וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופ"ח כללית ביטלה חוזים שרמדיה עמדה לחתום עם 3 בתי חולים - מאיר בכפ"ס, העמק בעפולה ויוספטל באילת

איילה צורף

9.12.2004 / 15:13

כך נודע ל-TheMarker; רמדיה: נתבע הכללית אם לא תבטל האיסור לספק מוצרינו ב-14 בתי החולים שלה"; הכללית: "רמדיה משלמת לבתי החולים סכומי עתק, שלא משולמים ע"י חברות מתחרות - על מנת לחזור ולספק מוצריה"



חברת רמדיה עמדה לחתום על חוזים לכניסה מחודשת לשלושה בתי חולים, בהם היא היתה אמורה לספק תחליפי חלב לתינוקות במחלקות היולדות. בתי החולים הם מאיר בכפר סבא, העמק בעפולה ויוספטל באילת, כך נודע ל-TheMarker.



עוד נודע כי בשלב אישור החוזה על ידי שירותי בריאות כללית, המחזיקה בבעלות על בתי החולים הללו, החליט סמנכ"ל בתי החולים בכללית, ד"ר ערן הלפרן, כי בתי החולים לא יוכלו לשוב להתקשר עם רמדיה, וביטל את המו"מ עם החברה.



בקופ"ח כללית אישרו את הידיעה: "הכללית לא תוכל לאפשר בשלב זה שימוש במוצרי רמדיה בבתי החולים שלה", נכתב במכתב ששלח עו"ד חנן פרידמן, ממשרד עורכי הדין של הכללית - ליפא מאיר. לדבריו, "כל עוד תלויים נגד רמדיה ומנהליה חשדות לגרימת מוות ברשלנות, לא חל שינוי המצדיק שינוי ההחלטה שהתקבלה" - לאסור על חלוקת מוצרי רמדיה בבתי החולים.



פרידמן מתייחס גם לסכומים הגבוהים אותם מוכנה רמדיה לשלם לבתי החולים, על מנת שתוכל לשוב ולספק את מוצריה בתינוקיות שלהם: "העובדה שרמדיה משלמת לבתי החולים סכומי עתק, שאינם משולמים על ידי החברות המתחרות, מעידה על כך שרמדיה מבינה ששיתוף פעולה עמה מסב נזק לבית החולים, ועל כן היא מוכנה לפצות אותו בסכומים כה משמעותיים".



את מכתבו שולח פרידמן לאחר איום בתביעה ששלחה רמדיה, באמצעות משרד עורכי הדין הרצוג-פוקס-נאמן. במכתבו הוא כותב כי ההחלטה של מנכ"ל הכללית, זאב וומברנד, להפסיק לספק רמדיה בבית החולים יוספטל באילת, למרות שיש חוזה חתום עמם, אינה חוקית. "רמדיה מודיעה שתעמוד בתוקף על מילוי ההסכמים עימה. ההנחיה הגורפת (שלא לספק רמדיה ב-14 בתי החולים של הכללית, א.צ) גרמה לרמדיה נזק רב, והיא דורשת שהנחיה פסולה זו תבוטל לאלתר, וכן שתפרסמו בצורה מסודרת שאין כל איסור לאספקת מוצרי רמדיה. היה שדרישה זו לא תיענה, רמדיה תפנה בעניין זה לערכאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully