וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטטוס קוו במדד הגזענות

21.12.2004 / 11:36

אוהדי ב"ש ממשיכים להוליך, בית"ר עדיין רק סגנית. מכבי ת"א שלישית בגלל קריאות "שישרף לכר הכפר, לעבר אוהדי סכנין

היום פורסם מדד הגזענות וההסתה במגרשי הכדורגל של "הקרן החדשה לישראל" למחזור ה-14. בעקבות התנהגות אוהדיה נותרת הפועל ב"ש בראש מדד הגזענות והאלימות. מהקרן החדשה לישראל נמסר: "ניכר מהמחזור הנוכחי שקבוצות קטנות של אוהדים עומדות מאחורי ביטויי הגזענות וההסתה. יש למקד את המאמצים כדי למגר תופעות אלה ולהוציאן מהספורט הישראלי"

ראויים לגינוי אוהדי הפועל באר שבע (קבוצת אוהדים קטנה) שנהמו לעברו של ברנרד האגן, שחקנה שחום העור של הפועל חיפה, מספר פעמים במהלך המשחק בין שתי הקבוצות. ראוי לציון: משטרת ישראל שהשתיקה את האוהדים באזהרה למעצר.

אוהדי בית"ר ירושלים (קבוצת אוהדים קטנה) שנהמו לעברו של פרינס דאייה, שחקנה שחום העור של מכבי פ"ת מספר פעמיים במהלך המשחק , כמו כן נזרקו חפצים רבים (חוברות, שקיות גרעינים ושקיות שתייה) לעברו של הקוון ביציע המזרחי לכל אורך המשחק. ראוי לציון: הנהלת בית"ר ירושלים שפנתה לאוהדי הקבוצה באמצעות הכרוז בבקשה להימנע מקריאות על רקע גזעני.

אוהדי מכבי ת"א (קבוצת אוהדים משער 11) ששרו "מוות לערבים" ו"שיישרף לכם הכפר" לעברם של אוהדי ושחקני בני סכנין, במהלך המחצית השניה של המשחק בין שתי הקבוצות.

שקלול תוצאות ארבע עשר המחזורים הראשונים מותיר את קבוצת הפועל באר שבע בראש מדד הגזענות והאלימות עם ציון שלילי של 16 נק'. מיד לאחריה ניצבות קבוצות: בית"ר ירושלים שרושמת עליה מציון 13 במחזור הקודם ל-15 במחזור הנוכחי ומכבי ת"א שרושמת עליה מציון 12 במחזור הקודם ל-15 במחזור הנוכחי.

הקבוצות ההוגנות והספורטיביות בסיכום ארבע עשר המחזורים הראשונים הן מכבי פ"ת ,מ.ס אשדוד והפועל חיפה שאוהדיהן הפגינו עד כה התנהגות ספורטיבית והוגנת.

ליגה לאומית: מחזור רגוע שהתאפיין במספר מקרי אלימות מילולית כנגד מאמנים, שחקנים ושופטים.

תוצאות

מדד ההסתה המצטבר למחזור 14 - ליגת העל

16 הפועל ב"ש
15 בית"ר ים
15 מכבי ת"א
11 הפועל פ"ת
10 הפועל ת"א
10 נצרת עילית
10 בני יהודה
9 מכבי חיפה
8 בני סכנין
7 הפועל חיפה
7 מ.ס אשדוד
7 מכבי פ"ת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully