וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקזיט נוסף לקרן סידאר? סיסקו בוחנת רכישת הסטארט אפ האמריקאית אונארו שנוסדה על ידי ישראלים

צורי דאר

12.12.2004 / 17:19

על פי דיווח Byte and Switch; אונארו מפתחת פתרונות תוכנה לניבוי וחיזוי בעיות ברשתות אחסנה; בשנה האחרונה נמכרה חברת אפילוג, בה השקיעה סידאר, למרקורי אינטראקטיב ב-49 מ' ד' במזומן



חברת סיסקו סיסטמס בוחנת בימים אלה רכישת חברה בתחום רשתות האחסון Storage Area Network - SAN, כך דיווח בסוף השבוע אתר חדשות ההיי-טק Byte and Switch.



על פי הדיווח, המסתמך בין השאר גם על אנליסט RBC, תומס קורלין, סיסקו מחפשת מזה זמן הזדמנויות עסקיות בתחום ה-SAN כדי לשלב את הטכנולוגיה בנתבי התקשורת האופטית שלה, ולהמריץ את המכירות. במסגרת מהלך זה בוחנת סיסקו את הטכנולוגיה של חברת הסטארט אפ אונארו מבוסטון (Onaro) שנוסדה על ידי הישראלים שי שרף, רועי אלון, אסף לוי וד"ר רפאל יהלום.



אונארו, שנוסדה ב-2002, מפתחת פתרונות תוכנה לניבוי וחיזוי בעיות ברשתות אחסנה. באונארו, שגייסה השנה 7.75 מיליון דולר, מושקעת קרן ההון סיכון הישראלית סידאר לצד ניוברי ונצ'רס. בחברה לא הגיבו לדיווח.



על פי הדיווח, חברה נוספת המועמדת לרכישה היא אינסיפיינט, המשתפת פעולה עם שחקניות גדולות בתחום האחסון - ברוקייד וסטורג'טק, בפיתוח נתב אחסון מתחרה לזה של ענקית האחסון EMC.



פירמת ההון סיכון סידאר, שנוסדה ב-1997, מנהלת כיום 225 מיליון דולר ב-2 קרנות. על חברות הפורטפוליו של סידאר נמנות ביגבנד נטוורקס, אורסוס, TMT. בשנה האחרונה נמכרה חברת אפילוג, בה השקיעה סידאר, למרקורי אינטראקטיב תמורת 49 מיליון דולר במזומן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully