וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקאן מאסטר של אלביט מערכות ראייה קיבלה הזמנות מהודו ב-1.5 מיליון דולר

שירלי יום-טוב

15.12.2004 / 17:48

צבר ההזמנות של סקאן מאסטר עומד כעת על יותר מ-50% מכלל ההכנסות להן ציפתה אלביט מערכות ראיה מהחברה ב-2005; המניה מוסיפה כ-11% במחזור גבוה



חברת סקאן מאסטר הישראלית ממשיכה לתרום לשורת ההכנסות של אלביט מערכות ראייה (EVSNF.OB), שרכשה אותה ביולי האחרון. EVS דיווחה היום כי סקאן מאסטר, הפועלת בתחום ביקורת איכות למוצרים תעשייתיים, קיבלה הזמנות למערכות בשווי 1.5 מיליון דולר מיצרנית פלדה גדולה בהודו.



EVS דיווחה כי הזמנה זו העלתה את צבר ההזמנות של סקאן מאסטר מחברות הודיות ל-4.3 מיליון דולר, והמוצרים יסופקו במהלך השנה הבאה. ברבעון השלישי תרמה סקאן מאסטר הכנסות של 1.6 מיליון דולר ל-EVS - כ-40% מכלל ההכנסות ברבעון.



חלק מההבטחה שהיתה טמונה בסקאן מאסטר היתה פתיחת שווקים חדשים עבור EVS ולדברי זמי אברמן, נשיא החברה, הפוטנציאל מתממש. אברמן הוסיף בהודעה כי ההזמנות מהוות כעת למעלה מ-50% מההכנסות להן ציפו ב-EVS מסקאן מאסטר. "אנו נמצאים על המסלול הנכון להמשך הצמיחה ב-2005", הוסיף.



סקאן מאסטר נרכשה תמורת 8 מיליון דולר, מהם 3 מיליון דולר במזומן. ב-2003 הסתכמו מכירותיה ב-5.2 מיליון דולר, והשנה היא צפויה למכור ב-9 מיליון דולר.



אלביט מערכות ראייה נסחרת לפי שווי שוק של 6.5 מיליון דולר ברשימת הבולטין בורד - של חברות בעלות שווי שוק זעום. בשעה זו מוסיפה מניית החברה כ-11% במחזור גבוה ביחס לממוצע לה, אם כי למחיר של כ-50 סנט בלבד. באחרונה הגישה EVS בקשה להתחיל להיסחר ברשימת החברות הקטנות של בורסת הנאסד"ק - רשימה הנחשבת ליוקרתית יותר, אם כי לא כמו הרשימה הראשית של הנאסד"ק בה נסחרות חברות בעלות שווי שוק גבוה הרבה יותר.



ברבעון השלישי צימצמה EVS את ההפסד הנקי ל-294 אלף דולר, 2 סנט למניה, לעומת הפסד של 380 אלף דולר ברבעון המקביל. ההכנסות צמחו ל-4 מיליון דולר ממיליון דולר ברבעון המקביל, ו-2.4 מיליון דולר ברבעון הקודם.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully