אוזני המן ג'ייקובס. בר אופק,
אוזני המן ג'ייקובס/בר אופק

אוזני ההמן הטובות ביותר

חג פורים בפתח, והתכנסו כדי להכריע בסוגיה שמטרידה את כולם - איפה נמצאות אוזני ההמן הטעימות ביותר לפורים 2020, נמצאו 10 כאלה, הנה הן לפניכן

נכון, אין להן את ההייפ של הסופגניות, או אפילו את הקלאס של עוגות הגבינה, אבל פורים כאן - ואיתו גם אוזני ההמן. אנחנו כבר לא מעט זמן טוענים, שאולי יצא להן שם רע, אבל אוזני ההמן של השנים האחרונות עברו שדרוג די רציני. הן פריכות, הן נימוחות, המילויים שלהן נהדרים ומקוריים, אולי לא כולן - אבל בשביל זה אנחנו כאן. טעמנו עשרות אוזני המן כדי להכריע בסוגיה - איפה נמצאות האוזניים הטובות ביותר? הנה 10 הפייבוריטיות שלנו. חג שמח!

עריכה: נועה לוי

רולדין

רולדין כהרגלם הפציצו עם קולקציה רחבה ומאוד מרשימה. המראה ייחודי, הטעמים מקוריים, והטעם לא מאכזב. הבצק שלהן עשוי משקדים, מה שנותן לאוזניים טעם של עוגיות שקדים נהדרות, ומרקם מעולה, אחד הבצקים הכי טובים שנתקלנו בהם באוזני המן. המילויים עצמם מאוד נדיבים. הצטיינו גם הטעמים הקלאסיים יותר כמו פרג ושוקולד וגם המיוחדים יותר כמו מרציפן פטל, מי ורדים ומרמלדת פירות יער ופרלינה שוקולד.

מחיר: 12 שקלים ל-100 גרם.

להשיג בסניפי רולדין

ביסקוטי

אוזני המן ביסקוטי. בועז לביא,
אוזני המן קפוצ'ינו של ביסקוטי/בועז לביא

ביסקוטי

קונדיטוריית ביסקוטי הצטיינה גם היא במיוחד השנה, עם בצק חמאתי נהדר ויוצא דופן, הוא דווקא היה עבה יותר מאוזני המן אחרות שטעמנו, אבל מוצלח מאוד, והמילויים כיפים ומקוריים. בלטו לטובה מילוי קפוצ'ינו עם חתיכות קטנות של פולי קפה - מילוי משגע, וגם החלבה-פקאן הצטיין.

מחיר: 38 שקלים למארז.

לצד האזניים, ימכרו בביסקוטי עוגות מיוחדות לחג: פלאן פרג (108 שקלים), גאלט פרג מסקרפונה (108 שקלים), עוגת פיננסייר פרג וטראפלס (56 שקלים).

את המוצרים ניתן לרכוש בחנויות ביסקוטי: הירקון 67 א.ת. בני ברק; העצמאות 104 נווה עוז, פתח-תקווה או בהזמנה טלפונית לכל חלקי הארץ 03-5704015/8

we like you too - נורדיניו

נורדיניו. עידו מלר,
אוזני המן של נורדיניו/עידו מלר

we like you too - נורדיניו

אוזני ההמן של נורדיניו היו נהדרות, כל אחד מהטעמים. המרציפן-תפוז היה מעולה, והפיסטוק גם. המילויים לא מתוקים מאוד, וגם הבצק לא, כך שיוצאת אוזן המן מאוד מעודנת בעיקר לאנשים שלא אוהבים מתוק מדי.

מחיר: מארזים של 12 יחידות ב-36 שקלים (מיקס או לפי סוגים).

מארזי אוזני ההמן יימכרו בנורדיניו - נחלת בנימין 27, קפה הבימה הבוטקה בשדרות בן ציון, הקפה בבן גוריון הבוטקה בשדרות בן גוריון פינת דיזנגוף.

קונדיטוריית ג'ייקובס

אוזני המן ג'ייקובס. בר אופק,
קולקציית אוזני המן ממתקים של ג'ייקובס/בר אופק

קונדיטוריית ג'ייקובס

ג'ייקובס השיקו קולקציית פורים בהשראת ממתקים אמריקאיים, אשר מגיעות בשני גדלים - גודל XL (שהצליח להלחיץ את חלקנו), לצד אוזני המן קטנות. בקולקציה אוזני המן OREO, בראוניז ואם אנד אם, רפאלו, סמורס במלית שוקולד ומרשמלו שרוף, רד ולווט, ואוזן מבצק קקאו במילוי פאדג' בראוניז, חמאת בוטנים ושברי פרעצל. במבחן התוצאה מדובר בביצוע נהדר, הן כיפיות, מגניבות ומקוריות. האוזן היחידה מהקולקציה שקצת ביאסה אותנו הייתה הרד וולווט. בלטו במיוחד לטובה: סמור'ס ובראוני - חמאת בוטנים. הגרסה הגדולה אגב הייתה הרבה יותר כיפית ומוצלחת מהקטנה.

מחיר: 44 שקלים למארז (15 יח') | 14 שקלים לאוזן המן אישית.

להשיג במאפיות הבוטיק ג'ייקובס - איתן 1, קריית אונו 03-5511333 ; החרושת 19, רמת השרון 03-5491000

לחמים

אוזני המן לחמים. דניאל לילה,
אוזני המן של לחמים/דניאל לילה

לחמים

לחמים מציעים קולקציה מתוקה, לצד כמה אוזניים מלוחות (שתכלס יותר מזכירות בורקס, וזה לא דבר רע). התמקדנו בגזרת המתוקות - והן פשוט נפלאות. בצק נהדר, פריך, מתוק במידה הנכונה, עם מילויים טעימים ואיכותיים. מנצחת בגדול כמו כל שנה היא אוזן המן מרציפן שלהם, שנקראת כובע נפוליאון - ובה משובץ כדור מרציפן Lubeka. פשוט מושלמת.

מחיר: 5.5 שקלים ליחידה.

להשיג בסניפי לחמים: החשמונאים 103; אבן גבירול 125; קניון עזריאלי- קומה 1; נמל תל אביב שוק האיכרים; ברודצקי 15 רמת אביב, אוסישקין 23, רמת השרון.

בייקרי

בייקרי. עידית בן אוליאל,
אוזני המן של הבייקרי/עידית בן אוליאל

בייקרי

בייקרי מבית R2M שוב עושים את העבודה ועושים אותה טוב מאוד. שלוש אופציות של מילויים יש כאן: שוקולד, אגוזים ופרג. אוזן פריכה, בצק מעולה, לא מתוק מדי, מילויים מפנקים ונדיבים. אוזניים שילדים ומבוגרים אוהבים פה אחד.

מחיר: 38 שקלים לאריזה של 250 גרם.

להשיג בסניפי הבייקרי: יד חרוצים 15 תל אביב; אבן גבירול 72 תל אביב; יהודה הלוי 79-81 תל אביב; וייצמן 67 תל אביב; דיזנגוף 260 תל אביב

קונדיטוריית שמו

אוזני המן מיקי שמו. דניאל לילה,
אוזני המן של מיקי שמו/דניאל לילה

קונדיטוריית שמו

קולקציית אוזני המן שמרים של מיקי שמו מוצלחת למי שרוצה ללכת עם ולהרגיש בלי. זאת לא באמת אוזן המן, זאת עוגת שמרים מוצלחת (מאוד מאוד) בצורת משולש. מה שכן, מילוי הפרג פשוט עובד מעולה בבצק הזה, הוא מתוק, הוא כיפי ועושה תחושה של עוגת פרג של סבתא, בקטע טוב, יש גם מילוי ריקוטה צימוקים . האוזניים הקלאסיות קצת סבלו מיותר מדי אבקת סוכר, אבל בניכוי האבקה, המרציפן-דובדבן היו פשוט מעולות.

מחיר: אזני המן מבצק שמרים - 5 שקלים ליחידה, קלאסיות - 39 שקלים לקופסא של 350 גרם.

להשיג בסניפי קונדיטוריית שמו

דלאל הקונדיטוריה

דלאל. יהונתן בן חיים,
אוזני המן של דלאל/יהונתן בן חיים

דלאל הקונדיטוריה

דלאל עשו גם הם קולקצייה די טובה. האהובה עלינו הייתה אוזן פיסטוק-אמרנה, אוזן מעודנת ופריכה ובין האוזניים היותר טובות שאפשר למצוא בחג הזה.

מחיר: 4 שקלים לבודדת, 44 שקלים למארז של 14.

להשיג בדלאל הקונדיטוריה ובקפה דלאל

MIMI

אוזני המן מימי. בועז לביא,
אוזני המן שוקולד של מימי/בועז לביא

מימי

אוזני ההמן של MIMI עשויות מבצק פריך נימוח במיוחד, על בסיס שמנת מתוקה, הן מגיעות בשני מילויים קלאסיים: פרג ושוקולד השחר. מדובר בביצוע נהדר לאוזניים קלאסיות וכיפיות, מושלמות עם הקפה. יש גם אופציה ללא גלוטן.

מחיר: 37 שקלים למארז (39 ללא גלוטן), 6 שקלים ליחידה (7 שקלים ללא גלוטן)

להשיג בסניפי מימי: ז'בוטינסקי 2, הוד השרון; המוביל 3, כפר סבא; אריק אינשטיין 3, הרצליה, 09-9662239

דרימרי

אוזני המן דרימרי. תום לוינקוף זכאי,
אוזני המן של דרימרי/תום לוינקוף זכאי

דרימרי

גם אזני ההמן של קונדיטוריית דרימרי היו מצוינות, הבצק פריך ואינו מתפורר, הוא יחסית עבה אבל כמות המילוי הנדיבה מתאזנת איתו. המילויים מקוריים ונפלאים, בלטו ביניהם מילוי המרציפן האיכותי, ריקוטה ואמרנה, חלווה ופיסטוק. גם הקלאסיות במילוי פרג היו טובות.

מחיר: 20 שקלים ל-5 יחידות; 38 שקלים לקופסא של 250 גרם.

דרימרי, הסיבים 49 פתח תקווה, 03-9503330

ציון לטובה: בליקמח

אם נודה על האמת, אוזני ההמן של הבלונז'רי בליקמח, לא עמדו בשורה אחת עם יתר אוזני ההמן שהצטיינו. לטעמנו, האוזניים ללא הקמח, לא היו מספיק פריכות בהשוואה ליתר. עם זאת, נציין כי מילוי השוקולד היה נהדר, ולמי שנאלץ להימנע מגלוטן מדובר ביופי של אופציה.

מחיר: 32 שקלים ל-150 גרם.

בליקמח, רחוב הברזל 32, תל אביב, 03-7448666

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully