וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוקת במשקל 244 גרם הצליחה לשרוד

22.12.2004 / 10:12

התינוקת הקטנה בעולם הופיעה לראשונה בפומבי בבית החולים בארה"ב, לאחר שהגיעה למשקל של 1.18 ק"ג. היא נולדה 15 שבועות לפני הזמן, בשל רעלת הריון ממנה סבלה האם

רומייסה רחמן, התינוקת הידועה כקטנה בעולם, הצליחה לשרוד והופיעה אתמול לראשונה בפומבי בבית החולים בארה"ב. בבי.בי.סי דווח כי התינוקת נולדה 15 שבועות טרם זמנה לפני כשלושה חודשים בשיקאגו, במשקל 244 גרם – פחות ממשקל פחית משקה קל.

לתינוקת יש אחות תאומה, הגדולה ממנה מעט במשקל. הוריה של רומייסה, ממוצא הודי, מקווים לקחת הביתה אותה ואת אחותה כבר בחודש הבא. "היה לנו מזל גדול", אמרה אמן של התאומות. הרופאים בבית החולים המתינו להודעה על לידת הבנות, עד לאחר שהסתבר כי הן בריאות ועומדות לעזוב את בית החולים.

"הן שומרות על טמפרטורת גוף תקינה ואינן זקוקות עוד לשהות באינקובטור", אמר ד"ר ויליאם מקמילן שטיפל בתאומות והוסיף: "הן כמו תינוקות רגילים כעת". רומייסה הגיעה למשקל של 1.18 ק"ג. חיבה, אחותה התאומה שקלה 563 גרם בלידה וכעת הגיעה למשקל של 2.25 ק"ג.

אמן של הפעוטות, בת 23, פיתחה רעלת הריון וסבלה מלחץ דם גבוה במיוחד במהלך ההריון. התאומות נולדו בניתוח קיסרי בשבוע ה-25 להריון. שתיהן עברו ניתוח לייזר לתיקון ראייתן שנפגעה, כמו שקורה במקרים רבים של לידה מוקדמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully