וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג מולד שמח גם ב-NFL

24.12.2004 / 2:03

לא הרבה פעמים יוצא חג המולד בשבת, וכשזה קורה, ה-NFL מכין לנו חגיגה שתצא לדרך כבר הלילה עם הדרבי הקלאסי של המיד-ווסט ותמשיך מחר עם שני קרבות יריות פוטנציאליים

NFL על פני ארבעה ימים. מה יכול להיות יותר טוב מזה עבור קהל אוהדי הפוטבול? שני מחזורים לסיום האווירה מתחממת וגם הקרב על המקום בפלייאוף. קרב אחד שתהיינה לו השלכות ישירות על ה-NFC יתקיים הלילה, כשמחר יעקבו אחריו משחק נטול משמעות והגנות בקנזס סיטי ועוד התמודדות שעלולה לגמור לדנבר ברונקוס את העונה.

מינסוטה וייקינגס – גרין ביי פאקרס (הלילה, 22:00, שידור ישיר בפוקס)

למרות הפסד בשבוע שעבר הפאקרס הבטיחו עלייה לפלייאוף. המטרה של מינסוטה תהיה לכבוש את ראשות הבית ואגב כך להבטיח בעצמם את הכרטיס, מה שיעשו אם ינצחו. גרין ביי לא הרשימה במשחקים האחרונים ותבוא ל"מטרודום", אחד המקומות השנואים עליה ביותר. התופס רוברט פרגוסון שנפצע בתיקול הקשה עם דונובן דריוס מג'קסונוויל והתאקל קווין ברי יחסרו מהרכבם של האורזים.

קנזס סיטי צ'יפס – אוקלנד ריידרס (שבת, חצות)

צפו למשחק של 700+ יארד, כשטרנט גרין מקנזס סיטי וקרי קולינס מאוקלנד, שניים מגדולי המטווחים בליגה, ייפגשו בהתמודדות חסרת חשיבות ובעלת ערך יוקרתי בלבד ליריבות הותיקות. עם רשימת פצועים ארוכה ייעדרו בקנזס סיטי הקיצוני ההגנתי ווני הולידיי, הסייפטי ג'רום וודס והתופס ג'וני מורטון. הרץ דרק בליילוק בספק. הגארד רון סטון והרץ טיירון וויטלי יצפו גם הם במשחק מהיציע בשורות אוקלנד.

טנסי טייטאנס – דנבר ברונקוס (ראשון, 03:30, שידור ישיר ב-ESPN)

מה המשותף לצמדים בילי וולק/דרו בנט וג'ו מונטנה/ג'רי רייס? התשובה היא שבעה טאצ'דאונים בשלושה משחקים. הטייטאנס רוצים לסיים את העונה יפה ובדרך לקחת איתם גם את העונה של הברונקוס שמתקשים לאחרונה להיראות כמו קבוצת פוטבול ראויה לשמה.

דנבר סובלת מפציעות בהגנה (הסייפטי סם ברנדון והקיצוני ההגנתי טרבור פרייס) ותנסה לעשות הכל על מנת לצאת מ"אדלפיה" עם ניצחון חיוני. בטנסי רשימת פציעות ארוכה, הכוללת את הרץ כריס בראון (בחוץ), התופס דרק מייסון, הטייט אנד ארון קיני והקוורטרבק סטיב מקנייר (כולם בסימן שאלה אם כי סביר להניח שמקנייר לא ישחק).

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully