וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה נגד שתי חברות על שליחת דואר זבל: "הצפת תיבת הדואר האלקטרוני בדואר פרסומי מנוגדת לחוק ומזכה בפיצויים"

ענת רואה

12.12.2004 / 17:27

התובע, בועז שגב, הגיש את התביעה נגד חברת א.ג ניו-אפרוצ' בע"מ ונגד חברת בושמת סידורי פרחים; טוען ששליחת הדואר הפרסומי מנצלת שלא כדין את משאבי המחשב עליו הוא עובד, מבזבזת את זמנו וגורמת לו עוגמת נפש



תביעה נגד שליחת דואר זבל הוגשה היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב, על ידי תובע הטוען כי הצפת תיבת הדואר האלקטרוני שלו בדואר פרסומי מנוגדת לחוק, ומזכה אותו בפיצויים.



התובע, בועז שגב, הגיש את התביעה נגד חברת א.ג ניו-אפרוצ' בע"מ ונגד חברת בושמת סידורי פרחים בע"מ. שגב טוען כי לאור אופייה המוגבל במקום של תיבת הדואר האלקטרוני שלו, הרי שהנתבעות גרמו לו לנזקים בדמות מילוי תיבתו שלא כדין עד כדי סיכון יכולתו לקבל תכתובות נוספות בשל חוסר מקום בתיבת הדואר, וכן הוא טוען ששליחת הדואר הפרסומי מנצלת שלא כדין את משאבי המחשב עליו הוא עובד, מבזבזת את זמנו וגורמת לו עוגמת נפש.



בתביעה מבקש שגב מבית המשפט להכיר באינטרס הגדול הקיים לציבור בתביעה כה קטנה לכאורה, לדבריו. הוא ציין כי הוא אינו מעוניין להתמודד עם הסוגיה כולה במסגרת תביעה ייצוגית מסורבלת ארוכה ויקרה, אלא לאפשר לו לתבוע בגין נזקו הנפרד, ומבקש כי בית המשפט יגן על זכויותיהם הנרמסות של הצרכנים, עם כל דואר פרסומי המגיע, שכן גם אם משקלו קטן - משקלו כחלק ממכלול מעיק.



בתביעה מבקש התובע להורות על צו מניעה שיאסור על שתי החברות להמשיך ולשלוח דואר פרסומי לשגב עצמו, וכן להפסיק לשלוח דברי דואר אלקטרוניים פרסומיים בכלל. בנוסף, הוא מבקש כי בית המשפט יקבע את הפיצוי המגיע לו, לטענתו, בגין דואר הזבל שהתקבל אצלו.



שתי החברות הנתבעות טרם העבירו את תגובתן לתביעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully