וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדי יפוטר, קשטן בהיכון

אשר גולדברג

14.12.2004 / 7:41

ליאור שחר ייפגש בצהריים עם המאמן שלו ויאמר לו שההפסד בדרבי היה כבר יותר מדי. קשטן, שצפה אתמול בדרבי, הוא המועמד הבכיר להחליפו. אלברמן: ניצחנו בשביל אבי לוזון

מאיר שמיר, בעלי הפועל פ"ת, ישב אתמול ביציע המזרחי של אוהדי הקבוצה. זה היה עוד ניסיון להתקרב לקהל. בסיום המשחק, בו הפסידה הפועל 0:1, הוא נאלץ להימלט לרכבו, מלווה בעשרות שוטרים. הקהל שליווה אותו, רובם מבאי היציע המזרחי, קראו לו לפטר את המאמן פרדי דוד. היה להם סימוכין היסטורי: לפני שנתיים הפסידה הפועל בדרבי 1:3, ו-36 שעות לאחר מכן, סיים המאמן ניר לוין את דרכו בקבוצה. דוד מונה אז למאמן. אתמול בסיום המשחק, כבר נראה היה שקצה סבלנותו של שמיר. היו"ר ליאור שחר אמר בחדר ההלבשה: "מי שצריך ללכת הביתה, יילך. צריך להיות שינוי", כשהמסר ברור. שחר ויתר חברי ההנהלה דורשים משמיר לפטר את דוד. הבעלים שוקל, היום תיערך פגישה. המועמד המוביל הוא דרור קשטן, שנכח במשחק.

אלו הבעיות של שמיר. ומהצד השני, אבי לוזון, יו"ר מכבי פ"ת. לפני המשחק הוא הגיע לבית המלון שבו השתכנה הקבוצה. "אני לא מבקש אלא דורש - ניצחון אחד שתקדישו עבורי. זה הדבר הכי חשוב העונה", אמר. לדבריו הצטרף המאמן גיא לוזון: "בני קוזשווילי התרברב השבוע שהפועל קבוצה טובה מאיתנו. הוא שאל מי זו בכלל מכבי. תחשבו על המשחק כאילו זה גמר גביע המדינה".

והמסרים נקלטו. בסיום אמר גל אלברמן ש"מעולם לא הייתי שותף להכנה מדוקדקת של קבוצה, כפי שהכין אותנו גיא. הוא דיבר על כל קטע ועל כל שחקן, ידענו בדיוק מה לעשות", סיפר. בדקה ה-68', נגח פנימה קובי גנון את שער הניצחון, 0-1 למכבי. "כשהכדור הגיע אלי, חשבתי על הרגע שאבי לוזון ביקש עם דמעות שננצח עבורו".

*אדורם קייסי שבר את עצם הלחי, נלקח לבית חולים ולא ישחק נגד בני יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully