וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

EVS תספק מערכות בדיקה אופטיות ליצרנית ציוד קדם-דפוס בחוזה OEM; פוטנציאל המכירות נאמד ב-3-4 מיליון דולר

עומרי כהן

20.12.2004 / 16:16

ההערכות מתייחסות למכירות בשלוש השנים הקרובות; תשלום ראשון של 850 א' ד' ניתן במעמד החתימה; המנכ"ל אברמן: שיתוף הפעולה הוא תוצאה ישירה של אסטרטגיה שאימצה החברה



חברת אלביט מערכות ראיה (EVS) סיפקה היום למשקיעיה חדשות מעודדות. החברה דיווחה כי חתמה על הסכם OEM עם אחת מיצרניות המערכות הגדולות בעולם בתחום הקדם-דפוס. על פי הערכה אחרונה, מספק החוזה ל-EVS פוטנציאל להכנסות של 3-4 מיליון דולר בשלוש השנים הקרובות. תשלום ראשון של 850 אלף דולר כבר התקבל מהחברה המזמינה בעת חתימת ההסכם.



ב-EVS ציינו כי במסגרת החוזה תספק החברה ליצרנית הקדם-דפוס מערכות בדיקה אוטומטיות-אופטיות (AOI) אשר ישולבו בחבילת הפתרונות שמספקת חברת הקדם דפוס, אשר מיועדים להגברת איכות והקטנת עלויות.



זמי אברמן, מנכ"ל EVS, ציין בהודעת החברה כי שיתוף הפעולה בין שתי החברות הוא תוצאה ישירה של אסטרטגיות חדשות שאימצה החברה כחלק מתוכנית המפנה שלה. "כדי להגביר את השיווק, חיפשנו שותפות עם יצרני OEM מובילים בתחומם ובתעשיות שבהן יש מחסור בפתרונות בדיקה אוטומטיים" הוסיף אברמן.



בשבוע שעבר דיווחה EVS כי החברה אשר נרכשה על ידה לאחרונה, סקאנמאסטר, קיבלה הזמנה בהיקף של 1.5 מיליון דולר מיצרנית פלדה בהודו.



את תשעת החודשים הראשונים של 2004 סיימה EVS בהפסד של 1.5 מיליון דולר, תחת הכנסות של 7.3 מיליון דולר. זאת, לעומת הפסד של 864 אלף דולר והכנסות של 4.8 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. מניית EVS נסחרת בוול סטריט מעבר לדלפק ברשימת הבולטין בורד. בסוף השבוע נסחרה המניה במחיר של 60 סנט, אשר משקף לחברה שווי של 7.8 מיליון דולר. בקופתה היו בסוף ספטמבר מזומנים בשווי של 1.2 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully