וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסקונט: המתמודדים על רכישת הבנק יגישו הצעות מחיר בתוך שלושה שבועות

שלומי גולובינסקי

17.12.2004 / 13:20

במכרז נותרו שתי קבוצות: קבוצת מתיו ברונפמן, שעתידה להתמזג בקרוב עם קבוצת רובין שרוהן, וקבוצת דניאל שטראוס; על המתמודדים למסור הצעות מחיר עד ה-11 לינואר



הפרטת דיסקונט מתחממת. אתמול הודיעו משרד האוצר וחברת נכסים מ.י (המחזיקה במניות המדינה בבנק) כי על המתמודדים בהפרטת הבנק למסור עד ה-11 לינואר הצעות מחיר לרכישת אחזקות המדינה בבנק (שלב הביד). המחיר שאותו יציעו הקבוצות בשלב זה יתבסס על הנתונים שנאספו על ידם מחדרי המידע שהפעיל דיסקונט בתל אביב ובניו יורק. מיד לאחר מכן, צפוי להיפתח שלב ההתמחרות בין הקבוצות, שבסיומו תכריז נכסים מ.י על הזוכה.



לפי שעה, נותרו שתי קבוצות במרוץ לרכישת הבנק: קבוצת מתיו ברונפמן, שעתידה להתמזג בקרוב עם קבוצת רובין שרוהן (אישור עקרוני לכך כבר התקבל מבנק ישראל), וקבוצת דניאל שטראוס, שעתידה לצרף אליה את קרן ההשקעות אנגלו-גורדון.



שלשום נפוצו הערכות לפיהן בקבוצת שטראוס התאכזבו מהמעורבות הרבה של הרגולטורים ומיחסי העבודה הבעייתים בבנק ועל כן הם שוקלים לפרוש מהמרוץ לרכישת הבנק. בנכסים מ.י אמרו אתמול כי לא ידוע להם על כוונה כזו. נציגי הקבוצה עזבו שלשום את ישראל לאחר שחזו במצגות שהכינו עבורם ראשי הבנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully