אוזני המן ביסקוטי. בועז לביא,
אוזני המן ביסקוטי/בועז לביא

איפה קונים את אוזני ההמן הכי טעימות?

עודכן לאחרונה: 11.3.2022 / 9:16

עוגות, מצופות, קטנות או גדולות, קלאסיות או צבעוניות. פורים 2022 מציג קולקציית אוזני המן מטריפה, אז עשינו לכם קצת סדר, לכם רק נותר לבחור

אוזני המן רולדין. רונן מנגן,
אוזני המן מצופות של רולדין/רונן מנגן

רולדין

אם אוזני המן מיוחדות אתם מחפשים, תמיד אפשר לסמוך על רולדין שיפתיעו ויספקו את הסחורה. לצד אוזני ההמן הקלאסיות (והמעולות), העשויות בצק שקדים פריך ונהדר, הם הצליחו להביא גם כמה הגנבות מוצלחות במיוחד השנה.

האוזניים המיוחדות של רולדין, מגיעות בדמות אוזניים עם ציפוי, וחוץ מזה שהן יפות ומרשימות נורא, הן מאוד מאוד טעימות. האוזניים הללו מגיעות בשלושה טעמים: מרציפן ורדים תות, שוקולד מריר וקוקוס וצ'אי מרציפן קרמל מלוח. מדובר באוזני המן פשוט נהדרות ויוצאות דופן. הטעמים חזקים, חומרי הגלם איכותיים, הבצק מתמוסס בפה, והמילוי עשיר ודומיננטי.

גם באגף הקלאסיות תמצאו טעמים יותר מיוחדים כמו שרי פיסטאש - בצק שקדים פריך במילוי מרציפן, פיסטוק וקולי דובדבנים.

מחיר: 14 שקלים ל-100 גרם, מצופות- 6 שקלים ליחידה, ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

להשגי בסניפי רולדין

עוגת אוזני המן we like you too. עידו מלר,
עוגת אוזני המן פרג, we like you too/עידו מלר

we like you too

עוגת אוזני המן זה לא דבר חדש, כבר נתקלנו בכמה כאלה בשנים האחרונות, יש לנו אפילו מתכון לעוגת אוזני המן נהדרת, אבל השנה זאת של נורדיניו (קבוצת we like you too), שיחקה אותה בצורה יוצאת דופן. כיוון שבדרך כלל עוגות אוזני המן, עשויות משמרים, ופה דווקא הלכו על בצק פריך קלאסי, וזאת חתיכת יציאה. קודם כל הנראות שלה משגעת ומרשימה, היא נחתכת נוח, ומתקבלת בעצם חתיכת פאי, עם בצק פריך נהדר, עשירה במילוי, כשמראה המשולשים של אוזני ההמן נשמר ונראה מהמם. הבצק, כאמור מעולה, המילוי איכותי, טעים ומפנק, וזה לגמרי גרם לנו לחשוב מחדש על כל הסיפור של אוזני המן.

מחיר: העוגה מגיעה בשלושה סוגים - פרג, שוקולד (82 שקלים כל אחת) ופיסטוק עם מרנג (93 שקלים). ניתן גם לקנות אוזניים בודדות ולא פחות טעימות (5-7 שקלים ליחידה).

מארזי אוזני המן ימכרו בנורדיניו - נחלת בנימין 27, בקפה הבימה (הבוטקה בשדרות בן ציון), הקפה בבן גוריון (הבוטקה בשדרות בן גוריון פינת דיזנגוף), קפה Open בכיכר המדינה, Vesperr בקפלן ודרך וולט.

עוד בוואלה! אוכל

לא רק לילדים: 9 משלוחי מנות מושקעים ששווה להזמין

לכתבה המלאה
אוזני המן. דניאל לילה,
אוזני המן מבצק שמרים של מיקי שמו/דניאל לילה

קונדיטוריית שמו

בכל שנה, כשמגיעה העת ונוחתות אוזני המן במערכת וואלה! לקראת סקירת פורים הגדולה, מתעורר מחדש הדיון - האם אוזני המן מבצק שמרים נחשבות בכלל אוזני המן? בסך הכל מדובר בעוגת שמרים בצורת משולש, האם יש כאן שבירה של החוקים? האם הן ראויות להתחרות בשורה אחת מול יתר אוזני ההמן?

ובכן, אוזני ההמן של מיקי שמו חוסלו כל כך מהר שהן ביטלו ברגע את כל סימני השאלה, כי אם זה כל כך טעים, זה באמת משנה?

טעמנו שני סוגים - פרג ואגוזים. שניהם היו מעולים. "בשרניות" מפוצצות במילוי, ובצק שמרים נהדר. אם "לרמות" אז ככה.אגב, למהדרין קיימות בסניפים של מיקי שמו גם אוזני המן קלאסיות, ואנחנו בטוחים שהן לא פחות טעימות.

מחיר: 5 שקלים לאוזן המן שמרים, 39 שקלים לקופסת אוזני המן מבצק פריך.

להשיג בסניפי קונדיטורית שמו

אוזני המן פיקה. אינסטגרם Fika,
אוזני המן של filka/אינסטגרם Fika

FIKA

בקונדיטוריית פיקה השוודית מראש מצהירים כי אוזני ההמן שלהם שונות מאוזני ההמן המסורתיות, גם כאן הן עשויות בצק שמרים, אותו לוקחים כאן לשלב הבא - ואופים עם הל, ויש עוד גרסה נוספת של אוזני המן אותן הם אופים עם בצק ויינרבורד דני מסורתי.

בשונה אולי מהסופגניות של חנוכה, שהן קצת יותר מאתגרות חך (ואנחנו תמיד מסייגים ואומרים שאנחנו מתים עליהן, אבל יש שיאמרו שהן קצת מתוחכמות מדי), אוזני ההמן של פיקה השנה היו פשוט קונצנזוס. כמובן שיש עדיין טעמים פחות שגרתיים כמו קרם תות ורובראב, או תפוחים וקרם שקדים, אבל כולן נטרפו וזכו לאהבה גדולה. מעל כולן בלטו לטובה אוזן המן שוקולד מריר, וקרמל מלוח ושוקולד Daim.

בצק השמרים איכותי ונהדר, שומר על יופי של מרקם, ונותן למילוי את הכבוד הראוי לו.

מחירים: 12 שקלים לאוזן המן, 50 שקלים ל-5.

להשיג בסניפי FIKA

מארז להכנת אוזני המן. יעל בונפיס,
מארז להכנת אוזני המן של ג'ייקובס/יעל בונפיס

מאפיית ג'ייקובס

גם במאפיית ג'ייקובס הצליחו לשבות את לבנו השנה, עם שלל אוזני המן מגוונות ומעניינות בגדלים שונים ובטעמים שונים, שלוקחות בחשבון גם את הקהל המבוגר וגם את קהל הילדים, ומנסים (ומצליחים) לברוח מהבנאליה של שוקולד-פרג-תמרים ככל האפשר עם יציאות מענינות.

אז יש כאן מהדורה מיוחדת של אוזני המן אישיות במידה XL במילויים של נוטלה חמאת בוטנים, פרג וריקוטה עם דובדבני אמרנה. לצד אלו נמכרות אזני המן קטנות יותר שמגיעות במילויים כמו אוראו (בצק קקאו פריך במילוי שוקולד לבן ושברי אוראו), רפאלו (מילוי קוקוס ושוקולד לבן), פיסטוק חלווה ופאדג' בראוניז ועדשים m&m.

אבל אנחנו בכלל התאהבנו במארז "עשה זאת" בעצמך לילדים הכולל 15 יחידות בצק פריך מרודד וחתוך לעיגולים, ממרח מילוי שוקולד נוטלה (או השחר, לבחירה), שקית זילוף שוקולד קינדר, קופסת מרשמלו וסוכריות לקישוט, ומלווה בדף הסבר ידידותי והוראות אפייה. פעילות כיפית ומתוקה לילדים לפורים, ואוזני המן שיוצאות פשוט נהדר.

מחירים: 14 שקלים לאוזן המן אישית, 42 שקלים למארז (260 גרם), 69 שקלים לערכה להכנת 15 יחידות אוזני המן.

להשיג במאפיות ג'ייקובס

אוזני המן דליקטסן. טל סיון ציפורין,
אוזני המן דליקטסן/טל סיון ציפורין

אוזני המן של הדליקטסן/בייקרי

בבייקרי ובדליקטסן מציעים אוזני המן פשוט מעולות בארבעה מילויים שונים - שוקולד נוגט, פרג, חלבה ואגוזים. הגודל שלהן אידאלי, הבצק שלהן חמאתי ונהדר, המילויים איכותיים, והאיזון ביניהם מדויק. האוזניים של הבייקרי הן ההוכחה שכשעושים אוזן המן כמו שצריך - זאת אחת העוגיות המשובחות ביותר שקיימות.

מחיר לקופסה: 38 שקלים.

להשיג בסניפי הבייקרי והדליקטסן, או באתר

אוזני המן. בועז לביא,
אוזני המן פיסטוק אמרנה של דלאל/בועז לביא

דלאל - הקונדיטוריה

גם אוזני ההמן של קונדיטוריית דלאל מנצחות בגאון על קטגוריית הקלאסיות, כמדי שנה. גם כאן תמצאו אוזניים לא פחות ממושלמות, בגודל קטן ואידאילי, שיאפשר לכם לאכול אפילו שתיים-שלוש בלי למצמץ, בזכות בצק חמאתי ונהדר, וקלילות כיפית. המילויים כרגיל מצוינים גם הם, אנחנו לקוחות שבויים של הפיסטוק-אמרנה, אבל השנה התווסף גם טעם של בננה לוטי, שהוא שיחוק לא קטן.

מחירים: אזן המן 5 שקלים, מארז 14 יחידות - 64 שקלים.

להשיג בדלאל הקונדיטוריה, בקפה דלאל ובשה דלאל - כתובות ופרטים

אוזני המן ביסקוטי. בועז לביא,
אוזני המן פרלינה לוז של ביסקוטי/בועז לביא

ביסקוטי

מעצמת האפייה בהובלת רוסלה יונה ניגשה לחג הזה בגישה מרעננת ונדרשת בו-זמנית, ושורתה התחתונה היא קולקציית אוזני המן שהזכירה לנו קצת, ובקטע טוב דווקא, את טרפת החנוכה. כי אחרי הכול, מדובר במתוקים, אז למה להגביל את עצמך לפרג-אגוזים שוקולד?

ביסקוטי לקחו את הבצק הפריך, החמאתי והטוב שלהם, ומילאו אותו בשוקולד בלגי (עמוק, מריר ומוצלח), פרג-הדרים (שילוב נהדר למי שאוהב), חלבה-פיסטוק ירקרק שפחות התחבר לנו בפה ונטה מעט יותר מדי לטובת המרכיב הראשון בדואט, פרלינה לוז מתוק שנחטף על ידי הילדים, וגם שיחוק אדמדם בדמות חמאת בוטנים וריבת תות, לא מתוק מדי ועדיין חגיגי.

מחיר: 40 שקלים למארז של 300 גרם.

לבד מאלה, מוכרת ביסקוטי לחג פלודן פרג (עוגת שכבות עם אגוזים, תפוחים ופרג, 68 שקלים), שהייתה מצוינת ליד הקפה (וגם בלעדיו) ועשירה מאוד, וכן להיט מקורי ומתבקש בדמות עוגת פרג באסקית (שכבות של בצק סבלה, וביניהן מלית פרג ושקדים, 118 שקלים), שהייתה חמאתית מאוד, ממורקמת במדויק, ומצוינת גם למי שנרתע מפרג.

להשיג בסניפי קונדיטוריית ביסקוטי, ובמשלוחים לכל הארץ

אוזני המן טאטי&אילנ'ס. אנה ברדיבקוב,
אוזני המן של טאטי & אילנ'ס/אנה ברדיבקוב

טאטי & אילנ'ס

רשת טאטי & אילנ'ס מציגה לצד אוזני המן קלאסיות מספר חידושים והפתעות כמו אוזני המן במילוי שקדים וקפה או במילוי קוקוס והדרים. כל אוזני ההמן היו טעימות מאוד - קטנות ומדויקות. הבצק היה פריך ודק, מתוק במידה, ונשאר טעים גם כמה ימים אחרי שהקופסא נפתחה. המילוים השונים היו טעימים מאוד, והתאימו גם לילדים וגם למבוגרים. היחס בין המילוי לבצק היה טוב - לא פחות מדי, לא יותר מדי.

מחיר: 42 שקלים למארז של 250 גרם.

להשיג בסניפי טאטי&אילנ'ס

קונדיטוריה שני. יפעת כהן,
אזני המן של קונדיטוריית שני/יפעת כהן

קונדיטורית שני

קונדיטוריה שני הצפונית עשתה את כל הדרך אלינו והפתיעה עם אוזני המן נהדרות, מבצק פריך טעים ונימוח. לצד טעם סופלה שוקולד מעולה, בלטו לטובה גם טעמים פחות שגרתיים כמו מרנג לימון ואוזן המן פירות יבשים, שזכו להצלחה רבה.

מחירים: 13.9 ל-100 גרם, מארז חג הכולל 4 מארזי שי בטעמים לבחירה ומסיכה - 98 שקלים.

להשיג בסניפי קונדיטורית שני

אוזני המן מימי. דניאל לילה,
אוזני המן של MIMI/דניאל לילה

MIMI

קונדיטוריית מימי (מבית מסעדת נונו) מציעה אוזני המן מבצק שמנת פריך במילויים קלאסיים של שוקולד ופרג. חוץ מזה שהאוזניים היו טעימות, והתחבבו על כל טועמיהן, ראוי לציין לטובה שבמימי מציעים גם גרסה ללא גלוטן.

מחיר: 6 שקלים ליחידה, 37 למארז, (ללא גלוטן 7, 39 שקלים).

רשימת סניפים והזמנות באתר

אוזני המן של סינדיז. גיל אבירם,
אוזני המן של סינדי'ז/גיל אבירם

סינדי'ז

אל כל השמות שאנחנו כבר מכירים הצטרפה השנה גם קולקציית אזני ההמן של סינדי'ז - של שף קונדיטורית בשם סינדי ברנר, שיצרה קולקציית אזני המן עם מילויים מיוחדים כמו רד וולווט, כנאפה, סינבון, סטיקי אופי סנט הונורה ועוד.

סינדי'ז יצרה קולקצייה טעימה, ובהחלט הצליחה לשבור את הבנאליות של אוזני ההמן עם טעמים מוצלחים ולא שגרתיים. ויש אפילו עוגת שמרים עגולה של אזני המן לתלישה ממולאת בשלושה מילויים שונים: קרם פטיסייר, סינבון ושוקולד.

מחיר: 120 שקלים לקילו, 4 שקלים ליחידה, מחיר עוגה: 22/65 שקלים.

פרטים נוספים באתר

בוטיק סנטרל. טל סיון ציפורין,
אוזני המן שוקולד-מסטיק של בוטיק סנטרל/טל סיון ציפורין

בוטיק סנטרל

רשת בוטיק סנטרל מציעה השנה את אזני ההמן הקלאסיות בשלושה טעמים: שוקולד, פרג, ותמרים-אגוזים בגרסה הטבעונית. שלושתם מאוד מדויקים בטעמים, בגודל מושלם לנשנוש וזכו להצלחה בקרב כל הטועמים. הבצק שלהו טעים והמילויים לא משתלטים על הטעם.

החידוש השנה מגיע כאוזן המן שוקולד מצופה סוכריות, במילוי בטעם מסטיק שאפילו מלווה בקומיקס מאויר כדי להשלים את "חווית הבזוקה". לצערנו למרות המראה המפתה אף מבוגר שראה את אוזן ההמן הזו לא הסכים לנסות אפילו לטעום אותה בשל המילוי. משהו ב"מילוי בטעם מסטיק" כנראה מרתיע מבוגרים. ילדים לעומת זאת התלהבו מאוד מהמראה השוקולדי/סוכרייתי אבל גם אצלם נרשמה רק התלהבות חלקית מהמילוי, שלא מתאים לכל אחד. בקיצור, הפעם דבקנו בקלאסי.

מחיר: ליחידה 3 שקלים, מחיר ל-15 יחידות: 36 שקלים.

להשיג ברשת בוטיק סנטרל

אוזני המן מייזון קייזר. CG,
אוזני המן מייזון קייזר/CG

מייזון קייזר

מייזון קייזר גם הם נותנים את הטייק שלהם למאכל החג המסורתי ומציעים חמישה סוגי אזני המן צבעוניות - בצק שוקולד אפוי במילוי שוקולד אגוזי לוז, בצק פיסטוק אפוי במילוי קרם פיסטוק, בצק פטל אפוי במילוי קרם פטל ושקדים, בצק חמאה במילוי חלווה, בצק חמאה פרג במילוי פרג.

אנחנו מודים שגודלן וצבען של אוזני ההמן האלו מעט הרתיע אותנו בהתחלה, הן נראות מעט יותר מאסיביות מאוזני ההמן שהתרגלנו אליהן השנה, והצבעים נראו מעט תעשייתיים מדי. עם זאת, מדובר באוזני המן טובות שהצליחו להפתיע אותנו.

מחיר: 5 שקלים ליחידה, מארז מעורבב 8 יחידות במחיר של 38 שקלים.

להשיג בסניפי מייזון קייזר

אוזני המן בבקה בייקרי. דרור עינב,
אוזני המן של בבקה בייקרי/דרור עינב

בבקה בייקרי

בבקה בייקרי מציעה קולקציה צבעונית במיוחד, כשלצד הקלאסיקות תמצאו טעמים מקוריים כמו אוזני המן מבצק פטל במילוי שוקולד לבן ופיסטוק, בצק קקאו במילוי חלבה או בצק קקאו במילוי שוקולד איטלקי.

מחיר: 39 שקלים ל-12 יחידות.

להשיג בסניפי בבקה בייקרי או בוולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully