וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה - ישראל 0:3

ספורט 5 בשיתוף

22.12.2004 / 22:08

קטש והגליל קיבלו 50 הפרש בראש בקאזאן, 59:109. חימקי גברה על בני השרון 80:93, ובלאט ניצח באוסישקין 85:96

ערב קשה מאוד לקבוצות הישראליות תחת הקור הרוסי. אחרי שניצחה השבוע בליגה את בני השרון, חטפה הערב גליל עליון 50 הפרש מקאזאן, אותה הצליחה הגליל להפתיע בביתה במחזור הראשון. בני השרון עוד הובילה במחצית על חימקי, אבל בסופו של דבר גם היא ירדה מנוצחת. הפועל ת"א אירחה באוסישקין את סט. פטרסבורג של בלאט, בלותנטאל ומקארתי והצליחה לשמור אותה על משחק צמוד, עש שלבסוף נכנעה גם היא וסגרה ערב עגום לכדורסל הישראלי.

אוניקס קאזאן - גליל עליון 59:109

כבר ברבע הראשון פתחו הרוסים הפרש דו סיפרתי שהלך וצמח עד לשריקה למחצית, בו הדהימו המקומיים את הגליל העליון כשעצרו אותה על 6 נקודות בלבד, וסיימו את חציו הראשון של המשחק ביתרון מבטיח, 18:44. שמונד וויליאמס, במשחק מדהים, הוביל את קלעי קאזאן עם 28 נקודות ו- 10 אסיסטים. קספארס קמבאלה הוסיף 14. כריס דלמאו היה היחיד שתיפקד בשורות הגליל וסיים את המשחק עם 22 נקודות, 3 ריב' ו-4 אס'. ליאור אליהו, במשחק חלש, קלע 10נק, הוריד 5 ריב', ומסר אסיסט אחד. ומשה מזרחי הפצוע עלה מהספסל, שיחק דקות מעטות וקלע 2 נקודות.

עודד קטש אמר בסיום: "קרו כל הדברים שאתה לא רוצה שיקרו במשחק כדורסל. סבלנו מבעיה מנטלית ואני לוקח על עצמי את כל האחריות, אבל עדיין - לא צריך לצאת מפרופורציות."

חימקי מוסקבה - בני השרון 80:93

במחצית הראשונה נראה היה שהרוסים לא למדו את הלקח מהמשחק הראשון בארץ, כשירדו להפסקה בפיגור 37:35. ברבע השלישי חימקי הצליחו לרוץ ולעצור את הקבוצה הישראלית על 19:34, ולמעשה הצליחו לחרוץ את גורל המשחק. אוסקר טורס הוביל את קלעי חימקי עם 22 נקודות, אלכסי סואקוב הוסיף 19 ואלכסנדר פטרנקו תרם 18. בבני השרון הצטיין כהרגלו, אלווין יאנג, שקלע 22 נק', הוריד 7 ריב' וחילק 3 אסיסטים. אורי יצחקי נתן את אחד ממשחקיו הטובים מאז הגיע לשרון, אבל 16 הנקודת שלו לא עזרו לקבוצה של ננו גינזבורג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הפועל ת"א - דינמו סט. פטרסבורג 96:85

המפגש הראשון בין שתי הקבוצות הסתיים בתבוסה של 44 הפרש לטובת הרוסים, אך גם דיויד בלאט, שידע ימים יפים נגד הפועל באוסישקין ידע שהפעם יהיה הסיפור שונה לגמרי. המאמן הישראלי הוביל את קבוצתו לניצחון נוסף בדרך למאזן מושלם באירופה ועשה זאת בגדול.

האדומים פתחו את המשחק בצורה מרשימה, הובילו ברוב שלבי המחצית הראשונה וירדו לחדרי ההלבשה ביתרון מינימלי, 38:40. סט פטרסבורג עלתה למחצית השניה מרוכזת יותר, הפגינה הגנה ארגסיבית ורצה 0:12 כדי לסגור את סיפור המשחק. הרבע השלישי הסתיים ביתרון דו סיפרתי לטובת הרוסים, 75:60, וכל שנותר לאפי בירינבוים וחניכיו היה להיאבק ולנסות לצמק. 96:85 לסט פטרסבורג בסיום.

קלעו להפועל: קלווין גיבס 25, מקנטס 21 (8 אס'), אודריך 17, מוסינזון 10.

לסנט פטרסבורג: ורמינקו 21, אסקרביץ' 17 (11 ריב'), קלי מקארתי 15 וג'ף סטפנסון 15, דייויד בלות'נטל 13.

במהלך המשחק ובסיומו קילל חלק מאוהדי הפועל ת"א את דיויד בלאט והגביר את האלימות המילולית כשהמשחק נגמר. בלאט אמר בסיום: "תודה להנהלה של הפועל שהתנהגה אלינו בצורה מאוד נדיבה וחברית כקבוצה חדשה במפעלים אירופיים אני מאוד מעריך את זה. לגבי האוהדים שום דבר לא השתנה, אבל יש אנשים בהנהלה שמנסים לשנות ולשפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully