וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום נגד עד המדינה בפרשת רצח השופט אזר

צבי הראל

17.12.2004 / 18:20

אבינועם חג'בי מואשם בעבירה של סיוע לרצח; לטענת התביעה, נסע חג'בי יחד עם הנאשם ברצח, רפי נחמני, לביתו של אזר



כתב אישום הוגש הבוקר (שישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד אבינועם חג'בי, עד המדינה בפרשת רצח השופט עדי אזר, בגין סיוע לביצוע רצח.



התביעה טוענת בכתב האישום כי בעת ששני הנאשמים האחרים בפרשה, אסירי העולם, יצחק זוזיאשווילי ורפי נחמני, ריצו את עונשם בכלא איילון, יצר נחמני קשר עם חג'בי וביקש ממנו לאתר שופט שיהווה יעד לביצוע רצח. חג'בי נסע כמה פעמים במהלך 2004 יחד עם נחמני לבתי מגורים של כמה שופטים בפתח תקוה, ברמת גן, בגבעתיים, ברמת השרון ובירושלים לשם מטרה זו. במקביל העביר זוזיאשווילי לנחמני ולחג'בי סכום של מאה אלף שקל באמצעות גורמים מתווכים לצורך מימוש הקשר והבטחת ביצוע הרצח.



לטענת התביעה, הגיעו נחמני וחג'בי ביום הרצח סמוך לביתו של השופט אזר. נחמני ירד מהרכב, דלק בעקבות מכוניתו של השופט וירה בו מקרוב ארבעה כדורים. לאחר הירי השליך מכתב לתוך הרכב, בו מופיעה דרישה לערוך משפט חוזר לזוזיאשווילי. השניים נסעו לחוף הים במכמורת, שם שרף נחמני את בגדיו ונעליו והחביא את כלי הנשק בו ביצע את הרצח.



התביעה מציינת בנימוקים לבקשת מעצרו עד תום ההליכים כי חומר הראיות נגד חג'בי כולל את הודאתו המלאה, שיחות טלפון בינו ונחמני אודות האירועים וחובו הכספי של זוזיאשווילי מאז ביצוע ברצח. כמו כן מופיעה עדות עורך הדין מור גרטי, שסיפר כי העביר 20 אלף דולר לנחמני בשמו של זוזיאשווילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully