וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המירוץ לרכישת הראיון עם עופר מקסימוב החל: דורש כ-50 אלף דולר תמורת ראיון טלוויזיוני ראשון

רוני קורן-דינר

16.12.2004 / 16:19

עורך דינו של מקסימוב מספר על פניות מ"מעריב", "ידיעות אחרונות", מחדשות ערוץ 10 וממפיקי התוכניות של נסים משעל ואילנה דיין בערוץ 2 - חלקם אף נפגשו עם מקסימוב באופן אישי בכלאו



עופר מקסימוב, שהורשע בגניבת המיליונים מהבנק למסחר, מבקש למכור את סיפורו האישי למרבה במחיר - ועל פי הערכות, המחיר ההתחלתי עומד על 50 אלף דולר. היום גזר בית המשפט המחוזי בתל אביב 15 שנות מאסר בפועל על מקסימוב, שהורשע בפברואר בגניבת 254 מיליון שקל מכספי הבנק למסחר בשיתוף עם אחותו, אתי אלון, שעבדה בבנק.



מאז התפוצצה פרשת הבנק למסחר סירב מקסימוב להתראיין. זאת, בעצת בא כוחו, עו"ד תומר ברנס, שנשכר לייצגו במגעים עם גופי התקשורת, והמליץ לו להמתין עד למתן גזר הדין. לדברי ברנס, פנו אליו כמעט כל גופי התקשורת בארץ, בהם "מעריב", "ידיעות אחרונות", חדשות ערוץ 10 ומפיקי התוכניות של נסים משעל ואילנה דיין בערוץ 2. חלקם אף נפגשו עם מקסימוב באופן אישי לאחרונה, בפגישות שאירגן עו"ד ברנס בכלא רימונים.



ברנס סירב להתייחס להערכות המחיר שדורש לקוחו, אך מסר כי מתקיימים מגעים לעסקה משולבת במסגרתה ייתן מקסימוב ראיון טלוויזיוני, ראיון בעיתונות הכתובה, ויוציא את סיפורו גם בספר על הפרשה. כמו כן, נבדקת האפשרות לשלב בראיון את שני האחים יחד, עופר מקסימוב ואתי אלון. על פי הערכות, אם תיחתם עסקה משולבת להפקת ראיון עם האחים מקסימוב-אלון וספר שיגולל את סיפורם, יאמיר המחיר שישולם תמורתה.



לדברי ברנס, הראיון שנערך עם אלון לפני כשנה על ידי מירב מיכאלי, לא היה תמורת תשלום. "אני לא רואה פסול בבקשת התשלום על הראיון", אמר עו"ד ברנס. "אם גופי השידור והעיתונים יעשו כסף מסיפורו האישי של עופר באמצעות מכירת מודעות ודקות פרסום, אין שום סיבה שהוא לא יקבל נתח מההכנסות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully