וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת דיסקונט לוועד: המשך העיצומים מוסיף לפגיעה הקשה בבנק ובלקוחות

חיים ביאור

19.12.2004 / 8:31

היועץ המשפטי של עובדי בנק דיסקונט, בני כהן, דחה את פניית ההנהלה במכתב ששיגר אליה: "נקעה נפשם של העובדים מהטפות המוסר המתחסדות של ההנהלה"



הנהלת בנק דיסקונט התרתה בפני ועד העובדים לבל יקיים ביום רביעי השבוע אסיפת עובדים שתגרום לסגירת סניפי הבנק. סגן ראש מערך משאבי אנוש בבנק דיסקונט שלום אברהם, טען בפנייתו לראש חטיבת עובדי הבנקים בהסתדרות ציון שמע, וליו"ר ועד העובדים ריקי בכר כי "עבודה חלקית ומשובשת רק מוסיפה לפגיעה הקשה, המהותית והמצטברת שעיצומי העובדים כבר גורמים ועלולים להוסיף ולגרום לבנק, ללקוחותיו ולעובדיו.



אברהם הוסיף כי העיצומים נערכים דווקא בתקופה שבה החל הבנק לעלות על דרך המלך לרווחת הבנק והלקוחות. עוד הוא אמר: "נקיטת עיצומים בתקופה זו של סוף השנה חמורה ומזיקה שבעתיים. אבקש על כן שתקיימו את אסיפת העובדים מחוץ לשעות העבודה".



היועץ המשפטי של עובדי בנק דיסקונט, בני כהן, דחה את פניית ההנהלה במכתב ששיגר אליה. "נקעה נפשם של העובדים מהטפות המוסר המתחסדות של ההנהלה, שבניגוד להצהרותיה אינה נוקפת אצבע לטובת העובדים במאבקם להבטחת זכויותיהם על רקע חילופי הבעלים הצפויים בבנק", כתב.



עוד כתב כהן בתשובתו: "הנהלת דיסקונט, בלהיטותה למצוא חן בעיני המוכרת (המדינה) ובעיני הקונה הפוטנציאלי של הבנק, נרתמה לתקוע מקלות בגלגלי המאבק הצודק של העובדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully