וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומי והפועלים מבקשים למנות כונס נכסים לכלנית עקב חובות בהיקף 32 מיליון שקל

ענת רואה

13.12.2004 / 17:30

משווקת מחשבי כף היד פאלם פיילוט היא חברה פרטית הנמצאת בבעלות החברה הנסחרת - כלנית היי-טק; בבקשה שהוגשה היום לבית המשפט נאמר כי החברה מסכימה לבקשת מינוי כונס הנכסים



בנק לאומי ובנק הפועלים הגישו היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה דחופה למינוי כונס נכסים ולאכוף אגרות חוב של חברת כלנית המרכז לתוכנות פי.סי., משווקת מחשבי כף היד פאלם פיילוט. הבקשה הוגשה בעקבות קריסת החברה שנקלעה לחובות בהיקף 32 מיליון שקל, מתוכם 7.6 מיליון שקל לבנק לאומי ו-6.9 מיליון שקל לבנק הפועלים.



כלנית פי.סי היא חברה פרטית הנמצאת בבעלות החברה הציבורית הנסחרת כלנית מוצרי היי טק ותקשורת אינטרנט. בבקשת הבנקים למינוי כונס נכסים קבוע לחברה נאמר כי כלנית פי.סי הביעה את הסכמתה לבקשתה, לאחר שהגיעה לכלל הבנה כי אין מנוס ממינוי כונס נכסים מטעם הבנקים שהם הנושים העיקריים של החברה, לצורך נקיטת פעולות מהירות ככל האפשר שיהיה בהן להשיג תמורה מירבית עבור נכסיה.



בבקשה שהוגשה באמצעות עו"ד משה אביקם נאמר כי נכסיה העיקריים של החברה הם חובות פתוחים של לקוחות החברה בסך של כ-15 מיליון שקל, צ'קים לפרעון בסך של כ-1.3 מיליון שקל ומלאי בשווי מוערך של כ-1.5 מיליון שקל.



טרם ניתנה החלטת בית המשפט בבקשה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully