וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר TIM: עליה בחשיפה לרוב האתרים

כתב וואלה! עסקים

20.12.2004 / 11:38

גוגל מוביל עם 62 אחוזי חשיפה, אחריו וואלה! שהתחזק בלמעלה משני אחוזים לעומת הסקר הקודם. מבין אתרי הקניות, וואלה! שופס במקום הראשון ולאחר מכן נטאקשן ופי 1000

אתרי האינטרנט הגדולים שמרו על כוחם, כך עולה מסקר TIM של TNS טלסקר לסתיו 2004.

האתרים הנחשפים ביותר, לפי הסקר, הם גוגל - 62%, לעומת 54.9% בסקר מאי-יוני, וואלה! - 57.4% לעומת 55.5%, וויינט עם 41.9% לעומת 38.6%, MSN והוטמייל - 38.3% לעומת 34.7%, נענע -33.3% לעומת 32.8%, NRG של מעריב - 24.3% לעומת 20.2%, תפוז - 21.3% מול 19.2%, יאהו - 21.2% לעומת 19% במאי.

קבוצת אתרי "הארץ" נותרה עם שיעור החשיפה הגבוה ביותר - 66.2% לעומת 62.9% בסקר הקודם. קבוצת MSN נמצאת במקום השני עם 59.4%.

מבין אתרי הקניות וואלה! שופס נמצאת במקום הראשון עם 8.9%, נטאקשן של נטוויזן במקום השני עם 5.9% ופי 1000 של אינטרנט זהב במקום השלישי עם 5.8% חשיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully