וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליונר אמריקאי: הממשל הפיל את התאומים

רויטרס

16.12.2004 / 0:05

ג'ימי וולטר, שירש אימפריית קבלנות, מציע 100 אלף דולר למי שיוכיח שהמגדלים קרסו מפגיעת המטוסים, כפי שטוענת הגרסה הרשמית. לטענתו, מדובר ב"עבודה פנימית"

ג'ימי וולטר כבר הוציא למעלה משלושה מיליון דולר בקידום תיאוריית קונספירציה לפיה פיגועי הטרור של ה-11 בספטמבר היו "עבודה פנימית". כעת הוא מציע עוד כסף לכל מי שיוכיח שהוא טועה.

המיליונר משוכנע כל-כך בתיאוריית הטיוח שלו עד שהוא מציע 100 אלף דולר לכל תלמיד הנדסה שיוכיח שמגדלי מרכז הסחר העולמי במנהטן קרסו בדרך בה טוענת ממשלת ארה"ב.

"כמובן שאיננו מצפים למצוא מנצח", אמר וולטר בן ה-57, שירש הון של 11 מיליון דולר מחברת הקבלנות שבנה אביו. לדבריו, פאנל של מהנדסים מומחים ישפטו את ההצעות שיוגשו לתחרות.

בחודש הבא משיק וולטר גם תחרות ארצית בארה"ב המזמינה תלמידי תיכון ומכללה להציע תיאוריות חלופיות בנוגע לקריסת המגדלים. בתחרות יוענקו עשרת אלפים דולר לתיאוריה החלופית הטובה ביותר, וכן יוענקו מאה פרסי משנה של אלף דולר כל אחד. המנצחים ייבחרו ביוני הבא.

מגדלי התאומים במנהטן הופלו ב-11 בספטמבר 2001, לאחר שחוטפים השתלטו על מטוסי נוסעים וריסקו אותם לתוך המגדלים. 2,749 איש נהרגו בפיגועים. החקירות הרשמיות שנערכו בנדון ביטלו לחלוטין את התיאוריה של וולטר. דובר ועדת החקירה הרשמית לאירועי ה-11 בספטמבר לא השיב לפניות לתגובה.

וולטר טוען שההסבר היחיד לכך שהמגדלים קרסו כפי שקרסו הוא שחומרי נפץ הוטמנו בתוך הבניינים. הוא גם דוחה את ההסבר הרשמי לגבי הנזק שנגרם לבניין הפנטגון במסגרת אותה התקפה.

"יש לנו את כל ההוכחות", אומר וולטר, המסתמך על קטעי וידאו ועדויות ראייה לתקריות. "לא 19 דפוקים מערב הסעודית ומצרים, שלא הצליחו אפילו לעבור קורס טיס, הם שהביסו את ארה"ב עם סכינים יפניות", הוא אומר, ודוחה את מסקנות ועדת החקירה הרשמית. "אני לא מאמין לאף אחת מה'עובדות' האלה", הוא אומר.

וולטר כועס על אלה המציגים אותו אותו כמוכה אשליות. "אני פטריוט שנלחם נגד הבוגדים האמיתיים שהורסים את הדמוקרטיה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully