וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדד הגזענות: בית"ר סוגרת על הפועל ב"ש

14.12.2004 / 11:17

אוהדי בית"ר טיפסו למקום השני בעקבות אירועי המשחק מול הפועל ת"א. ב"ש עדיין ראשונה

מדד הגזענות וההסתה במגרשי הכדורגל של "הקרן החדשה לישראל" למחזור ה-13 פורסם היום כשבעקבות התנהגות אוהדיה נותרת הפועל ב"ש בראש מדד הגזענות והאלימות ובית"ר ירושלים עולה למקום השני.

ראויים לגינוי אוהדי הפועל באר שבע נהמו לעברו של ז'וזה דוארטה, שחקנה של הפועל נצרת עילית, החל מסוף המחצית הראשונה ובמהלך המחצית השנייה. כמו כן ספג שופט המשחק, איל צור, נהמות וקללות אלימות בעקבות הרחקת שני שחקני הפועל ב"ש והפנדל שנשרק לחובת הקבוצה. ראוי לציון: התנהגות המשטרה שהרגיעה את האוהדים ומנעה אלימות פיסית.

ראויים לגינוי גם אוהדי בית"ר ירושלים (קבוצת אוהדים קטנה) שהשתתפו בתגרה אלימה עם אוהדי הפועל ת"א מיד עם סיום המשחק בין שתי הקבוצות. שני אוהדים נוספים הפכו את מכוניתן של אוהדות הפועל תל-אביב.

שקלול תוצאות שלושה-עשר המחזורים הראשונים מותיר את קבוצת הפועל ב"ש בראש מדד הגזענות והאלימות עם ציון שלילי של 18 נק'. מיד לאחריה ניצבת בית"ר ירושלים שרושמת עליה מציון 11 במחזור הקודם ל- 13 במחזור הנוכחי. שאר הקבוצות רושמות ירידה בניקוד עקב מיעוט עבירות.

הקבוצות ההוגנות והספורטיביות בסיכום שלוש עשרה המחזורים הראשונים הן מכבי פ"ת ומ.ס אשדוד שאוהדיהן הפגינו עד כה התנהגות ספורטיבית והוגנת.

בליגה הלאומית: מחזור רגוע שהתאפיין במספר מקרי אלימות מילולית כנגד מאמנים, שחקנים ושופטים.

הטבלה

18 הפועל ב"ש
13 בית"ר ים
12 מכבי ת"א
11 הפועל ת"א
11 הפועל פ"ת
10 נצרת עילית
10 בני סכנין
9 מכבי חיפה
9 בני יהודה
7 הפועל חיפה
6 מ.ס אשדוד
6 מכבי פ"ת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully