ביסקוטי. בועז לביא,
ביסקוטי/בועז לביא

עוגות החג הטובות ביותר

לא משנה באיזו מתכונת זה יקרה - ארוחת חג תהיה השנה, ולהביא עוגה קנויה, זאת כבר לא מילה גסה, בעיקר כשיש אלטרנטיבות כה שוות ומגוונות. טעמנו, דירגנו וחזרנו עם תוצאות האמת

עוגות הדבש כבר מזמן ניערו מעצמן את הסטיגמה של עוגות חנק יבשושיות. בשנים האחרונות מציעות מיטב הקונדיטוריות לא מעט אופציות, שכל אחד יכול למצוא את עצמו אוכל בהנאה רבה, גם מי שמתעקש ש"הוא בכלל לא חובב עוגות דבש". למי שרוצה בכל זאת לתת כבוד לקלאסיקה, ומעדיף לוותר על עוגות הקרם למיניהן, מצאנו כמה עוגות דבש קלאסיות שמלמדות שככה עושים את זה נכון, ונותנות את הכבוד הראוי לעוגת החג. למי שבכל זאת לא מסוגל, תמיד אפשר לרמות עם עוגת תפוחים, מצאנו גם כמה כאלה לא רעות בכלל. והשתחלה לפה אפילו עוגת מוס שוקולד אחת, אבל יש לה סיבה טובה. יאללה, תשפ"א, תהיי טובה אלינו.

דלאל. ICONZ BY MEDIO,
האנימון של דלאל/ICONZ BY MEDIO

האנימון, דלאל

בכל שנה עוגת הדבש הקלאסית של דלאל, בשילוב נהדר של בירה שחורה, היא אחת מעוגות הדבש הבחושות האהובות עלינו. גם השנה היא כאן, והיא נהדרת כתמיד, אבל הפעם הייתה אחת אחרת שגנבה לה את ההצגה. עוגת ההאנימון של דלאל (76 שקלים), כשמה כן היא, ירח דבש בפה. עוגה פשוט מושלמת. עוגת שכבות על שכבות של פיננסייר אגוזי שביניהן שפע של קרם מסקרפונה מתובל בדבש, מצופה בקרם אנגלייז וקראנצ'י שקדים.

מצד אחד גם מי שאינו חובב דבש קלאסי יוכל להנות ממנה, מצד שני, היא לא נעדרת קשר לראש השנה, זאת בזכות מילוי המסקרפונה דבש הנהדר והעדין. הוא משתלב עם הבצק הרך בצורה נפלאה, מרטיב אותו בדיוק במידה הנכונה. מראה השכבות כה יפה, ולמרות החשש, הא נותרת יפה גם אחרי החיתוך ונחתכת בקלות. היא עדינה וקרמית ותהיה קינוח נהדר בארוחת ראש השנה, כזאת שבא ממנה עוד ועוד, כאילו לא תקעתם עכשיו ארוחה שלמה. ואם אתם כבר בדלאל, אל תוותרו גם על עוגת הדבש הקלאסית, ביצוע מושלם .

דלאל הקונדיטוריה, כל ישראל חברים 7 נווה צדק, 03-510-9292 או בקפה דלאל, ז'בוטינסקי 108 ת"א, 03-6960011

ביסקוטי. בועז לביא,
ברולה דבש של ביסקוטי/בועז לביא

ברולה דבש, ביסקוטי

ביסקוטי כרגיל מציעים קולקציה בלתי נגמרת, טעימה ומרשימה. הפייבוריטית שלנו מתוכה הייתה פאי ברולה דבש (74 שקלים) - פאי במילוי קרם ברולה דבש במליחות מעודנת. העוגה מתוקה במידה אבל עם משחק מליחות נעים, יציבה ונחתכת בקלות, אינה מתפוררת, הטעמים שלה נפלאים והמרקם מושלם, ממש חוויה חדשה של עוגת דבש. היא אמנם משתייכת לז'אנר הדבש, אבל דור 3, טעמי דבש עדינים ולא חזקים, מרקם של קרם ברולה מאוד יציב וסמיך, בצק פריך ונפלא, עוגה יפהפייה שגם מי שלא חובב דבש יוכל להתחבר.

אם אתם כבר שם, אל תוותרו גם על עוגת דבש-ריקוטה (46 שקלים לאינגליש קייק). עוגת דבש קלאסית בחושה שעשויה כהלכה, רכה, אוורירית ולחה עם טעמי דבש טובים, שקיבלה את השדרוג שהכי מתאים לה - גבינת ריקוטה על גבי העוגה. שילוב מעודן ונעים עם הדבש. עוגת דבש קלאסית עם טוויסט נפלא. מתאימה במיוחד לבוקר שאחרי ולצד הקפה, אבל יכולה גם לבצע את תפקידה נאמנה כקינוח בארוחת החג.

ניתן לרכוש בחנויות ביסקוטי, הירקון 67 א.ת. בני ברק; העצמאות 104 נווה עוז, פתח תקווה, 03-5704015/8. משלוחים לכל הארץ

גרקו. גל קלדרון,
עוגת הדבש של גרקו/גל קלדרון

טארט דבש ופולן דבורים, גרקו

גרקו דלי, המעדנייה מבית גרקו, הוציאה גם היא קולקציה לכבוד החג, ואנחנו התאהבנו בטארט דבש ופולן דבורים (118 שקלים), עוגת דבש מיוחדת ושונה, שלא רק חובבי עוגות הדבש הקלאסיים ימצאו את עצמם מתחברים אליה. מדובר בעוגת פאי עם בסיס של בצק פריך חמאתי ומין קרם דבש קרמלי אבל יציב כשמעל מפוזרים גרגרי פולן שמעניקים לכל ביס בת טעם יוצאת דופן של דבש. העוגה אמנם די סטנדרטית למראה, אבל היא מסתירה מרקם מושלם וטעם יוצא דופן. עוגה מקורית, שמתאימה מאוד לאירוח, יכולה להתאים גם לקפה של הבוקר אבל מושלמת כדי לסגור את ארוחת החג. אין ספק שהיא תבלוט בשולחן החג.

גרקו דלי, צבי גרינברג 25 אזורי חן תל אביב, אבא אבן 9, הרצליה, 03-670-3626. יש להזמין שלושה ימים מראש, ניתן להגיע ולאסוף במקום או לבצע שליחות עד הבית באזור המרכז ישירות מהאתר

לחם יין. יח"צ,
עקיצת הדבורה של לחם יין/יח"צ

עקיצת הדבורה, לחם יין

מה זה נימוח מבפנים, קשה מבחוץ וקראנצ'י כשנותנים בו ביס? עוגת עקיצת הדבורה של לחם יין (119 שקלים). חיבור של בצק הבריוש שמולא בקרם פטיסייר דבש וצופה בשקדים מקורמלים מלמעלה. זה אולי נשמע כמו שילוב מתוק להחריד אבל איך שהוא, טעמה של העוגה מעודן ואפילו לא מחייב כוס אספרסו (או קפה שחור חזק) שיאזן את כל הסוכר. הבצק עשוי בדיוק בדיוק במידה הנכונה עבור הקרם. גם הדודה הרחוקה, הסבתא הלא מרוצה או הנכדים יתפעלו ממראה העוגה המהודר (עם "כתר השקדים" שלה), שמתאים כסיום נעים לארוחה בערב החג.

להשיג בלחם יין, דרך החורש 4 יהוד, 03-6321793

פחזניות מסקרפונה דבש של בבקה. אנטולי מיכאלו,
הפחזניות של בבקה/אנטולי מיכאלו

פחזניות מסקרפונה דבש, בבקה

המאפייה הצעירה מצפון ת"א, בבקה ביקרי, הוציאה קולקציה די מקורית ומאוד מתוקה לראש השנה, עם עוגות כמו בראוניז ברולה דבש או קראק פאי תפוחים. אבל לבנו וקיבתנו הלכו הפעם עם הפחזניות במילוי נהדר של מסקרפנה דבש (6 שקלים ליחידה). מדובר בקינוח שהוא יציאה פשוט מעולה לערב החג. טעם הדבש משתלב עם המסקרפונה בעדינות ראויה לציון, הבצק לא אגרסיבי, ותמיד יש מקום לאחת כזאת (טוב נו, שתיים) בסיומה של ארוחה. למי שאין כוח לתהעסק עם חיתוכים ועניינים, זה פיתרון נהדר, בעיקר בעידן הקורונה. איש איש ופחזנייתו.

להשיג בבבקה בייקרי, משה סנה 21, תל אביב, או בקניון דרורים, בני דרור (במתחם החיצוני, סמוך לכניסת הקניון הראשית), 03-6418088

עוגות דובוש בייקרי. עידית בן עוליאל,
ריז'יק של הבייקרי, נעדרה מהטעימה אבל לנצח בלבנו/עידית בן עוליאל

מוס פרלינה, בייקרי R2M

השתדלנו לא להכניס לסקירה עוגות שלא ממש מצאנו את החיבור בינן לבין ראש השנה, אך נחרוג מזה לטובת עוגת המוס פרילינה של הבייקרי (96 שקלים), מהסיבה הפשוטה שהיא הצליחה להדהים אותנו בכך שמדובר בעוגה טבעונית. מה שהופך אותה חוץ מידידותית לטבעונים גם לפרווה, ופשוט לא היינו עולים על זה. העוגה מורכבת ממוס פרלינה, קרם שוקולד קפה ופיננסייר וניל, מצופים גנאש שוקולד עם תחתית קראנץ פצפוצים. טעמי השוקולד נהדרים ואיכותיים, מרקם מוסי נהדר. עוגה מרשימה, קינוח חגיגי לסיום הארוחה, אז למי שמקבל צמרמורת מהמחשבה על דבש - יש פיתרון.

הבייקרי גם מציעים בבקה שמרים תפוחים, עוגה מעולה מסוגה, אבל מתאימה יותר לקפה של היום שאחרי. ולא טעמנו הפעם, אבל אי אפשר בלי להזכיר את עוגת הריז'יק הנהדרת (69 שקלים), שכבות של טורט דובשניות, קצפת ושמנת חמוצה, היא נמכרת שם גם השנה והיא האהובה עלינו בכל הזמנים.

להשיג בכל סניפי הבייקרי או באתר

מיקי שמו. דניאל לילה,
דולצ'ה מוס דבש/דניאל לילה

דולצ'ה מוס דבש, מיקי שמו

קולקציית העוגות של מיקי שמו הייתה בין הבולטות לטובה. עוגת דולצ'ה מוס דבש (69 שקלים לפס), היא קינוח נהדר להביא למארחים בראש השנה. מדובר בשני רולים של מוס דבש על תחתית שוקולד ואגוזים בשילוב של שוקולד "ולרונה". מוס זה קינוח שתמיד מנצח, השילוב של הדבש עדין ומידתי, ותחתית השוקולד-אגוזים ממכרת ונותנת קונטרה נהדרת. אי אפשר להגיד שמדובר בעוגה קלילה, וחתיכה קטנה ממנה בהחלט תספיק בסופה של ארוחה כבדה, אבל היא בהחלט מרשימה.

אנחנו חייבים לציין לטובה גם את עוגת הדבש הקלאסית של שמו (42 שקלים). ככה בדיוק עושים את זה. מתוקה בדיוק במידה הנכונה, אוורירית, עם דבש איכותי. חגיגגה לאוהבי עוגות הדבש.

להשיג ברשת קונדיטוריית שמו

בוטיק סנטרל. טל סיון ציפורין,
העוגות של בוטיק סנטרל/טל סיון ציפורין

עוגת דבש ויסקי קפה, בוטיק סנטרל

מהקולקציה היפה של בוטיק סנטרל, שכוללת גם קינוחי קפסולה (ברוח התקופה) בכלי זכוכית אישיים, בחרנו דווקא בעוגת הדבש ויסקי קפה (46 שקלים). במבט ראשון, נדמה שמדובר בעוד עוגה בחושה ומשעממת לחובבי המתוק בחג, שכבר ראו מגש שכזה בעבר - אבל משהו בשילוב של הדבש האורגני עם הוויסקי ופולי הקפה, שכולל עיטור שוקולד לבן בדוגמת חלת דבש, הופך את טעמה של העוגה למעודן יותר, את המרקם לנימוח יותר, את הביס לאוורירי בהחלט ואת התוצאה הכוללת לאחת מעוגות הדבש הכי פשוטות אבל בו בעת מתוחכמות שאפשר לדגום בחג. וגם ביום שאחרי. ובזה שאחריו, אם בכלל נשאר מה לאכול ממנה, לצד הקפה או התה.

להשיג ברשת בוטיק סנטרל

ג'ייקובס. בר אופק,
הקולקציה של ג'ייקובס/בר אופק

בכוורת של ג'ייקובס, קונדיטוריית ג'ייקובס

מתוך קולקציית החג של קונדיטוריית ג'ייקובס אהבנו במיוחד את "בכוורת של ג'ייקובס" - פיננסייר לוז, תפוחים מקורמלים, גנאש דולצ'ה מוקצף בציפוי שוקולד גולד (89 שקלים לקוטר 20). מדובר בעוגת הדגל החגיגית של המאפייה, שעוברת את מבחן הרושם הראשוני בקלות. היא עגולה, גבוהה מספיק בשביל לעורר ציפיות ועטופה במעין כיפה שוקולדית בהירה, שמתכתבת מצוין עם גווני הדבש המוכרים. בפנים מחכות לא פחות מ-4 שכבות מובחנות - בצק פיננסייר מעט דחוס כבסיס, שכבה יפה, עשירה ומסורתית של תפוחים, גנאש מוקצף אוורירי ורך וגם הכיפה האמורה, שסוגרת ביס די מושחת. היא תבוא טוב כמתנה למארחי ארוחת החג, תשב יפה ככוכבת דבשית של ראש השנה ותעבור בהצלחה אפילו מבחן קשוח למדי של סועדים שלא מתחברים לז'אנר עוגות הדבש הקלאסיות, כולל ילדים עם בלוטות טעם מאתגרות. בקיצור, קינוח ראוי בחג שלא מספק הרבה כאלה.

להשיג במאפיות ג'ייקובס, רח' איתן 1, קריית אונו 03-5511333, החרושת 19, רמת השרון 03-5491000

עוגת גזר תפוחים וקרם שמנת של נורדיניו. חיים דוד,
עוגת גזר תפוחים בנורדיניו/חיים דוד

עוגת גזר תפוחים, נורדיניו

בנורדיניו השיקו לכבוד החג קולקצייה של כמה עוגות. אחת מהן היא עוגת גזר תפוחים (45 שקלים לקוטר 18), מבוססת על עוגת הגזר המפורסמת של נורדיניו אבל בגרסה מיוחדת לחג בשילוב תפוחים. אחת מעוגות הגזר הטובות בז'אנר, גזר שמגורד גס, עוגה לחה ורכה שעובדת מצוין גם בגרסה החדשה עם קוביות תפוחים שמנמנות שמציצות בדפנות העוגה, תוספת נהדרת ויופי של שילוב בין הגזר לתפוחים. כמובן שהסיומת של קרם גבינת השמנת והקראמבל בהחלט מוסיף לכל החגיגה. מראה חגיגי ומרשים בזכות קרם גבינת שמנת מעליה ועם קראמבל מדהים בטעמי חמאה וקינמון. מתאימה מאוד לאירוח, חגיגית ומספיק מרשימה כקינוח לארוחת החג, וכדאי לכם לקוות שישאר ממנה גם לקפה של הבוקר למחרת.

אם אתם כבר שם, בנורדיניו גם מציעים עוגת ברטון באסקית - בצק פריך עשיר בחמאה, פראנג'יפן, קלבדוס ותפוחים (69 שקלים לקוטר 18). עוגה במרקם משגע, רכה ולחה אבל יציבה ואינה מתפרקת, טעם התפוחים מעודן ומשתלב מצוין בטעמי חמאה והמתיקות מעודנת מאוד, זו אינה עוגה מתוקה מדי. מתאימה במיוחד לחובבי עוגות תפוחים, סוף סוף עוגת תפוחים בלי קינמון שמשתלט על הטעם. מראה קלאסי ומרשים ומתאימה מאוד לאירוח.

להשיג בנורדינוי רחוב נחלת בנימין 27, תל אביב, הזמנות בטלפון 050-3388833. ניתן לבצע הזמנה מוקדמת של העוגות ולהגיע לאסוף ב-16-18 בספטמבר

עוגת כתר תפוחים נונו. דניאל לילה,
עוגת כתר תפוחים של נונו/דניאל לילה

כתר תפוחים, מימי

מתוך קולקציית העוגות המרשימה של קונדיטוריית מימי, מבית נונו, חיבבנו במיוחד את עוגת הכתר תפוחים. עוגה חגיגית ומרשימה, שמתאימה מאוד לחובבי עוגות התפוחים, אבל גם נכנסת לקטגורייה של עוגות קרם. מורכבת ממרנג שקדים צרפתי, אוורירית וקלילה, עמוסה בכל מיני מרקמים, החל מזה של הדקואז' הרך אך הנגיס, התפוחים המקורמלים המעודנים, עבור בקרם פטיסייר הוונילי המצוין, ועד השקדים המקורמלים שנותנים פריכות. עוגת תפוחים בסגנון צרפת,י אלגנטית מרשימה ויוקרתית, קינוח מושלם לאחרי ארוחת החג.

ראויה לציון גם בבקת התפוחים של מימי. עוגת תפוחים מובהקת עם נגיעות דבש. עוגת שושנים יפה בתבנית קוגלהוף שמתאימה מאוד לאירוח. היא רכה ולחה, אפשר לחתוך אבל גם כיף לבצוע בלי חשבון. הבצק מקפל בתוכו בנדיבות תפוחים בדבש וקינמון, אין ביס בלי תפוחים, והכל לח ומתקתק ונעים בפה. עוגת שושנים מצוינת ומרשימה.

להשיג במימי: רמת אביב -רח' רב אשי 16, הרצליה - אריק איינשטיין 3, הוד השרון- ז'בוטינסקי 2,
כפר סבא- המוביל 3, 09-8353600, או באתר

עוגת דבש מכולת האחים. גל קלדרון,
עוגת טופי מג'הול של האחים/גל קלדרון

עוגת טופי מג'הול, מכולת האחים

מיזם הקורונה המתמשך של האחים אסף ויותם דוקטור הנחית שני קינוחים מתוקים על שולחן החג שלנו. עוגת טופי ותמרי מג'הול (29.90 שקלים למרובע בינוני בגודלו), הזכורה לטובה מ"דוק", מספקת סיומת עסיסית, מקומית ועשירה לארוחה במסעדה, עם תוך נימוח וכמעט חמאתי, וציפוי קרמלי-אלכוהולי מתוחכם יחסית לז'אנר. מה שכן, קשה לראות אותה באמת מככבת בארוחות המשפחתיות, שמאופיינות בפומפוזיות ובצורך להרשים. עם זאת, דווקא ביום שאחרי ארוחות החג, העוגה תהפוך לאחת האופציות השפויות והנכונות ביותר - ליד הקפה של הבוקר, בארוחת הצהריים שלמחרת, או אפילו סתם כפינוק של ארבע אחר הצהריים.

אם אתם כבר שם, המכולת של האחים מציעה גם גירסה משלה לדובשניות המיתולוגיות - עוגיות דבש פריכות תוצרת בית, בציפוי אבקת סוכר ולוונדר (32.90 למארז של 300 גרם). התוצאה חמודה, מתקתקה ומעודנת יחסית, והתבלינים בהחלט נותנים קיק לנוסטלגיית האייטיז.

הזמנות באתר

רולדין מרנג אספרסו. רונן מנגן,
מרנג אספרסו נוגט של רולדין/רונן מנגן

מרנג אספרסו נוגט, רולדין

קוני העוגות לחג מתחלקים לשתי קבוצות, אלה שמחפשים את העוגה שתרגיש הכי "ביתית" ואלה שדווקא אוהבים את הז'אנר הקונדיטורי. העוגות של רולדין בהחלט מתאימות לקבוצה השנייה. העוגות של רולדין עשירות בטעמים, במרקמים, עם מראה מאוד מרשים, אבל גם מאוד מתוקות, קצת כבדות, ומה לעשות קצת יותר תעשיתיות.

טעמנו טארט טאטן - עוגת דבש הפוכה עם שכבת תפוחים, קרמל ואגוזי מלך (49 שקלים לפס). שהייתה מעט כבדה, חסרה בה הרעננות המתבקשת. טעם הדבש מאוד דומיננטי, ובזכות שכבת התפוחים היא מסמנת וי גם על המצווה הזאת. היא קצת נדבקת לשיניים ולא בטוח שתתחבב על ילדים.

אם בא לכם ללכת על יותר בטוח טעמנו גם מרנג אספרסו נוגט (139 שקלים לקוטר 18). עוגה המורכבת מפיננסייר שקדים, מוס נוגט שוקולד, מרנג קפה ופרלינה. היא אמנם פחות נאמנה לסממני החג, אך עם זאת, עושה את העבודה כקינוח מתוק ומרשים בסופה של ארוחה.

ברולדין גם השיקו ממש עכשיו אתר חדש להזמנות אונליין, וכמובן שחוץ משתי אלה, תמצאו שם עוד מבחר עצום של עוגות - מוס, פרווה, שמרים או בחושות, וכל מה שיישאר לכם זה באמת רק לבחור.

להשיג בסניפי הרשת ובאתר רולדין

עוגת דבש תפוזים של מתוקה. רותם דרוב,
עוגת דבש תפוזים של מתוקה/רותם דרוב

עוגת דבש עם קרם תפוזים, מתוקה

במתוקה יש קולקציה של מארזי שי, מגשי אירוח להרמת כוסית וכן עוגות שלמות מתאימות לאירוח. מתוכן דגמנו את עוגת הדבש עם קרם תפוזים (44 שקלים). ובכן, זאת לגמרי עוגת דבש, אי אפשר לפספס את זה, אבל היא הרבה יותר אוורירית מעוגת דבש רגילה. העובדה שהיא על בסיס חמאה מאוד מורגשת כי העוגה רכה ועשירה, ולא מרגישה כמו עוגה בחושה רגילה. קרם התפוזים מעל משדרג את העוגה ונותן לה טוויסט ייחודי, הוא קצת מריר וקצת חמוץ, ושובר את המתיקות הרגילה של עוגת דבש. לא רק חובבי דבש יאהבו, אבל בהחלט צריך לאהוב תפוזים. שילוב של התבנית העגולה והקרם למעלה נותנים תחושה של עוגה מפנקת במיוחד, שכל מי שראה את כל העוגות רצה לטעום מזו ראשונה. מתאימה כקינוח לארוחת ראש השנה, אך כזה שקצת פחות יתחבב על הקהל הצעיר.

ניתן לרכוש בחנויות הקונדיטוריה התל אביביות, בקניון גבעתיים וכן בחנות האינטרנטית, דרכה ניתן להזמין משלוחים לכל הארץ

ללה. שרית גופן,
עוגת קרבלסקי של לילי בן שלום/שרית גופן

עוגת קרבלסקי, ללה

בית האוכל הגיאורגי ללה, של השפית לילי בן שלום, יצא גם הוא עם קולקציה מיוחד לראש השנה.
בולטת במיוחד בקולקציה עוגת קרבלסקי ( ל-6 אנשים קוטר 14- 84 שקלים ל-10 אנשים קוטר 26- 195 שקלים)ץ מדובר ב-5 שכבות של עוגת דבש, ציפורן, קינמון ואגוזים וביניהן קרם וניל מבושל מצופה בפירורי דבש ואגוזים. יש בעוגה מעט טעמי דבש, אבל היא לא עוגת דבש מובהקת, זו עוגה עם תבלון עדין של ציפורן וקינמון חובבי הדבש אולי לא ימצאו בה את מה שהם מחפשים. עוגה קצת יבשה, הטעמים שלה מעודנים אבל אולי אפילו מעדנים מדי, קרם הווניל שבה הוא החלק הכי טעים אבל יש ממנו ממש מעט. עוגה ביתית מעודנת אבל מעט יבשה.

להשיג ב"ללה" - חבשוש 42, שוק הכרמל ת"א, טלפון להזמנות: 050-4277772

דונאטס של TLV Donuts. מנש כהן,
מהדורת החג של TLV DONUTS/מנש כהן

דונאטס ראש השנה, TLV DONUTS

המיזם הביתי החדש יחסית של אוליביה רוז כבר עלה על הרדאר שלנו לפני כמה שבועות, אבל תפריט ספטמבר - והדגש שהוא שם על ראש השנה - גרמו לנו קצת לשוב ולהיזכר בו. כוכבי החג של TLV DONUTS הם "אפל פאי", דונאט במילוי תפוחים מקורמלים ורוטב קרמל, גלייז וקראמבל שקדים, וכן "האני האני", דונאט גלייז דבש ו-Honeycomb בעבודת יד. ההגשה מפתה, מבריקה ומושחתת, והדונאטס עצמם עשירים ועמוסים רכיבים ומרקמים. התוצאה היא פה פעור ומוגזם, וביס שמותיר אחריו, ובכן, פה פעור. לא מדובר כאן בעוגת חג קלאסית כמובן, אבל לגמרי נשמח אם מישהו יחליט לצאת קצת מהקופסא (ראיתם מה עשינו שם?) ולהביא לנו מארז כזה כמתנת חג, שתצטוות נהדר לקפה של הבוקר שאחרי.

הזמנות באתר של TLV DONUTS או בוואטסאפ 053-2262332

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully