וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועד עובדי דיסקונט צפוי להחליט השבוע על החרפת העיצומים; עובדי הבנק משביתים היום 18 סניפים

חיים ביאור

12.12.2004 / 8:57

ביום שישי סגרו עובדי הבנק 22 סניפים; העיצומים עלולים למנוע מההנהלה את פרסום מאזן הבנק לרבעון האחרון של 2004 ואת המאזן ל-2004 כולה



עובדי בנק דיסקונט , שסגרו לקהל 22 סניפים ביום שישי, יסגרו היום 18 סניפים ברחבי הארץ, בנוסף לסניפי הבנק שממילא אינם פועלים היום. ועד עובדי דיסקונט צפוי להחליט השבוע על החרפת העיצומים, שיתבטאו בין השאר בהפסקה של העברת דו"חות כספיים להנהלה. הצעד עלול למנוע מההנהלה את פרסום מאזן הבנק לרבעון האחרון של 2004 ואת המאזן ל-2004 כולה.



הוועד, בראשות ריקי בכר, כבר הורה השנה לעובדים שלא להעביר להנהלה נתונים שיאפשרו לה לפרסם את המאזנים לרבעון השני והשלישי. אך בית הדין הארצי לעבודה נעתר לבקשת ההנהלה, והוציא פעמיים צו מניעה נגד העובדים וההסתדרות, שחייב אותם להעביר את הנתונים. כך התאפשר פרסום המאזנים לשני הרבעונים. ואולם הפעם שוקל הוועד למנוע את העברת הנתונים גם אם בית הדין יוציא צו האוסר על כך. אם אכן לא יועברו הנתונים להנהלה, יתעכב פרסום המאזן של דיסקונט ל-2004, דבר שיחייב את התערבות הרשות לניירות ערך.



הנהלת דיסקונט נערכת לאפשרות שהעובדים לא יעבירו את הנתונים לרבעון האחרון ועושה מאמצים לצמצם את הנזק העלול להיגרם מכך, בין היתר גם באמצעים משפטיים. עילת השיבושים שנוקטים עובדי דיסקונט היא מחלוקת בעניין דרישת הוועד לתגבר את סניפי הבנק ב-150 עובדים. ההנהלה הסכימה לתגבר את הסניפים ב-60 עובדים. ואולם לטענת ההנהלה, העילה האמיתית לסכסוך אינה סדרי העבודה בבנק, אלא ההפרטה הצפויה של הבנק. בעניין זה נקלעו הדיונים בין בא כוח העובדים, עו"ד בני כהן, לבין ראשי חברת נכסים מ.י. הממשלתית המטפלת בהפרטת דיסקונט, למבוי סתום, והם למעשה הופסקו.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully