וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלחנן טננבוים לא מוצא עבודה

18.12.2004 / 0:04

כשנה לאחר שחרורו משבי החיזבאללה, מצבו של טננבוים רע מאוד. חובו לנושיו עומד על 800 אלף שקלים, ורווחיו מסתכמים ב-100 דולר בחודש. באחרונה החל לפקוד את לשכת העבודה

האזרח אלחנן טננבוים, ששוחרר לפני כשנה משבי החיזבאללה, פשט את הרגל. המקומון "זמן תל אביב" מדווח, כי עם חובות של למעלה מ-800 אלף שקלים לנושים שונים, ורווח של 100 דולר בחודש בלבד, נותר טננבוים חסר כל.

הוא נעדר מקורות הכנסה כלשהם, למעט 100 דולר לחודש, אותם מקבל מדמי שכירות על נכס נדל"ן בפולין שקיבל בירושה. לפי ההסכם אליו הגיע עם בית המשפט, הוא משלם כל חודש 400 שקלים לנושיו. לפני כמה ימים פנה לבית המשפט וביקש להפחית את דמי התשלום, בטענה כי אין ביכולתו לשלם יותר מ-50 שקלים בחודש.

הוא מתגורר בדירת אחותו שדואגת לכלכלתו. מזה כחודש וחצי הוא פוקד את לשכת העבודה בהרצליה, אך איש לא מעונין להעסיקו. "אין לי מגבלה כלשהי, אין לי אחוזי נכות", הוא מספר. לצד זאת, הגיש בקשה להבטחת הכנסה. הוא מתנייד בתחבורה הציבורית - ואל תתפלאו אם הוא יתיישב לידיכם באוטובוס. בחודש פברואר ייערך דיון מקיף בבית המשפט המחוזי בתל אביב, שיקבע את האופן בו ימשיך לשלם את חובותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully