וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רויטרס רוכשת את ספקית המידע הפיננסי מאניליין טלרייט בכ-175 מיליון דולר

ליאון איצקר

20.12.2004 / 15:20

רויטרס, ספקית החדשות והמידע הגלובלי, אמרה כי הרכישה תרחיב את נוכחותה בקרב לקוחות פיננסיים; העסקה צפויה להיסגר באמצע 2005, כפוף לאישורים רגולטורים



רויטרס, ספקית החדשות והמידע הגלובלי, הודיעה היום כי הגיעה להסכם סופי על רכישת ספקית המידע הפיננסי מאניליין טלרייט (Moneyline Telerate) תמורת כ-175 מיליון דולר. רויטרס תשלם 100 מיליון דולר במזומן בנוסף לאחזקותיה (14%) בספקית שירותי הרשתות סאוויס קומיוניקיישנס (Savvis Communications Corporation) הניתנות כעת להמרה לכ-75 מיליון מניות של סאוויס. מחיר הסגירה של מניית סאוויס ביום שישי עמד על דולר אחד.



רויטרס אמרה כי הרכישה תרחיב את נוכחותה בקרב לקוחות פיננסיים. מאניליין טלרייט, הממוקמת בניו יורק, מספקת שירותים ליותר מ-3,500 לקוחות. העסקה צפויה להיסגר באמצע 2005, כפוף לאישורים רגולטורים.



רויטרס צופה הוצאה של כ-82 מיליון דולר על מיזוגה המלא של טלרייט. בנוסף צופה רויטרס כי לעסקה תהיה השפעה מדללת על הרווח למניה של החברה במהלך תקופת המיזוג שצפויה להימשך כ-18 חודשים. עם השלמת המיזוג צפויה העסקה להוסיף לרווח למניה ולשולי הרווח התפעולי של החברה.



טום גלוסר, מנכ"ל רויטרס, אמר כי החברה מתכננת למזג את טלרייט באמצעות אותה השיטה שיושמה עם ספקית המידע והחדשות ברידג' ועם חברת המחקר המקוונת מולטקס, אותן רכשה בשנים האחרונות.



טלרייט רשמה הכנסות של 292 מיליון דולר ב-2003. בשלושת הרבעונים הראשונים של 2004 רשמה טלרייט הכנסות של 205 מיליון דולר והפסד תפעולי לפני הפחתות של 34 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully