וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון משפטי חשוב לגוגל: יכולה להמשיך למכור פרסומות המופיעות על פי נושא החיפוש של המשתמש

סוכנויות הידיעות

15.12.2004 / 19:42

השופט הפדרלי דחה תביעה של ענקית ביטוח הרכב - גייקו, שטענה כי יש לאסור על גוגל למכור פרסומות של חברות ביטוח מתחרות, שמופיעות בכל פעם שמשתמש מקיש את המלה "גייקו"



יצרנית מנוע החיפוש באינטרנט - גוגל - זכתה בניצחון משפטי, כאשר בית משפט פדרלי קבע כי החברה יכולה להמשיך ולמכור פרסומות המופיעות על פי נושא החיפוש של המשתמש - מרכיב שמהווה חלק נרחב מהכנסות החברה.



השופט דחה תביעה של ענקית ביטוח הרכב - גייקו, שטענה כי יש לאסור על גוגל למכור פרסומות של חברות ביטוח מתחרות, שמופיעות בכל פעם שמשתמש מקיש את המלה "גייקו".



גייקן טוענת כי תוכנית ה-AdWords של גוגל גורמת לבלבול בקרב הצרכנים והיא מנצלת באופן בלתי חוקי השקעות בנות מאות מיליוני דולרים של גייקו בטיפוח השם שלה. אולם בפסיקת בית המשפט נאמר כי לא קיימת עדות לכך שעניין זה הוא הגורם היחידי לבלבול מצד הלקוחות.



עם זאת, הוסיף השופט כי יש עדיין להמשיך ולדון בנושא אחד והוא: האם הפרסומות הקופצות שמשתמשות בגייקו במלל שלהן עוברות על חוקי הסמלים המסחריים.



גוגל טוענת כי היא אוסרת על המפרסמים להשתמש בסמלים מסחריים במלל של הפרסומות שלהם. לדבריה, היא עושה ככל יכולתה למניעת הצגת פרסומות העוברות על המדיניות הזאת וכי המפרסמים העוברים על חוק זה צריכים להיענש ולא היא עצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully