וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוני מוזס עשוי למנות את עצמו לעורך הזמני של "ידיעות אחרונות"

רוני קורן-דינר

20.12.2004 / 7:49

בימים האחרונים התברר כי מינויו של רפי גינת לתפקיד העורך רחוק מלהיות סגור; לדברי מקורות בענף, כתבים ועורכים בכירים בעיתון מתנגדים למינויו של גינת



לפני שבועיים זה כבר נראה עסק סגור: עורכו הוותיק של "ידיעות אחרונות", משה ורדי, פורש, ועורך "כלבוטק", רפי גינת, ייכנס בתוך כמה ימים או שבועות לחדר העורך, הצמוד לחדרו של המו"ל ארנון (נוני) מוזס. מוזס, כדרכו סירב לענות לשאלות על המינוי החדש והמפתיע, וגם גינת, שככל הנראה מעוניין מאוד בתפקיד, הבין ששיחות עם עיתונאים לא ישפרו את סיכוייו להתמנות לתפקיד.



ואולם בימים האחרונים התברר כי מינויו של גינת רחוק מלהיות סגור, ולמוזס יש מועמד נוסף, לא פחות מבטיח. מקורות בענף העיתונות אומרים כי למרות הידיעות על החלטתו של מוזס למנות את גינת, מסתמן בימים האחרונים כי מוזס ימנה את עצמו לתפקיד - לפחות באופן זמני. לדברי המקורות, כתבים ועורכים בכירים בעיתון מתנגדים למינויו של גינת. בעיתונים הגדולים מקובל להפריד בין תפקידי המו"ל והעורך, ולכן נראה כי מוזס ימשיך לחפש עורך קבוע לעיתון.



יואל אסתרון, לשעבר עורך המשנה של עיתון "הארץ", ימונה על פי הערכות לתפקיד סגן עורך העיתון. ב"ידיעות אחרונות" מקדמים בברכה את ההחלטה למנות סגן עורך, לאחר שורדי הסמכותי דחה בעקביות בקשות למנות לו סגן.



אסתרון ערך בעבר את העיתון "חדשות", שקרא תיגר על ההגמוניה של "ידיעות אחרונות" בשוק עיתוני הצהריים. הוא פרש מ"הארץ" לאחר שהמו"ל, עמוס שוקן, הבהיר שלא ימנה אותו במקום העורך המתפטר חנוך מרמרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully