וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה משחק עונה!

12.12.2004 / 20:08

שער אחרי דקה, שוויון 36 שניות מפתיחת החצי ועוד שניים ביניהם סיפקו לנו הצגת כדורגל במפגש בין ארסנל וצ'לסי

איזה משחק ענק, וכל מילה מיותרת. שימו את ארסנל בדרבי לונדוני השנה, ותקבלו כמות שערים שמספיקה למחזור משחקים מלא בליגת העל. אחרי ה-4:5 המדהים נגד טוטנהאם בחודש שעבר, אירחו הערב התותחנים את צ'לסי לדרבי לונדוני ומשחק עונה, והחזירו לנו ב-2:2 מרתק ומלא באירועים. תוצאת המשחק משאירה את ארסנל במקום השלישי אחרי אברטון, ובמרחק 5 נקודות מהמיליונרים.

האוהדים בהייבורי לא הספיקו לנקות את הכסאות מהגרעינים ולהתיישב לפני שהנרי העלה את ארסנל ליתרון בדקה הראשונה בבעיטה לחיבורים ממסירה קטנה בראש מרייס (ולא ברונו). צ'לסי לא ויתרה, ובהתקפה הראשונה הצליחה להשוות אחרי שג'ון טרי - האיש של מוריניו לשערים חשובים, נגח פנימה כדור קרן.

הרגע המעניין במשחק הגיע בדקה ה-29. ארסנל קיבלה בעיטת עונשין 20 מטר משערו של צ'ך. השופט עמד ליד הכדור והנרי נראה משוחח איתו. אחרי כמה שניות הנרי פשוט הניף את הרגל בעוד צ'ך מסדר את החומה, ובעט כדור מסובב לפינה החשופה של שוער צ'לסי. הנרי רץ לחגוג, ושחקני צ'לסי נראו בהלם. בנושא כשרות הגול, אומרת החוקה שברגע שנשרקת בעיטת עונשין, רשאית הקבוצה לחדש את המשחק בלי לחכות לאישור השופט, אלא אם כן השופט עסוק במיקום הכדור או בסידור החומה. במקרים של בעיטה בשתי מכות, חייבת הקבוצה המבצעת לחכות לאישור השופט. לפי צילומי הטלוויזיה, נראה כי שערו של הנרי חוקי לחלוטין. עד המחצית לא הצליחה צ'לסי לחזור למגרש.

מוריניו, שלא רק מדבר אלא גם עושה, ביצע במחצית חילוף כפול והכניס למגרש את ווין ברידג' ודידיה דרוגבה. האחרון, לא חיכה יותר מדי, ובישל אחרי 36 שניות בלבד מפתיחת המחצית לגודיונסון שער שוויון. מדהים.

צ'לסי המשיכה להחזיק בכדור וכמעט השיגה את השער השלישי כשלמפארד נגח כדור קרן שהוצל מהקו, ואריאן רובן כמה דקות אחרי זה ביצע סלאלום שהסתיים קרוב לקורה. לקראת הסיום התותחנים העבירו הילוך, אבל לא הצליחו להשיג את השער היקר.

ברמינגהאם לקחה את הדרבי (ספורט 5)

הדרבי של העיר ברמינגהאם התקיים בוילה פארק. המארחים הגיעו למשחק מהמקום השישי בטבלה עם 25 נקודות. כשבמחזור האחרון הם סיימו בתיקו 1:1 עם "האדומים" מליברפול. ברמינגהאם הגיעו למשחק מהמקום ה- 15 עם 14 נקודות בלבד כשעד המשחק הצליחה הקבוצה להשיג שני ניצחונות בלבד. במחזור שעבר הפסידה ברמינגהאם לארסנל 0:3.

המשחק החל רע מאוד עבור אסטון וילה, שהוציאה כדור ראשון מהרשת כבר אחרי תשע דקות של משחק. קלינטון מוריסון בעט כדור חזק למרכז השער של אסטון וילה, אך השוער, תומאס סורנסן, לא הצליח לעצור את הכדור והדף לתוך השער שלו. ברמינהגהאם נהנתה מההפקר ועלתה ליתרון 0:1. לא עברו תשע דקות ושוב חגגו הכחולים. בדקה ה- 18 הצליח דיויד דאן להכניע את סורנסן ולהעלות את האורחים ליתרון 0:2. וילה לא הצליחה לצמק עד להפסקה וירדה למחצית בפיגור של שני שערים.

המחצית השנייה היתה בשליטה מוחלטת של אסטון וילה. המארחים מהוילה פארק שכבו על השער של ברמינגהאם, אבל לא ממש יצרו מצבי הבקעה. הנחמה היחידה עבור המארחים הגיעה בתוספת הזמן, כאשר גארת' בארי הכניע את מייק טיילור וצימק את התוצאה ל- 1:2. בשניות האחרונות לא הצליחה אסטון וילה להשיג את השוויון וברמינגהאם חגגה ניצחון חוץ בדרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully