וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא היה אחד שלא קיבל מכות"

יואב בורוביץ'

16.12.2004 / 9:01

שחקני הפועל ת"א עברו אמש חוויה טראומטית בקפריסין. אשר סטולר: "אנחנו קצת נפוחים, אבל העיקר הניצחון"


הפועל ת"א ניצחה אתמול בחוץ 75:79 את לימאסול ביורופליג, אבל הסיפור של המשחק התרחש בסיומו. האוהדים הקפריסאים השליכו חפצים רבים למגרש, כמה מאנשי הפועל נפגעו והקבוצה נאלצה להסתגר במשך זמן רב בחדר ההלבשה.

"במשך כל המשחק היו קללות ובסיום האוהדים הפציצו אותנו", סיפר חבר ההנהלה אשר סטולר. "אני קיבלתי בקבוק בראש, עמי נאווי ספג כוס בראש וחלק נפגעו בגב. רצנו לחדר ההלבשה והיינו סגורים שם שעה ורבע, בזמן שהאוהדים דופקים על הקירות". לדברי סטולר, "השב"כ והמשטרה הקפריסאית בלחץ, הם איבדו את הידיים והרגליים. מחר (היום) אסור לנו לצאת מהמלון. אנחנו קצת נפוחים, אבל העיקר הניצחון".

בירושלים טוענים: קופחנו

יום לאחר ההספד הביתי 83:82 ביול"ב קאפ מול ולנסיה, סבורים בהפועל ירושלים כי נעשה להם עוול בשריקה לעבירה של וויליאם אייברי 2.4 שניות לסיום. "לאחר שרואים את המהלך בטלוויזיה מבינים שהשופט לא היה צריך לשרוק", אמר גורם בצוות המקצועי. בירושלים בעיקר מודאגים מהיעדר הביטחון העצמי של השחקנים, שמקשה עליהם לבצע פעולות פשוטות. בקבוצה מבטיחים כי לא ייערך שינוי עד הפגרה. הבוסמן ליאון טרימינגהאם טס אתמול לארה"ב כדי להתחתן והוא ייעדר מהמשחק ביום ראשון נגד גבעת שמואל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully