וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בשביל אינטר אני מוכן לשחק שנה בחינם"

17.12.2004 / 13:01

כבר לא רואים כאלה דברים בכדורגל של היום, אבל פרנצ'סקו קוקו שהחלים מפציעה, מוקיר תודה למועדונו ובדרך גם מכניס למילאן

כשהגיע לאינטר לפני כשלוש וחצי שנים, אחרי ששיחק במילאן ובברצלונה, היה נחשב פרנצ'סקו קוקו לאחד מהשחקנים האיטלקים הטובים ביותר שנמנה באופן קבוע בסגל הנבחרת. היום רואים בו מרבית הפרשנים כעוד רכש כישלוני של מאסימו מוראטי, נשיא אינטר. למה? קוקו הגיע בעיסקת חליפין עם מילאן בה גדל, תמורת לא אחר מאשר קלארנס סיידורף ההולנדי (עד היום לא ברורה סיבת עזיבתו של סיידורף, שעל פי השמועות נחתך מהקבוצה ביחד עם רונאלדו, בגלל שחבק רומן עם אישתו של הברזילאי).

בינתיים קוקו הגיע לאינטר ונכשל, כמו כולם, בהבאת התואר הנכסף. את העונה הנוכחית הוא אפילו לא פתח בגלל פציעה שהשביתה אותו מסוף העונה שעברה. עכשיו הוא חזר לסגל ומקווה להימנות בהרכב הפותח לקראת משחק הליגה הקרוב מול ברשיה: "ההגנה שלנו סבלה מהרבה ביקורת בתקופה האחרונה וזה דווקא נותן לי מוטיבציה להתחיל לשחק", אמר המגן שהביע שביעות רצון מההתקאמבקות.

"אינטר עמדה לצידי במשך תקופת ההחלמה הקשה. זו היתה אחת התקופות הקשות בחיים שלי ולכן אני רוצה להביע תודה בצורה מיוחדת. הכל כבר סגור, יש לי חוזה עד 2008 והחלטתי להוסיף שנה נוספת בחינם. אשחק ללא תמורה כאות תודה", אמר המגן והזכיר לרבים את הדרך בה טיפלה הקבוצה האיטלקית גם ברונאלדו ובנוואנקו קאנו, כשאלו היו פצועים לתקופות ממושכות.

קוקו המשיך להפתיע בלוייאליות שלו למועדון: "אני יודע שכשחלון ההעברות ייפתח אוכל לשחק בקלפים שלי ולנסות את מזלי במקום אחר, אבל אני לא מעוניין בכך. אני רוצה להישאר באינטר ולהילחם על מקום בהרכב. הייתי אמור לחזור למילאן אחרי תקופת ההשאלה שלי בברצלונה, אבל לא רציתי. יש לי רגשות חזקים יותר כלפי אינטר, למרות שגדלתי דווקא במילאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully