אתרי האינטרנט הגדולים שמרו על כוחם, כך עולה מסקר TIM של TNS טלסקר לסתיו 2004.
האתרים הנחשפים ביותר, לפי הסקר, הם גוגל - 62%, לעומת 54.9% בסקר מאי-יוני, וואלה! - 57.4% לעומת 55.5%, וויינט עם 41.9% לעומת 38.6%, MSN והוטמייל - 38.3% לעומת 34.7%, נענע -33.3% לעומת 32.8%, NRG של מעריב - 24.3% לעומת 20.2%, תפוז - 21.3% מול 19.2%, יאהו - 21.2% לעומת 19% במאי.
קבוצת אתרי "הארץ" נותרה עם שיעור החשיפה הגבוה ביותר - 66.2% לעומת 62.9% בסקר הקודם. קבוצת MSN נמצאת במקום השני עם 59.4%.
מבין אתרי הקניות וואלה! שופס נמצאת במקום הראשון עם 8.9%, נטאקשן של נטוויזן במקום השני עם 5.9% ופי 1000 של אינטרנט זהב במקום השלישי עם 5.8% חשיפה.
סקר TIM: עליה בחשיפה לרוב האתרים
כתב וואלה! עסקים
20.12.2004 / 11:38