וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילא לא לשחק, אבל איפה הכסף?

אשר גולדברג

16.12.2004 / 8:49

ברונו הייס גילה פתאום שעל הספסל אין פרמיות ודורש 7,000 דולר שלטענתו מכבי חייבת לו. בינתיים הוא ימשיך לראות ספסל

ברונו הייס הופתע השבוע לגלות כי במשכורת חודש נובמבר חסרים 7,000 דולר. הכדורגלן, שנקנס ב-3,000 דולר בעקבות התבטאות כנגד ניר קלינגר, אמר בשבוע שאחרי השעייתו שלא איכפת לו לא לשחק עד סוף העונה משום ששכרו ישולם ממילא במלואו. התבוננות מעמיקה בתלוש הבהירה לו שחוזהו, העומד על 140 אלף דולר (על פי 60 נקודות), כלל לא רלוונטי במידה ולא ישחק.

על פי החוזה מרוויח הייס 1,000 דולר על כל נקודת ליגה, רק במידה והוא משותף בו. גם ישיבה על הספסל לא תועיל במקרה כזה. כך לא קיבל תשלום עבור 7 נקודות ליגה לאחרונה. דריקס: "הייס קיבל בדיוק את מה שמגיע לו על פי החוזה". הייס לא היה מודע לסעיף עד כה משום שבשנותיו במכבי ת"א שותף כמעט בכל המשחקים. סוכנו של הייס יגיע לארץ בעוד שבועיים ויחד ישקלו צעדיהם.

ניר קלינגר, ששיתף אתמול את הייס במשחק גביע הטוטו נגד סכנין (2:0), לא מתכוון לשתף אותו גם בשבת הקרובה מול אותה קבוצה. מסיקה הגיש תביעה בסך 170 אלף ש"ח נגד נצרת עילית שהפרה עימו חוזה.

אתמול הגישה עיריית ת"א (באמצעות עו"ד אילן שרקון וניר בראונשטיין), תביעה לפינוי מיידי של מגרש המכביה בנמל. בתביעה נגד המועדון ונגד מכבי העולמית, מבקשת העירייה תשלום עבור 7 שנים של שימוש במתחם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully