וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו מתחייב: נמשיך בהפחתת נטל המס

מוטי בסוק

22.12.2004 / 8:34

שר האוצר טוען כי הורדת נטל המסים מחייבת להמשיך את התהליך להקטנת המגזר הציבורי - כולל פגיעה בבשר החי; נתניהו הבהיר כי ישראל לא תוכל לשרוד בעולם המערבי אם תישאר מבחינת רמות המס במקום טוב באמצע



תנאי הכרחי לצמיחה הוא הורדת רמות המס - כך אמר אתמול שר האוצר, בנימין נתניהו, בכנס השנתי של אגף התקציבים באוצר. לדבריו, הורדת נטל המסים מחייבת להמשיך את התהליך להקטנת הממשלה (המגזר הציבורי), כולל פגיעה בבשר החי.



נתניהו הבהיר כי ישראל לא תוכל לשרוד בעולם המערבי אם תישאר מבחינת רמות המס במקום טוב באמצע. אנחנו נמצאים עתה בעיצומה של סופה עולמית, אמר, כשהשווקים בעולם מתאחדים, מתייעלים ומורידים מסים.



על פי שר האוצר, הסופה יכולה להכות בנו אם לא נדע להתארגן נגדה באופן נכון. היכולת של ישראל להמשיך ולהתחרות בשווקים הגלובליים תלויה בראש ובראשונה בהורדת מסים. לדבריו, כשמדינות מורידות מסים על השקעות זרות עד קרוב ל-0%, ההון העולמי ינדוד אליהן.



בשנה האחרונה, שב והבטיח נתניהו, הוא יפעל לקידום הרפורמות בנמלים (שיכללו בסופו של דבר גם את נמלי התעופה), בבנקים ובחינוך. כמו כן אמר כי יפעל לתחילתה של הרפורמה בנדל"ן, שמטרתה להעביר קרקעות המוחזקות על ידי מינהל מקרקעי ישראל (93% מקרקעות המדינה) לאזרחי המדינה. שר האוצר ציין כי הירידה הגדולה בשנה האחרונה בהיקף הטרור ובמספר קורבנותיו סייעה לכלכלת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully