וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איל צור עובר עונה רעה"

חביב בן דוד ודורון ברגרפרוינד

12.12.2004 / 7:54

טוען בכיר באיגוד השופטים. זינו רוצה (שוב) ועדת חקירה. איוניר: "מה באים אליו בטענות? הוא עוד ריחם על באר שבע"

הכל התנהל כשורה עד הרגע שבו החליט השופט אייל צור להשתלט על המשחק. זה היה בדקה ה-42, התוצאה היתה 1:2 להפועל ב"ש, וצור הרחיק את אלין מינטואן ואורן סגרון, שניהם מב"ש. בהחלטה פזיזה שלף השופט כרטיס צהוב שני לאלין. סגרון פלט לצור כמה מלים במחאה על הרחקתו של חברו וראה גם הוא את האדום. דקה אחת, שתי החלטות ויחסי הכוחות השתנו. נצרת עילית שלטה וגם הצליחה להשוות בדקה ה-90. שחר סימנטוב בעט כדור סתמי שפגע ביניב אלול ושינה מסלול, שער עצמי, 2:2 בסיום.

גם לפני כן, לא יצא צור נקי. החלטה מפוקפקת שלו הקפיצה את היציעים והוסיפה שמן למדורה. מדובר בפנדל שהעניק בדקה ה-60 לנצרת עילית, בטענה שדדי בן דיין דחף ברחבה. ז'וזה דוארטה החמיץ מהנקודה הלבנה, שחקני הפועל ב"ש קיבלו זריקת מרץ וניסו לעשות את הבלתי ייאמן - לצבור שלוש נקודות עם תשעה שחקנים, אבל הסוף כבר ידוע.

זינו: "העוול שהיה כאן זועק לשמיים"

ראשי הפועל ב"ש הטיחו האשמות קשות בשופט אייל צור בסיום המשחק. היו"ר אלי זינו: "העוול שהיה כאן זועק לשמיים. שלחו לנו בחור עם חליפה שחורה שבמקום לשפוט עשה הצגה אחת גדולה. הוא בא באופן החלטי במגמה להרוס ולחסל אותנו. אני רוצה להודות לקהל המסור שלנו על התנהגות מאופקת למרות שיפוטו השערורייתי של צור. אני מתכוון להגיש תלונה לאיגוד השופטים ולמודיעין אזרחי, צריכה לקום ועדת חקירה".

מאמן הפועל ב"ש, אלי כהן: "השופט, בהחלטות פזיזות חסרות היגיון ושיקול דעת, ניטרל את הטעם למשחק. הבחורים השקיעו כל מאמץ ובסוף אתה חוטף מכיוון שלא חשבת עליו. חבל שצור מתעסק כל המשחק בלאיים על שחקנים". מאמן נצרת עילית, מוטי איוניר, הוסיף: "צור צדק בהחלטות שלו ואפילו ריחם עליהם".

השופט אייל צור: "הרחקתי את מינטואן בגין פגיעה בשחקן יריב מאחור. הזהרתי את אלין, הפעלתי שיקול דעת ואת החוק. סגרון ספג צהוב ראשון בגין המלים 'אין לך מושג' והכרטיס האדום משום שהוא אמר לי 'אין לך מושג, יא פחדן' ולא הותיר לי ברירה, אלא להרחיקו. לגבי הפנדל, ראיתי דחיפה של דדי בן דיין ושרקתי". יו"ר הוועדה המקצועית באיגוד השופטים, דני קורן, שוחח עם לאחר המשחק עם צור, שיסביר מחר בוועדה את החלטותיו. לפי בכירים באיגוד ההרחקות היו מוצדקות, אך השריקה לפנדל לא היתה מוצדקת. בכיר באיגוד: "יש לנו בעיה עם צור מבחינה תדמיתית, הוא עובר עונה רעה. ייתכן ששוב ניאלץ לא לשבצו לתקופה מסוימת".

החלוץ הבלגי ז'אן פול ליסאסי יגיע למבחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully