019 / 11:00

אם גם אתם עברתם בשבוע האחרון בשדרות רוטשילד, ראיתם תור ארוך משתרך ולא הבנתם על מה המהומה - אז תכירו את "גלידה טובה" - הגלידה האמריקאית הצבעונית והפוטוגנית של ליאור קוקה. 2019 אמנם רק החלה, אבל יש לנו מועמדת רצינית לתואר "המנה הויראלית של השנה"

צילום: עידו שחם, עריכה: אביב אירגז

הקונדיטורית הצעירה ליאור קוקה הספיקה לעשות בשנתיים האחרונות כמה דברים מתוקים, שבוודאי יצא לכם להתקל בהם, אם לא במציאות, אז בוודאי דרך מסך האייפון שלכם. החל מעוגות מספרים יפייפיות שהפכו מאז כבר לטרנד שנמצא בכל מקום, דרך עוגות קרפים צבעוניות המורכבות מארבעים שכבות של קרפ ועד המבורגרים מתוקים שעשויים מפנקייקים. את כל אלה הגישה קוקה בפופ-אפ שפתחה בקניון האופנה TLV, שם השתרך מדי יום, תור לא קטן של העוקבים האדוקים שלה מהאינסטגרם, שאם היה להם מזל הצליחו להגיע לקצה התור לפני שאזלו הקינוחים. לפני הפופ-אפ המדובר, היא עוד הספיקה להתפרסם בתוכנית האפייה בייק אוף, וכל זה כשהיא רק בת 23, כן?

הגלידות של ליאור קוקה. רעות סהר, מערכת וואלה!
הגלידות היפות של ליאור/מערכת וואלה!, רעות סהר

אבל קוקה לא עצרה שם. ההצלחה הגדולה בפופ-אפ, שקצת הבהילה בתחילה אותה ואת משפחתה, ממשיכה לעטוף אותה. בשבוע שעבר היא פתחה דוכן גלידות חדש בשם "גלידה טובה", או בצירוף האשתג #גלידהטובה. הפעם התמקמה קוקה בצנטרום של הפיילה, ברוטשילד פינת הרצל, במקום שמכונה הקיוסק הראשון של תל אביב. גם כאן, מחוץ לחלונות הקיוסק עומדים בתור מד יום, עשרות אנשים שהגיעו מכל הארץ בעקבות הסטוריז המגרים שלה באינסטגרם.

עוד באותו נושא

2018 הוויראלית: איזה מנות השתלטו לנו על הפיד?

לכתבה המלאה
הגלידות של ליאור קוקה. רעות סהר, מערכת וואלה!
רוטב מסטיק מצוין/מערכת וואלה!, רעות סהר

מה מושך כל כך הרבה אנשים לדוכן הקטן הזה? הלהיט החדש שהגתה קוקה מבוסס על גלידה אמריקאית בגביע וופל שחור, את הגלידה, שמגיעה בטעמים מתחלפים ואפילו לפעמים בצבע אפור יפהפה, קוקה מניחה בצלחת עם מגוון רטבים ותוספות פוטוגניים. במכונות הגלידה תמצאו גלידה רכה וקטיפתית בטעמים וניל או שוקולד, ועל פי התפריט תוכלו לקבל אותם בליווי קרמבל הדרים ורוטב לימון, שברי אוראו ורוטב שוקולד, פופקורן מתוק ורוטב קרמל, מרשמלו ורוטב מסטיק, אגוזי לוז ורוטב אגוזים (28 שקלים). את הגלידות אפשר לקבל גם בכוס עם תוספות כמו קוקוס קלוי ופיסטוק, קרמבל חמאה ושברי נשיקות מרנג, דקואז' אגוזים, פקאן סיני ואגוזי לוז ועוד (34 שקלים).

הגלידות של ליאור קוקה. רעות סהר, מערכת וואלה!
ויש גם קרפים מגוגלים/מערכת וואלה!, רעות סהר

להשלמת החוויה בדוכן של קוקה תמצאו גם מילקשייקים, גזוז בטעמים, בכל זאת זה הקיוסק הראשון בתל אביב, וגם משקאות אספרסו ושוקו חם. החורף, ואפילו הקור והגשם, לא עוצרים את עשרות האנשים שמגיעים למקום, מראים צילומי מסך של הדבר שלשמו באו, מצטלמים עם ליאור ומרעיפים עליה אהבה, ואנחנו בהחלט יכולים להבין אותם.

גלידה טובה, רוטשילד 8 תל אביב, שעות הפעילות בימים א'-ש' בשעות 8:00-00:00, ובהמשך גם בשעות הקטנות של הלילה.

הגלידות של ליאור קוקה. רעות סהר, מערכת וואלה!
קרמבל הדרים ורוטב לימון/מערכת וואלה!, רעות סהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully