וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קן נובאק, מראשי AOL - המשקיע המרכזי בסבב הגיוס האחרון בסטארט אפ עוז ויז'ן

גלית ימיני

20.12.2004 / 9:10

נובאק, ששימש עד לאחרונה כסגן יו"ר התאגיד AOL-Time Warner ועדיין משמש כחבר דירקטוריון בו, היה בשבוע שעבר בביקור בישראל



האיש שהיה אחראי על העסקה של רכישת ICQ הישראלית על ידי תאגיד אמריקה אונליין תמורת 407 מיליון דולר, עורך הדין קן נובאק, השקיע בסטארט אפ הישראלי עוז ויז'ן מקיבוץ נחל עוז כמה מיליוני דולרים. נובאק, ששימש עד לאחרונה כסגן יו"ר התאגיד AOL-Time Warner ועדיין משמש כחבר דירקטוריון בו, היה בשבוע שעבר בביקור בישראל, והופיע בכנס של פורום מנכ"לי ההיי-טק של המרכז הישראלי לניהול.



נובאק חשף בראיון מיוחד ל"הארץ" כי כיום עיקר פעילותו הוא בשתי הקרנות האמריקאיות בהן הוא מעורב אישית ומשקיע: ג'נרל קטליסט וקרן POD. שתי הקרנות הללו השקיעו באחרונה בעוז ויז'ן במסגרת סיבוב גיוס הון בו גייסה החברה 7.5 מיליון דולר.



עוז ויז'ן עוסקת בפיתוח טכנולוגיה המאפשרת העברת וידאו מרחוק על תשתית קווי טלפון, סלולר ו-IP.



"אני מאוד מאמין בסטארט אפ הזה", אומר נובאק. "העתיד הטכנולוגי בעיני טמון בכל הנושא של חיפוש באינטרנט דרך הטלפון הסלולארי. הטכנולוגיה של עוז ויז'ן יכולה לממש את החזון הזה, כי כשאפשר יהיה להעביר תמונות בקלות דרך טלפון סלולארי, זה יהפוך את החיפוש לקל ויעיל יותר".



עוז ויז'ן חתמה בשנה האחרונה על הסכמי OEM עם טייקו ובוש סקיוריטי. על פי הערכות בשוק, החברה צפויה למכור השנה בקרוב ל-10 מיליון דולר. עוז ויז'ן הוקמה ב-95' במסגרת משק קיבוץ נחל עוז. מניותיה מוחזקות גם על ידי קיבוץ נחל עוז ומשקיעים פרטיים, שעד כה השקיעו בחברה כ-2 מיליון דולר.



נובאק נחשב כיום לאחד המשפטנים המובילים בארה"ב בכל הקשור למו"מ עסקי בכלל, ובתחומי הטכנולוגיה בפרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully