וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא נראה ששייע מצליח יותר מקודמיו"

דורון ברגרפרוינד

21.12.2004 / 8:43

האם "בכיר" בהפועל ת"א כבר רומז על משהו אחרי ההפסד לאשדוד? יוסי מזרחי: "נלחמנו כמו שבקרב איגרוף צריך להילחם"


במחצית התוצאה כבר היתה 0:2 לאשדוד. פאר נדיר, חבר דירקטוריון הפועל ת"א, הוא מנכ"ל קבוצת קניוני יזרעאלי. נדיר מנהל חברה שהמחזור הכספי שלה גדול בהרבה מזה של הפועל ת"א. במחצית המשחק הוא שוחח עם גיא עמוסי, המנכ"ל החדש. אחד מהם טען כי השער השני שהפועל ספגה "היה בכלל עניין של נאיביות". לעתים קשה להבין איך אנשים שחולשים על סכומי כסף כה גדולים, אנשי עסקים מיומנים, צופים במציאות ובוחרים להתייחס רק לחלק הלא חשוב שלה. ייתכן שהשער השני שהפועל ספגה היה תולדה של נאיביות, מצד שני הפועל ת"א כולה היא עניין נאיבי. נאיבי לחשוב שעם הגנה כזו אפשר לעצור שחקני התקפה; נאיבי לחשוב שחוליית קישור שבמרכזה עומד יוסי אבוקסיס, תוכל לייצר עבור החלוצים מצבי הבקעה; נאיבי לסוע עד אשדוד ולדבר על ספיגת שער נאיבי.

בעניין אבוקסיס, אחד מאוהדי הפועל ת"א אמר בסיום כי "עכשיו מכבי חיפה יתלוננו נגד אלון יפת. בגללו אבוקסיס לא ישחק מול חיפה במחזור הבא". הוא כיוון לאדום שספג הקשר בדקה ה-76 אחרי עבירה על שי הולצמן. מצבו של אבוקסיס ברור: הוא חייב לקבל החלטה אמיצה. רמז: האופן שבו הפועל שיחקה, ומיקומה בטבלה - לפני אחרונה עם 12 נק' - מחייב את שייע פייגנבוים בעוזר מאמן.

בדקה ה-40 שי הולצמן כבש את הראשון. סמוך למחצית נכבש השני (יניב עזרן). השערים שנכבשו עוררו עניין בהגנת הפועל. גרשון לא הבין מה אנטבי רוצה. אנטבי החזיר בצעקות משלו לעבר גרשון. לקראת הסיום (83) כבש אוגבונה שער מצמק. שמחה גדולה לא נרשמה.

"על נבדל עוד לא עבדנו"


שייע פייגנבוים, מאמן הפועל ת"א הודה בסיום כי "בשער הראשון השחקנים חיכו לנבדל, ואני בכלל לא עובד על תרגילים כאלה. לא היינו במשחק. אנחנו צריכים להתחזק". הקבוצה עומדת להתחזק בשני שחקנים בחלק ההתקפי לפחות, אחד ישראלי (עמיר תורג'מן) והשני זר. אחד מאנשי הקבוצה אמר: "זה נראה לא טוב. שייע לא הצליח בינתיים לעשות הרבה יותר מקודמיו, הוא נראה נרגש מאוד. בינתיים יש לנו רק את הרצון שלו להצליח ולא יותר".

יוסי מזרחי, מאמן אשדוד, אמר כי "הקבוצה עברה תקופה לא טובה. הושפלנו בגדול בחיפה ואמרתי לשחקנים שאנחנו כמו בקרב איגרוף. השופט כבר ספר עד תשע, ולפני המכה העשירית אנחנו כבר צריכים לקום ולתת את הנוקאאוט". הבעלים ג'קי בן זקן: "חזר אלינו היום המלך הולצמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully