וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו באמת אירופה מצפה לו

אוריאל דסקל

20.12.2004 / 11:52

העונה הדרמטית של רוביניו הסתיימה לא רק עם השחרור של אמו אלא גם עם תואר אליפות ברזיל. עכשיו הוא תושב קדימה


בקרוב כ-300 שחקני כדורגל ברזילאים יעלו על מטוסים וייחתמו על חוזים ברחבי העולם. ברזיל מייצאת כ-300 כדורגלנים, כל שנה, לליגות ברחבי העולם. שחקנים ברזילאים משחקים אפילו בליגות של אינדונזיה ואיסלנד, אבל נראה שאת הסיפורים הטובים הם שומרים לליגה המקומית, שאתמול לאחר 46 מחזורים מייגעים, הגיעה לסיומה.

נראה שסיפור העונה של רוביניו, אחד מהכישרונות המרגשים ביותר בעולם הכדורגל, נכתב על ידי תסריטאי הוליוודי שמתמחה בז'אנר סרטי האקשן-ספורט. לפני כחודש וחצי אימו של רוביניו, נחטפה והוא נאלץ לפרוש ממרוץ האליפות של קבוצתו סאנטוס, ולהתמקד בניסיונות להחזיר אותה מידי החוטפים. ביום שישי, יומיים לפני משחק האליפות מול ואסקו, הוחזרה מרינה דה סוזה למשפחתה ורוביניו הודיע שיוכל לחזור לשחק. אתמול כבר הוביל את קבוצתו לזכייה שנייה באליפות תוך שלוש שנים.

רוביניו וחבריו היו צריכים ניצחון מול ואסקו על מנת להבטיח את האליפות. רוביניו, שלא שיחק או התאמן 41 יום, הוחלף לאחר 20 דקות אבל ריקרדיניו (4) ואלנו (29) כבשו והרגיעו את איצטדיון בנדיטו טשיירה. ואסקו צימקה בדקה ה-60 אך הידיעה שהסגנית פאראננשה לא מצליחה לשבור את בוטאפוגו הרגיעה את 36,000 אוהדי סאנטוס. בדקה ה-67 בוטאפוגו עלתה ליתרון וחגיגות האליפות של סאנטוס החלו. עכשיו רוביניו רוצה להשאיר מאחוריו את סאנטוס, האוהדים החמים והחוטפים ולהמריא לאירופה.

34 אגרופים לחזה

וושינגטון, חלוץ אתלטיקו פאראנאנשה, סגנית האלופה, היה בקלות יכול לזכות באוסקר על תסריט הטוב ביותר, אם היה מעלה על כתב את קורות השנתיים האחרונות שעברו עליו. ב-2002 הצטרף לפנרבחצ'ה מפונטה פרטה כחלוץ נבחרת (שמונה הופעות) אך בליבו התגלה מום והוא נאלץ לעבור ניתוח.

וושינגטון, חולה סכרת, עזב את טורקיה והחל להתאמן בפאראננשה, אך לאחר חצי שנה של אימונים שוב היה חייב לעבור ניתוח. לאחר הניתוח השני נח כחצי שנה ובפברואר השנה כבר כבש את שערו הראשון עבור הקבוצה. וושינגטון מכונה בברזיל "ברייבהארט" (לב אמיץ), הוא חוגג את השערים שהוא מכה עם אגרופו על חזהו והעונה היכה את חזהו 34 פעמים. החלוץ בן ה-29 שבר את שיא השערים בליגה הברזילאית אך במחזורים האחרונים של העונה, לא עזר לקבוצתו שאיבדה את המקום הראשון בליגה בשבוע שעבר לאחר הפסד 1-0 לואסקו. אתמול וושינגטון ואתלטיקו איבדו סופית את האליפות לאחר תיקו 1:1 עם בוטאפוגו למרות שכבש פעם נוספת.

פלמנגו ניצלה מירידה עם ניצחון 2-6 על האלופה היוצאת קרוזיירו. סאנטוס, פאראנאנשה, סאו פאולו ופאלמייראס ישתתפו בגביע הליברטדורס ב-2005. קריקיומה, גואראני, ויטוריה וגרמיו ירדו ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully